ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Nintendo در سال 2007، Natal را رد کرد!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Erebus" data-source="post: 933017" data-attributes="member: 8948"><p>من که واقعا نفهمیدم این یعنی چی و هدف از این جملات چی بود! یک نفر این مطلب رو گفته بود:</p><p>"اگه منظورت iPod هست بهتر بدونی تا الان 250 میلیون iPod فروخته Apple ! همین چند روز پیش تو کنفرانسش اعلام کرد !"</p><p></p><p>منم گفتم با اینکه iPod یک پخش کننده موسیقیه (البته شاید یه عده بخوان بگن بشقاب پرنده است lol) و 250 میلیون هم فروش کل مدل هاش و نسل هاش بوده پس مقایسه کردنش اصولا با DS اشتباهه، با این حال فروش DS توی 4 سال و 3 ماه به 100 میلیون دستگاه رسیده ولی فروش iPod بعد از 5 سال و نیم به 100 میلیون رسیده. حالا App Store و غیره چه ارتباطی داشتند خدا عالمه، ضمن اینکه اصلا تا اواسط 2007 که فروش iPod به 100 میلیون دستگاه رسید، App Store ای وجود نداشت. App Store تازه سال 2008 راه افتاده! </p><p></p><p></p><p>اصولا من اینجا صحبت مدیرای شرکت های دیگه رو ندیدم، اما بررسی انواع و اقسام سایت ها و منتقد ها رو در مورد iPad دیدم و نظرات بسیاری از fan های خود اپل رو هم خوندم، همشون به نوعی حرف های ایواتا رو میزنن:</p><p></p><p>"Here it is folks, the Apple <a href="http://www.engadget.com/tag/iPad/">iPad</a>. The screen is gorgeous, tilting is responsive, and the thing is super thin. <strong>Still, if you've used the iPhone before -- and you can see the <a href="http://www.engadget.com/2010/01/27/ipad-vs-iphone-fight/">two devices side-by-side here</a> -- there's not a lot of surprises here so far</strong>. "</p><p></p><p>اینا <strong><u>سه خط اول</u></strong> اولین بررسی iPad از طرف Engadget ه، دقیقا حرف های ایواتا تکرار شده که iPad همون iPhone/iPod Touch بزرگ شده است و سورپریزی در اون وجود نداره، ایواتا هم همون تیکه اول رو گفته به اضافه این که تحت تاثیر قرار نگرفته و شگفت زده نشده. </p><p></p><p>بابا شما سعی کن چند تا جمله ساده فارسی (نوشته های من) و انگلیسی (مطلب GameSpot) رو درست متوجه بشی نمیخواهد از visionary برای ما بگی! </p><p>مصاحبه با مجله Japan Spotlight متعلق به Japan Economic Foundation بوده، یقینا ایواتا نمیاد در مورد بازار آمریکا با Japan Economic Foundation مصاحبه کنه یا اگر توی مصاحبه اش اشاره ای هم بخواهد به بازار آمریکا یا جاهای دیگه دنیا بکنه به صراحت میگه. مثالش هم کاملا واضحه که در مورد چه بازاری داشته صحبت میکرده، Hot Shots Golf Fore! توی ژاپن اواخر سال 2003 عرضه شده بود، توی بقیه مناطق دنیا که اصلا زمان مصاحبه این بازی هنوز عرضه نشده بود. </p><p>اینم لینک های دقیق تر و با متن ها بهتر و کامل تر:</p><p></p><p><a href="https://nintendoworldreport.com/newsArt.cfm?artid=9701">https://nintendoworldreport.com/newsArt.cfm?artid=9701</a></p><p><a href="http://www.gamesindustry.biz/articles/customers-do-not-want-online-games-iwata">http://www.gamesindustry.biz/articles/customers-do-not-want-online-games-iwata</a></p><p></p><p>"Remember that this is Japan Iwata is referring to, and not online gaming here in North America. The majority of people in Japan access the internet through cell phones or internet cafes, because owning a home broadband connection is very expensive there. This is one of the big reasons why online console gaming has not taken off in Japan lke it has in the U.S."