ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Nintendo در سال 2007، Natal را رد کرد!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Mamad Ripper" data-source="post: 937794" data-attributes="member: 26051"><p style="text-align: right">خداوکیل من نمی خوام این بحثو ادامه بدم ولی جالبه برام کسایی از حافظه سلول خاکستری و سابقه در صنعت بازی صحبت میکنن که...</p> <p style="text-align: right">چرا برای اثبات حرفها و نظریه ها به هر کاری دست بزنیم حتی اگه اطلاعات اشتباه باشه؟!</p> <p style="text-align: right"><strong>ایواتا تنها مدیر ارشد این سه تا کمپانیه که خودش بازیساز و گیمر بوده؟!</strong></p> <p style="text-align: right">Don Mattrickـو همه میشناسین دیگه؟هر کی هم نشناسه کافیه کنفرانس Microsoft در E3 08 و 09 رو ببینه...</p> <p style="text-align: right">Don Mattric معاونت سرگرمی های انفعالی بخش سرگرمی ها و محصولات Microsoftـته یا به زبان ساده تر معاونت Xbox،خب این سمت مختص مدیران ارشده درسته؟</p> <p style="text-align: right">Mattrick سال 1982 Distinctive Software رو تشکیل داد،یه استدویو بازی سازی در کانادا که بعدها و بعد از همکاری DS Inc با EA به EA Canada (بخشی اعظمی از EA Sports فعلی)تغییر نام داد.</p> <p style="text-align: right">برای مثال Test Drive یکی از بازی هاییه که Mattrick شخصاً طراحی کرده و جالب تر اینکه بعد از ادغام Distinctive Software Inc با EA و تشکیل EA Canada ماتریک در ساخت بازی هایی مثل Need For Speed و Sims دخیل بوده(به عنوان عضوی از تیم سازنده) و سابقه ی همکاری با استودیوهایی از جمله EA Redwood Shores,EA Montreal,EA UK Studio و...داشته.</p> <p style="text-align: right">Mattrick قبل از سال 2007 که به Microsoft بپیونده یکی از کاندیدهای ریاست کل EA بود،سال 2005 ماتریک رئیس Electronic Arts World Wide بود.</p> <p style="text-align: right">"جمع آوری مطالب از منابع مختلف و ارائه دادن در قالب یه مطلب کار سختی نیست همونطور که داشتن سلول خاکستری چیز عجیبی نیست،مهم قابل استفاده بودن اون سلول هاست"</p> <p style="text-align: right">...</p> <p style="text-align: right">اصلاً قصد ادامه ی این بحث رو نداشتم(همونطور که تا الآن بیخیال این تاپیک بودم)یه نفر لینک این تاپیک برام PM کرد که چشمم خورد به این ادعای جالب که "ایواتا تنها مدیر ارشد در این سه کمپانیه که..."</p> <p style="text-align: right">خب...نیست!<a href="http://www.microsoft.com/presspass/exec/Mattrick/"></a></p> <p style="text-align: right"><a href="http://www.microsoft.com/presspass/exec/Mattrick/"></a> </p> <p style="text-align: right"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mamad Ripper, post: 937794, member: 26051"] [RIGHT]خداوکیل من نمی خوام این بحثو ادامه بدم ولی جالبه برام کسایی از حافظه سلول خاکستری و سابقه در صنعت بازی صحبت میکنن که... چرا برای اثبات حرفها و نظریه ها به هر کاری دست بزنیم حتی اگه اطلاعات اشتباه باشه؟! [B]ایواتا تنها مدیر ارشد این سه تا کمپانیه که خودش بازیساز و گیمر بوده؟![/B] Don Mattrickـو همه میشناسین دیگه؟هر کی هم نشناسه کافیه کنفرانس Microsoft در E3 08 و 09 رو ببینه... Don Mattric معاونت سرگرمی های انفعالی بخش سرگرمی ها و محصولات Microsoftـته یا به زبان ساده تر معاونت Xbox،خب این سمت مختص مدیران ارشده درسته؟ Mattrick سال 1982 Distinctive Software رو تشکیل داد،یه استدویو بازی سازی در کانادا که بعدها و بعد از همکاری DS Inc با EA به EA Canada (بخشی اعظمی از EA Sports فعلی)تغییر نام داد. برای مثال Test Drive یکی از بازی هاییه که Mattrick شخصاً طراحی کرده و جالب تر اینکه بعد از ادغام Distinctive Software Inc با EA و تشکیل EA Canada ماتریک در ساخت بازی هایی مثل Need For Speed و Sims دخیل بوده(به عنوان عضوی از تیم سازنده) و سابقه ی همکاری با استودیوهایی از جمله EA Redwood Shores,EA Montreal,EA UK Studio و...داشته. Mattrick قبل از سال 2007 که به Microsoft بپیونده یکی از کاندیدهای ریاست کل EA بود،سال 2005 ماتریک رئیس Electronic Arts World Wide بود. "جمع آوری مطالب از منابع مختلف و ارائه دادن در قالب یه مطلب کار سختی نیست همونطور که داشتن سلول خاکستری چیز عجیبی نیست،مهم قابل استفاده بودن اون سلول هاست" ... اصلاً قصد ادامه ی این بحث رو نداشتم(همونطور که تا الآن بیخیال این تاپیک بودم)یه نفر لینک این تاپیک برام PM کرد که چشمم خورد به این ادعای جالب که "ایواتا تنها مدیر ارشد در این سه کمپانیه که..." خب...نیست![URL="http://www.microsoft.com/presspass/exec/Mattrick/"] [/URL] [/RIGHT] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Nintendo در سال 2007، Natal را رد کرد!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft