ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Nier Automata
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Anonymous M3" data-source="post: 4273610" data-attributes="member: 110991"><p>در جلد جدید مجله ی Famitsu مصاحبه ای با سازنده های بازی ( Yoko Taro کارگردان ، Yosuke Saito تهیه کننده ، Takahisa Taura طراح بازی ، Keiichi Okabe آهنگساز و Asahiko Yoshida طراح کاراکتر بازی ) انجام گرفت که یه قسمت از اون راجع به آینده ی سری NieR هست :</p><p></p><p>Famitsu :هنوز کالاهایی از بازی هست که در آینده منتشر خواهند شد مثل فیگورها و عروسک های شخصیتای 2B و 9S . آیا معرفی ها یا گسترش دهنده های دیگه ای در آینده خواهیم داشت ؟ مثلا فیگور برای Machine Lifeforms ؟</p><p></p><p>Saito : این یه رازه ! با این حال با درنظر گرفتن Blu-ray کنسرت که در زمان TGS منتشر میشه ، صحبتایی بوده که برای اون موقع یه سری کالا از بازی بسازیم . همچنین قبل از اون یه چیزی که بهش فکر میکنم ... نمیدونم الان برام مشکلی نداره که بگم یا نه . راجع به آینده ی سری NieR هم ، این قضیه به عهده ی Yoko-san ـه .</p><p></p><p>Famitsu : یوکو-سان ، نظرتون راجع بهش چیه ؟</p><p></p><p>Yoko : من اصلا هیچ فکری نمیکنم ! ترجیح میدم همه چیزو به عهده ی Taura-san بزارم .</p><p></p><p>Famitsu : احتمال یک ریمیک از Prequel بازی چقدره ؟</p><p></p><p>Yoko : به Square Enix بستگی داره .</p><p></p><p>Saito : ما واقعا میزان درخواست و انتظار براش رو نمیدونیم . درنتیجه حتی اگه قصد انجامش رو داشتیم باید اول یه سری مسائل رو در نظر میگرفتیم و زمانی که واقعا انجامش بدیم دوست داریم Yoko-san به تیم اضافه بشه و یه سری محتویات جدید اضافه کنه .</p><p></p><p>Famitsu : سه سال دیگه سالگرد ۱۰ سالگی سری NieR ـه .</p><p></p><p>Saito : من همچنین دوست دارم یه کاری برای اون موقع انجام بدیم .</p><p>Yoko : بیاین به جاش یه Social game مزخرف بسازیم . حالا که صحبت از Social game ها شد خیلی از مردم برای SINoALICE ثبت نام کردن . و زمانی که سرورها Down شد من احساس کردم که NieR : Automata چطور انقدر فروخته و تاثیراتش رو اینجا هم گذاشته .</p><p></p><p>Famitsu : همکاری SINoALICE و NieR : Automata قراره که در تابستون انجام بشه ، درسته ؟</p><p></p><p>Yoko : واقعیتش من هنوز سناریویی براش ننوشتم . هرچند ما الان تو فستیوال پایدار کردن سروریم و با تشکر از اینکه فضای کار پر جنب و جوش شده کسی متوجه کم کاری من نشده و فعلا از این موضوع نجات پیدا کردم .</p><p></p><p>Famitsu : در نهایت میتونین هرکدوم با نگاه کردن به NieR : Automata یه پیام براش بدین ؟</p><p></p><p>Okabe : درست مثل Prequel ، من فکر میکنم که NieR عنوانیه که محیط اطراف منو تغییر میده . من خوشحالم که در ساخت بازی ای دخیل بودم که توسط خیلی از مردم دیده شد ( بهش توجه شد ) .</p><p></p><p>Taura : به عنوان نماینده ی Platinum Games ، ما راضییم که تونستیم این رو به عنوان یه بازی با اتمسفر غیر معمول و حالت خیلی خوبی تموم کنیم . همچنین امیدوارم که براش Sequel بسازیم به علاوه چیزای بیشتر .