</p><p></p><p>"However, the company has been much more positive about the potential of wireless connectivity for its handheld devices, launching a successful wireless adapter for the Game Boy Advance and integrating both Bluetooth and <strong>802.11b Wireless LAN</strong> technologies into the forthcoming Nintendo DS handheld."</p><p></p><p>که 802.11b Wireless LAN همون WiFi هستش که همین الان داره توی Wii و DS استفاده میشه، پس این از این.</p><p>نکته دوم اینه که من برای اینکه راحت تر متوجه بشی کلمات رو هم underline کردم هم bold! کاملا مشخصه که ایواتا داره در مورد زمان حال اون موقع حرف میزنه، دیگه از این واضح تر نمیتونم توضیحی بدم در این زمینه و گفتنی ها گفته شد. </p><p>نکته سوم اینکه به طور مشخص داره در مورد GC صحبت میکنه که در سال 2001 عرضه شد، و نسل بعد نینتندو توی سال 2006 با Wii شروع شد که WiFi Adapter رو به صورت استاندارد روش داشت، پس بحث چند ماه نیست بحث یک نسل 5 ساله است. </p><p></p><p>بابا بیخیال دیگه هجو گفتن هم اندازه ای داره، دیگه داره از حالت خنده دار به گریه دار و تاسف آور میرسه که یعنی بعضیا تا چه اندازه میتونن ... </p><p>اگر حتی به این موضوع که Windows از کجا شروع شد و در اصل این کلاهبرداری قرن چطور رخ داد (خیلیا این موضوع رو میدونن و مقاله ها و اخبار و مطالب زیادی در این مورد نوشته شده اما هنوز که هنوزه تیکه های سریال The 4400 در این مورد به نظرم به یاد ماندنی ترین ها هستن lol) هم توجه نکنیم، آخه بر فرض خلاقیت مایکروسافت توی زمینه های دیگه چه ارتباطی با صنعت بازی داره. در مورد صنعت بازی و به خصوص بازار کنسول های بازی داره بحث میشه. پس حتما فورد هم خلاق تر از نینتندوئه چون ماشین رو با تولید انبوه درست کرد. lol</p><p></p><p>اولا شما سعی کن یاد بگیری که لزوما خلاقیت ضامن موفقیت نیست و هزار تا عامل دیگه هم توی موفقیت مهمه، ثانیا سعی کن اینم به اطلاعات نه چندان زیادت اضافه کنی که ایواتا تازه سال 2002 شده رئیس نینتندو و DS و Wii اولین کنسول های بازی هستن که با مدیریت ایواتا عرضه شدن!</p><p>شما و یه عده دیگه که ظاهرا حافظه خیلی قوی ای دارن، میگن چرا همون موقع نگفته و بعد از 8-9 ماه گفته! مشکل اینه که یا شما ندیدی یا حافظه ات مشکل داره که هیچکدومش هم دلیلی بر نگفتن این صحبت ها توسط ایواتا و دیگر مسئولان نینتندو نیست. دقیقا بعد از نمایش نتال یعنی توی ماه June 2009 صحبت های ایواتا:</p><p></p><p><a href="http://www.engadget.com/2009/06/10/iwata-says-nintendo-tried-and-rejected-camera-based-motion-contr/">http://www.engadget.com/2009/06/10/iwata-says-nintendo-tried-and-rejected-camera-based-motion-contr/</a></p><p></p><p>هیچ کسم نگفت نماینده خدا هست ایواتا، اصولا آدمهایی مثل تو که حرفی برای گفتن ندارن با شلوغ بازی و به حاشیه کشوندن سعی میکنن حقایق رو منحرف کنن. من نه دیدم و نه شنیدم که کسی ایواتا رو نماینده خدا روی زمین بدونه، پس اصلا این حرفها و شلوغ بازی ها و تکرار مکررش معنی و مفهومی نداره. </p><p></p><p>اما چند تا نکته آخر در این زمینه بگم و برم و دیگه هم پستی در این رابطه نخواهم داد. </p><p>یک، هر آدم عاقلی که حداقل 4 تا سلول خاکستری بسوزونه و روی این موضوع به اندازه یک ثانیه فکر کنه میفهمه که ایواتا چقدر موفق بوده. ایواتا تنها مدیر ارشدیه توی این سه تا کمپانی که خودش بازیساز بوده، خودش گیمر بوده، بعدا مدیر شده. 2 تا کنسول بازی با مدیریت ایواتا عرضه شدن که تمام رکورد های صنعت بازی رو شکوندن. خلاقیت ها و نوآوری های این دو تا کنسول بازی خونگی و دستی آینده صنعت بازی رو رقم زده و الان همه دارن به همون سمت میرن. </p><p>دو، این یه موضوع کاملا عادیه که وقتی یه شرکت یه همچین تکنولوژی ای میسازه، با چندین شرکت بزرگ negotiate میکنه تا ببینه کدوم قبول میکنن از اون تکنولوژی توی محصولاتشون استفاده کنن یا اونو بخرن، اگرم پیشنهاد ها زیاد باشه ببینه کدوم پیشنهاد بهتره. </p><p>سه، برای بار چندم میگم که توی این مطلب ایواتا این حرفها رو نزده و منبع CVG اینا رو گفته.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erebus, post: 933017, member: 8948"] من که واقعا نفهمیدم این یعنی چی و هدف از این جملات چی بود! یک نفر این مطلب رو گفته بود: "اگه منظورت iPod هست بهتر بدونی تا الان 250 میلیون iPod فروخته Apple ! همین چند روز پیش تو کنفرانسش اعلام کرد !" منم گفتم با اینکه iPod یک پخش کننده موسیقیه (البته شاید یه عده بخوان بگن بشقاب پرنده است lol) و 250 میلیون هم فروش کل مدل هاش و نسل هاش بوده پس مقایسه کردنش اصولا با DS اشتباهه، با این حال فروش DS توی 4 سال و 3 ماه به 100 میلیون دستگاه رسیده ولی فروش iPod بعد از 5 سال و نیم به 100 میلیون رسیده. حالا App Store و غیره چه ارتباطی داشتند خدا عالمه، ضمن اینکه اصلا تا اواسط 2007 که فروش iPod به 100 میلیون دستگاه رسید، App Store ای وجود نداشت. App Store تازه سال 2008 راه افتاده! اصولا من اینجا صحبت مدیرای شرکت های دیگه رو ندیدم، اما بررسی انواع و اقسام سایت ها و منتقد ها رو در مورد iPad دیدم و نظرات بسیاری از fan های خود اپل رو هم خوندم، همشون به نوعی حرف های ایواتا رو میزنن: "Here it is folks, the Apple [URL="http://www.engadget.com/tag/iPad/"]iPad[/URL]. The screen is gorgeous, tilting is responsive, and the thing is super thin. [B]Still, if you've used the iPhone before -- and you can see the [URL="http://www.engadget.com/2010/01/27/ipad-vs-iphone-fight/"]two devices side-by-side here[/URL] -- there's not a lot of surprises here so far[/B]. " اینا [B][U]سه خط اول[/U][/B] اولین بررسی iPad از طرف Engadget ه، دقیقا حرف های ایواتا تکرار شده که iPad همون iPhone/iPod Touch بزرگ شده است و سورپریزی در اون وجود نداره، ایواتا هم همون تیکه اول رو گفته به اضافه این که تحت تاثیر قرار نگرفته و شگفت زده نشده. بابا شما سعی کن چند تا جمله ساده فارسی (نوشته های من) و انگلیسی (مطلب GameSpot) رو درست متوجه بشی نمیخواهد از visionary برای ما بگی! مصاحبه با مجله Japan Spotlight متعلق به Japan Economic Foundation بوده، یقینا ایواتا نمیاد در مورد بازار آمریکا با Japan Economic Foundation مصاحبه کنه یا اگر توی مصاحبه اش اشاره ای هم بخواهد به بازار آمریکا یا جاهای دیگه دنیا بکنه به صراحت میگه. مثالش هم کاملا واضحه که در مورد چه بازاری داشته صحبت میکرده، Hot Shots Golf Fore! توی ژاپن اواخر سال 2003 عرضه شده بود، توی بقیه مناطق دنیا که اصلا زمان مصاحبه این بازی هنوز عرضه نشده بود. اینم لینک های دقیق تر و با متن ها بهتر و کامل تر: [URL]https://nintendoworldreport.com/newsArt.cfm?artid=9701[/URL] [URL]http://www.gamesindustry.biz/articles/customers-do-not-want-online-games-iwata[/URL] "Remember that this is Japan Iwata is referring to, and not online gaming here in North America. The majority of people in Japan access the internet through cell phones or internet cafes, because owning a home broadband connection is very expensive there. This is one of the big reasons why online console gaming has not taken off in Japan lke it has in the U.S." "However, the company has been much more positive about the potential of wireless connectivity for its handheld devices, launching a successful wireless adapter for the Game Boy Advance and integrating both Bluetooth and [B]802.11b Wireless LAN[/B] technologies into the forthcoming Nintendo DS handheld." که 802.11b Wireless LAN همون WiFi هستش که همین الان داره توی Wii و DS استفاده میشه، پس این از این. نکته دوم اینه که من برای اینکه راحت تر متوجه بشی کلمات رو هم underline کردم هم bold! کاملا مشخصه که ایواتا داره در مورد زمان حال اون موقع حرف میزنه، دیگه از این واضح تر نمیتونم توضیحی بدم در این زمینه و گفتنی ها گفته شد. نکته سوم اینکه به طور مشخص داره در مورد GC صحبت میکنه که در سال 2001 عرضه شد، و نسل بعد نینتندو توی سال 2006 با Wii شروع شد که WiFi Adapter رو به صورت استاندارد روش داشت، پس بحث چند ماه نیست بحث یک نسل 5 ساله است. بابا بیخیال دیگه هجو گفتن هم اندازه ای داره، دیگه داره از حالت خنده دار به گریه دار و تاسف آور میرسه که یعنی بعضیا تا چه اندازه میتونن ... اگر حتی به این موضوع که Windows از کجا شروع شد و در اصل این کلاهبرداری قرن چطور رخ داد (خیلیا این موضوع رو میدونن و مقاله ها و اخبار و مطالب زیادی در این مورد نوشته شده اما هنوز که هنوزه تیکه های سریال The 4400 در این مورد به نظرم به یاد ماندنی ترین ها هستن lol) هم توجه نکنیم، آخه بر فرض خلاقیت مایکروسافت توی زمینه های دیگه چه ارتباطی با صنعت بازی داره. در مورد صنعت بازی و به خصوص بازار کنسول های بازی داره بحث میشه. پس حتما فورد هم خلاق تر از نینتندوئه چون ماشین رو با تولید انبوه درست کرد. lol اولا شما سعی کن یاد بگیری که لزوما خلاقیت ضامن موفقیت نیست و هزار تا عامل دیگه هم توی موفقیت مهمه، ثانیا سعی کن اینم به اطلاعات نه چندان زیادت اضافه کنی که ایواتا تازه سال 2002 شده رئیس نینتندو و DS و Wii اولین کنسول های بازی هستن که با مدیریت ایواتا عرضه شدن! شما و یه عده دیگه که ظاهرا حافظه خیلی قوی ای دارن، میگن چرا همون موقع نگفته و بعد از 8-9 ماه گفته! مشکل اینه که یا شما ندیدی یا حافظه ات مشکل داره که هیچکدومش هم دلیلی بر نگفتن این صحبت ها توسط ایواتا و دیگر مسئولان نینتندو نیست. دقیقا بعد از نمایش نتال یعنی توی ماه June 2009 صحبت های ایواتا: [URL]http://www.engadget.com/2009/06/10/iwata-says-nintendo-tried-and-rejected-camera-based-motion-contr/[/URL] هیچ کسم نگفت نماینده خدا هست ایواتا، اصولا آدمهایی مثل تو که حرفی برای گفتن ندارن با شلوغ بازی و به حاشیه کشوندن سعی میکنن حقایق رو منحرف کنن. من نه دیدم و نه شنیدم که کسی ایواتا رو نماینده خدا روی زمین بدونه، پس اصلا این حرفها و شلوغ بازی ها و تکرار مکررش معنی و مفهومی نداره. اما چند تا نکته آخر در این زمینه بگم و برم و دیگه هم پستی در این رابطه نخواهم داد. یک، هر آدم عاقلی که حداقل 4 تا سلول خاکستری بسوزونه و روی این موضوع به اندازه یک ثانیه فکر کنه میفهمه که ایواتا چقدر موفق بوده. ایواتا تنها مدیر ارشدیه توی این سه تا کمپانی که خودش بازیساز بوده، خودش گیمر بوده، بعدا مدیر شده. 2 تا کنسول بازی با مدیریت ایواتا عرضه شدن که تمام رکورد های صنعت بازی رو شکوندن. خلاقیت ها و نوآوری های این دو تا کنسول بازی خونگی و دستی آینده صنعت بازی رو رقم زده و الان همه دارن به همون سمت میرن. دو، این یه موضوع کاملا عادیه که وقتی یه شرکت یه همچین تکنولوژی ای میسازه، با چندین شرکت بزرگ negotiate میکنه تا ببینه کدوم قبول میکنن از اون تکنولوژی توی محصولاتشون استفاده کنن یا اونو بخرن، اگرم پیشنهاد ها زیاد باشه ببینه کدوم پیشنهاد بهتره. سه، برای بار چندم میگم که توی این مطلب ایواتا این حرفها رو نزده و منبع CVG اینا رو گفته. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Nintendo در سال 2007، Natal را رد کرد!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft