نمایشگاه/رویداد Nintendo Direct | دایرکت نینتندو سوییچ 2 | 13 فروردین | 16:30

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
139379

Nintendo Direct Center | نینتندو دایرکت سنتر
تاپیک خبری پیرامون پوشش اخبار و معرّفی های برنامه نینتندو دایرکت

نینتندو دایرکت برنامه های ضبط شده نینتندو برای ارائه اطّلاعات پیرامون برنامه های شرکت در ماه های آتی و معرّفی و تبلیغ بازی های آینده دستگاه های این کمپانی است که در تاریخ های مشخّصی در شبکه های آنلاین استریم و پخش می شوند
این مجموعه برنامه از اکتبر سال 2011 میلادی به دست ساتورو ایواتا، مدیر کل وقت نینتندو در آن زمان، کلید خورد و تا به اکنون ادامه دارد.
برنامه های دایرکت نینتندو به 4 دسته تقسیم می شوند:
  • دایرکت های عادی: از 25 تا 50 دقیقه طول می کشند و عموماً تمرکز بر بازی ها، نرم افزار و سخت افزار و برنامه های آتی کمپانی نینتندو و شرکای ترد پارتی دارد. به طور طبیعی نینتندو هر ربع سال یک دایرکت عادی برگزار می کند
  • مینی دایرکت: از لحاظ محتوا، مشابه دایرکت های معمولی است، با این تفاوت که طول مدت آن به شدّت کوتاه تر است و از 5 تا 15 دقیقه متغیّر است.
  • دایرکت های مخصوص: این مدل دایرکت ها عموماً مختص به تنها یک بازی می شود و اطّلاعات جزئی و کلّی این بازی را به اشتراک قرار می دهد. Fire Emblem, Super Smash Bros, Pokemon از نمونه بازی هایی هستند که طی این سال ها، دایرکت مختص به خود را دریافت کرده اند.
  • نیندی دایرکت: دایرکت های مختص به عناوین مستقل که اسامی شان با توجه به سه ریجن پخش آن کمی متفاوت است. هدف این دایرکت ها، پوشش عناوین مستقل در انتظاری هستند که برای سیستم های نینتندو منتشر می شوند و در میان دایرکت های معمولی نمی توان قرارشان داد. طول این دایرکت ها عموماً 20 دقیقه است.
این تاپیک به قصد پوشش خبری موارد معرّفی شده در دایرکت ها، اعلام زمان پخش هر کدام، پوشش شایعات و بحث و صحبت پیرامون اخبار آن ایجاد شده.

Direct Template 02.jpg

قسمت جدید برای چهارشنبه 13 فروردین، ساعت 16:30 عصر تایید شده

برای مشاهده دایرکت های نینتندو در زمان پخش از لینک های زیر می توانید استفاده کنید

Twitch | YouTube
 
آخرین ویرایش:
در مورد امیولیشن فقط بگم این کنسول NPU و Tencor Core داره.
هر موقع دیدین روی کارت جی پی یو و سی پی یو های رندوم تکنیک DLSS شبیه سازی شد بعدش شبیه ساز سویچ 2 رو هم خواهید دید.
وجود NPU و Tensor Core یا DLSS و ... اهمیت نداره.
برای شبیه سازی در گام اول باید کنسول هک بشه.
برای بقیه‌اش انواع روش‌های شبیه سازی وجود داره. همین حالا به سادگی DLSS مپ میشه به FSR که روی هر GPU ای اجرا میشه.
 
البته نینتندو به نظرم هیچوقت واسه بچه‌ها نبوده. قطعا مثل باقی پلتفرما مخاطبین خردسال هم داشته اما همین الان به نظرم تریلر ماریو کارت و دانکی کانگ برای من خیلی جذاب‌تره تا یه بچه که اتفاقا ترجیح میده وقتشو تو کالاف و GTA بگذرونه :D حالا این وسط یه بخشی هم هستن که فکر میکنن بازیای نینتندو کاملا آسون و کژوال هستن که اونا دیگه زیادی در اشتباهن.
 
1743949584125.png
وجود NPU و Tensor Core یا DLSS و ... اهمیت نداره.
برای شبیه سازی در گام اول باید کنسول هک بشه.
برای بقیه‌اش انواع روش‌های شبیه سازی وجود داره. همین حالا به سادگی DLSS مپ میشه به FSR که روی هر GPU ای اجرا میشه.
اگه DLSS و تکنیکای مشابه راحت مپ میشدن خود AMD دست از تکینکای نرم افزاری اپ اسکیل نمیکشید
 
  • Like
Reactions: Parsa13 and Z-fan
View attachment 373939

اگه DLSS و تکنیکای مشابه راحت مپ میشدن خود AMD دست از تکینکای نرم افزاری اپ اسکیل نمیکشید

کم کم از این آبادی، اخبار رو ببر تو اون آبادی ای که سر و سامونش دادم :دی

 
  • Like
Reactions: Ffmmdreza
البته نینتندو به نظرم هیچوقت واسه بچه‌ها نبوده. قطعا مثل باقی پلتفرما مخاطبین خردسال هم داشته اما همین الان به نظرم تریلر ماریو کارت و دانکی کانگ برای من خیلی جذاب‌تره تا یه بچه که اتفاقا ترجیح میده وقتشو تو کالاف و GTA بگذرونه :D حالا این وسط یه بخشی هم هستن که فکر میکنن بازیای نینتندو کاملا آسون و کژوال هستن که اونا دیگه زیادی در اشتباهن.
مسئله در واقع همینه، بطور مثال کاربر @Z-fan گفت در نسل هفتم بخاطر GTA بیخیال Wii شدمو رفتم سراغ ایکس باکس، دلیلش اینه که کنسول های دیگه طیف وسیعی از سلیقه ها رو پوشش می دادن ولی نینتندو مسیر متفاوتی رو پیش گرفتو چه از جانب فروشندگان چه مردم به دلایل مختلف مورد کم لطفی قرار می گرفت، مثلا از زمانی که دیوار اومد یادمه ملت برای فروش کنسول های نینتندو از کودکان مایه می ذاشتن که چقدر بازی هاش گوگولیه. یا هر کس می خواست بره سراغ این کنسول هیچ پیش زمینه ای نداشتو نمی دونست خوشش میاد یا نه، یا پس از ظهور فروم ها کسی مشورت می خواست استقبال نمی شد، کسی هم می خواست بخره اکثرا کنسول اولشون پلی استیشن بود و صرفا برای کنجکاوی دوس داشتن تجربش کنن. یکی از کاربران در همین فروم گفت PS4مو دادم به دوستم، نینتندو سوئیچشو گرفتم، 2 روز نکشیده بهش زنگ زدم PS4 رو بیاره! کسی که با عناوین ویژوال محور یا مواردی که گفتی بزرگ شده، نمی تونه با اینگونه عناوین ارتباط بگیره، PSP هم اپشن های مختلفی مثل گاو داشت که پرطرفدار بود در ایران. بحث تنوع هم در نظر نمی گیرن و بارها شنیدم کنسول هندهلد با اسمارت فون مقایسه شده
 
آخرین ویرایش:
یعنی یک دونه لویجی منشن مون با ray tracing اربابی نشه !!!
دانکی کونگ قطعا بهترین بازی پلتفرمر سال 2025 خواهد شد با اختلاف
یعنی با دیدن همون یک تریلر پشمی برام نمونده
سعی کردم نگاه نکنم برام لیک نشه
قطعا سوئیچ 2 برای من از نون شب واجب تره
همون صفحه 120 هرتزی برای من حجته حجت
قطعا نمایشگر 120 هرتزی رو نینتندو روی سخت افزار داغون نگذاشته و اصلا بازی های تردپارتی و اول نسلی معیار مناسبی برای سنجش قدرت نیست
نمونه مقایسه ی آنچارتد 1 و آنچارتد 3 روی ps3
یا بخواهیم بریم روی دستگا های قدیمی تر بازی streets of rage 1 و 3
 
داش ۵ سال بعد از سری اس اومده!!!!
توقع داشتی بهتر نباشه... :D
ولی همچنان بعید میدونم تمام بازی ها رو مثل سری اس اجرا کنه ...
در تکسچرها بهتره سوئیچ 2، با رم 12 در مقابل 10 سری S که البته NS2 در پهنای باند ضعیفتر از Sعمل می کنه ولی بخاطر کاستومایز شدنش هنوز نمی دونیم در تست ها چطور عمل می کنه، در مورد فریم ریت در بازی ای مثل سایبرپانک سری S قطعا برتری داره ولی چون مقایسه دقیقی براش وجود نداره هنوز نمی شه در مورد NS2 نظر قطعی داد، CPU قویتری داره سری S اما، با VR، Tensor Cores و RT Cores در NS2، ممکنه این اختلاف زیاد به چشم نیاد و همین بافت و ایمیج کوالیتی که در مقایسه ها هم مشهوده برتری نسبیشو نسبت به سری S حفظ کنه، مشکلی که در حال حاضر در NS2 می بینم حافظه 256گیگی داخلیشه، دکمه گیم چت روی کنترلر که برای استفاده ازش باید هزینه پرداخت کنی! که البته گفتن در زمان لانچ تا مدتی مثل اینکه رایگانه، نمایشگر LCD می تونست مثل نسخه قبلی ارتقا یافته جایگزین OLED بشه که مشخصا پس از مدتی این مورد هم میاد
 
آخرین ویرایش:
در تکسچرها بهتره سوئیچ 2، با رم 12 در مقابل 10 سری S که البته NS2 در پهنای باند ضعیفتر از Sعمل می کنه ولی بخاطر کاستومایز شدنش هنوز نمی دونیم در تست ها چطور عمل می کنه، در مورد فریم ریت در بازی ای مثل سایبرپانک سری S قطعا برتری داره ولی چون مقایسه دقیقی براش وجود نداره هنوز نمی شه در مورد NS2 نظر قطعی داد، CPU قویتری داره سری S اما، با VR، Tensor Cores و RT Cores در NS2، ممکنه این اختلاف زیاد به چشم نیاد و همین بافت و ایمیج کوالیتی که در مقایسه ها هم مشهوده برتری نسبیشو نسبت به سری S حفظ کنه، مشکلی که در حال حاضر در NS2 می بینم حافظه 256گیگی داخلیشه، دکمه گیم چت روی کنترلر که برای استفاده ازش باید هزینه پرداخت کنی! که البته گفتن در زمان لانچ تا مدتی مثل اینکه رایگانه، نمایشگر LCD می تونست مثل نسخه قبلی ارتقا یافته جایگزین OLED بشه که مشخصا پس از مدتی این مورد هم میاد
همچنان فکر نمی‌کنم تمام بازی ها رو بتونه ساپورت کنه ...
Assassin's Creed Shadows راحت یکی از بنچمارک های نسل هست که من بعید میدونم در حد همون سری اس هم بتونه اجراش کنه ‌... (که تازه اجرا هم بکنه بعد از ۵ سال کار شاقی نکرده )
قیمت بازی هاش هم که قشنگ دزدی در ملا عام هست
پول خون باباشو از ملت میخواد دربیاره ...
 
  • Like
Reactions: dark souls
داش ۵ سال بعد از سری اس اومده!!!!
توقع داشتی بهتر نباشه... :D
ولی همچنان بعید میدونم تمام بازی ها رو مثل سری اس اجرا کنه ...
گول رنگ و لعاب ویدیو رو نخور کامنت هارو بخونی اکثرا به برتری سری اس تو این ویدیو اشاره میکنن.
به عنوان مثال تو همون شات که قلعه رو نشون میده سری اس سایه زنی و جزییات بهتری داره که میتونه بخاطر gpu قویتر سری اس باشه.
حتی asset ها بازی هم با توجه به این ویدیو متفاوت به نظر میرسه سوییچ دو از همون است ها نسخه سوییچ یک با کیفیت بالاتر استفاده میکنه.
در مورد برتری street fighter 6 هم بگم اصلا ملاک مناسبی برای مقایسه نیست چون یکی از فاجعه ترین پورت ها برای سریز اس بوده عملاکپکام همون دکمه رو زده و برا سری اس پورتش کرده.
ویدیو دیجیتال فاندری ببین حتی نسخه ps4 تکسچرها بهتری نسبت به سریز اس داره.
تا مشخصات دقیق سوویچ دو نیاد نمیتونیم دقیق نظر بدیم ولی شواهد نشون میده از لحاظ gpu هم باید نسبت به سریز اس ضعیفتر باشه چه برسه به cpu که ممکن اختلاف زیادی با کنسول ها این نسل داشته باشه.
 
  • Like
Reactions: Love Console
همچنان فکر نمی‌کنم تمام بازی ها رو بتونه ساپورت کنه ...
Assassin's Creed Shadows راحت یکی از بنچمارک های نسل هست که من بعید میدونم در حد همون سری اس هم بتونه اجراش کنه ‌... (که تازه اجرا هم بکنه بعد از ۵ سال کار شاقی نکرده )
قیمت بازی هاش هم که قشنگ دزدی در ملا عام هست
پول خون باباشو از ملت میخواد دربیاره ...
مورتال کامبت رو چطور ساپورت کرد روی سوئیچ :D اینجا هم کم بیاره همونکارو می کنن! همچین میگی سوئیچ 2 نمی تونه که انگار S داره رزولوشن و فریم ثابت می ده در تمام عناوین! یادمون نرفته رکورد 540 رو همین S زد :D بعد به این مورد توجه کن که کنسول ایکس باکس سری X نمی تونه چه به لحاظ فروش و محبوبیت با سوئیچ رقابت کنه چه برسه به S، به همین خاطر هم توسعه دهنده ها با همه مشکلات پورت, ممکنه بیخیال توسعه بازی روی S بشن ولی بیخیال ریلیز عناوینشون روی NS2 نمی شن. Assassin's Creed Shadows هم از این قائده مستثنی نیست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or