</p><p></p><p>Famitsu : پس شما اشتیاقش رو دارین .</p><p></p><p>Taura : من خیلی اشتیاق دارم براش . البته نه برای بخش شوترش .</p><p></p><p>Yoko : پس به درد نمیخوره . ( خنده )</p><p></p><p>Famitsu : در آخر آیا دلیل دیگه ای به غیر از اینکه این عنوان Sequel ـه برای گذاشتن NieR تو اسم بازی داشتین ؟</p><p></p><p>Yoko : نه ، هیچی . چون این یه Sequel ـه NieR مثل یه نفرین باهاش میمونه . ولی از زمانی که تصمیم گرفته شد که ما با همکاری PG این کارو انجام بدیم ما شروع کردیم به بحث کردن راجع به اینکه به جای Sequel یه چیز جدید بسازیم برای همین من با خودم فکر میکنم که آبا لازم بود NieR رو تو اسم بازی بزاریم یا نه .</p><p></p><p>Yoshida : نسخه ی قبلی محتویات و طراحی خیلی خوبی داشت . با اینکه من اولش خیلی استرس داشتم اما تاثیرپذیری این نسخه خیلی زیاد بود برای همین این از سختی کار من کم کرد . اگه قرار به ساخت Sequel باشه دوباره منو خبر میکنین ؟ (خنده )</p><p></p><p>Saito : یوکو و من دوباره با اضطراب بهت درخواست میدیم ( خنده ) . این درمورد کار Yoshida-san بود اما کار من تا الان که اینجا جمع شدیم ۹۹٪ تموم شده و ما میتونیم که یه نشونه به جا بزاریم پس خوشحالیم ، همچنین خیلی از طرفدارها ممنونیم که بازی رو حمایت کردن . اگر همین اعضا یک بار دیگه بتونن جمع بشن ، احتمال اینکه یه Sequel ساخته بشه هست تا حدی که حتی اگه یک نفر از این جمع نباشه ما ترجیح میدیم که انجامش ندیم .</p><p></p><p><a href="http://www.rpgsite.net/news/5820-yoko-taro-yosuke-saito-takahisa-taura-others-discuss-the-future-of-nier-with-famitsu">Yoko Taro, Yosuke Saito, Takahisa Taura & others discuss the future of NieR with Famitsu | RPG Site</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anonymous M3, post: 4273610, member: 110991"] در جلد جدید مجله ی Famitsu مصاحبه ای با سازنده های بازی ( Yoko Taro کارگردان ، Yosuke Saito تهیه کننده ، Takahisa Taura طراح بازی ، Keiichi Okabe آهنگساز و Asahiko Yoshida طراح کاراکتر بازی ) انجام گرفت که یه قسمت از اون راجع به آینده ی سری NieR هست : Famitsu :هنوز کالاهایی از بازی هست که در آینده منتشر خواهند شد مثل فیگورها و عروسک های شخصیتای 2B و 9S . آیا معرفی ها یا گسترش دهنده های دیگه ای در آینده خواهیم داشت ؟ مثلا فیگور برای Machine Lifeforms ؟ Saito : این یه رازه ! با این حال با درنظر گرفتن Blu-ray کنسرت که در زمان TGS منتشر میشه ، صحبتایی بوده که برای اون موقع یه سری کالا از بازی بسازیم . همچنین قبل از اون یه چیزی که بهش فکر میکنم ... نمیدونم الان برام مشکلی نداره که بگم یا نه . راجع به آینده ی سری NieR هم ، این قضیه به عهده ی Yoko-san ـه . Famitsu : یوکو-سان ، نظرتون راجع بهش چیه ؟ Yoko : من اصلا هیچ فکری نمیکنم ! ترجیح میدم همه چیزو به عهده ی Taura-san بزارم . Famitsu : احتمال یک ریمیک از Prequel بازی چقدره ؟ Yoko : به Square Enix بستگی داره . Saito : ما واقعا میزان درخواست و انتظار براش رو نمیدونیم . درنتیجه حتی اگه قصد انجامش رو داشتیم باید اول یه سری مسائل رو در نظر میگرفتیم و زمانی که واقعا انجامش بدیم دوست داریم Yoko-san به تیم اضافه بشه و یه سری محتویات جدید اضافه کنه . Famitsu : سه سال دیگه سالگرد ۱۰ سالگی سری NieR ـه . Saito : من همچنین دوست دارم یه کاری برای اون موقع انجام بدیم . Yoko : بیاین به جاش یه Social game مزخرف بسازیم . حالا که صحبت از Social game ها شد خیلی از مردم برای SINoALICE ثبت نام کردن . و زمانی که سرورها Down شد من احساس کردم که NieR : Automata چطور انقدر فروخته و تاثیراتش رو اینجا هم گذاشته . Famitsu : همکاری SINoALICE و NieR : Automata قراره که در تابستون انجام بشه ، درسته ؟ Yoko : واقعیتش من هنوز سناریویی براش ننوشتم . هرچند ما الان تو فستیوال پایدار کردن سروریم و با تشکر از اینکه فضای کار پر جنب و جوش شده کسی متوجه کم کاری من نشده و فعلا از این موضوع نجات پیدا کردم . Famitsu : در نهایت میتونین هرکدوم با نگاه کردن به NieR : Automata یه پیام براش بدین ؟ Okabe : درست مثل Prequel ، من فکر میکنم که NieR عنوانیه که محیط اطراف منو تغییر میده . من خوشحالم که در ساخت بازی ای دخیل بودم که توسط خیلی از مردم دیده شد ( بهش توجه شد ) . Taura : به عنوان نماینده ی Platinum Games ، ما راضییم که تونستیم این رو به عنوان یه بازی با اتمسفر غیر معمول و حالت خیلی خوبی تموم کنیم . همچنین امیدوارم که براش Sequel بسازیم به علاوه چیزای بیشتر . Famitsu : پس شما اشتیاقش رو دارین . Taura : من خیلی اشتیاق دارم براش . البته نه برای بخش شوترش . Yoko : پس به درد نمیخوره . ( خنده ) Famitsu : در آخر آیا دلیل دیگه ای به غیر از اینکه این عنوان Sequel ـه برای گذاشتن NieR تو اسم بازی داشتین ؟ Yoko : نه ، هیچی . چون این یه Sequel ـه NieR مثل یه نفرین باهاش میمونه . ولی از زمانی که تصمیم گرفته شد که ما با همکاری PG این کارو انجام بدیم ما شروع کردیم به بحث کردن راجع به اینکه به جای Sequel یه چیز جدید بسازیم برای همین من با خودم فکر میکنم که آبا لازم بود NieR رو تو اسم بازی بزاریم یا نه . Yoshida : نسخه ی قبلی محتویات و طراحی خیلی خوبی داشت . با اینکه من اولش خیلی استرس داشتم اما تاثیرپذیری این نسخه خیلی زیاد بود برای همین این از سختی کار من کم کرد . اگه قرار به ساخت Sequel باشه دوباره منو خبر میکنین ؟ (خنده ) Saito : یوکو و من دوباره با اضطراب بهت درخواست میدیم ( خنده ) . این درمورد کار Yoshida-san بود اما کار من تا الان که اینجا جمع شدیم ۹۹٪ تموم شده و ما میتونیم که یه نشونه به جا بزاریم پس خوشحالیم ، همچنین خیلی از طرفدارها ممنونیم که بازی رو حمایت کردن . اگر همین اعضا یک بار دیگه بتونن جمع بشن ، احتمال اینکه یه Sequel ساخته بشه هست تا حدی که حتی اگه یک نفر از این جمع نباشه ما ترجیح میدیم که انجامش ندیم . [URL='http://www.rpgsite.net/news/5820-yoko-taro-yosuke-saito-takahisa-taura-others-discuss-the-future-of-nier-with-famitsu']Yoko Taro, Yosuke Saito, Takahisa Taura & others discuss the future of NieR with Famitsu | RPG Site[/URL] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Nier Automata
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft