Ricky Cambier از استودیو ناتی داگ اعتقاد دارد که هنوز پتانسیل دست نخورده باقی مانده در PS3 وجود دارد.
" آن [ چرخه کنسول] رو به سمت پایان است، اما ما هنوز در حال فشار اوردن به سخت افزار هستیم " طراح بازی Ricky Cambier در گفت و گو با gamesTM اظهار داشت، ما با بازیکن شفاف هستیم ، این که PS3 هنوز یک قطعه سخت افزاری استثنایی است .حتی در این مرحله، ما در حال پیدا کردن راه های جدید جهت فشار آوردن به آن هستیم . من فکر می کنم که ما از آن بهره مند شدیم. "
" این فقط یک جنبه از سرگرمی است جست و جو کردن راه هایی که چطور ما بتوانیم تکنولوژی سخت افزار را لمس کنیم و نیاز های بازی را ، و جست و جو برای راه هایی که بیشتر به آن (سخت افزار ) فشار بیاوریم . فشار اوردن به این شکل را هنوز در صنعت گیم مشاهده نکردیم ! "
Cambier هیچ اشاره ای به این که بازی The Last of Us پروژه ی نهایی خود بر روی PS3 است یا نه ، نکرد ! ، اما بازی در حال شکل گیری است ، این امر می تواند جالب باشد برای دیدن این که چقدر استودیو می تواند به تکنولوژی پیری فشار بیاورد .
منبع : thesilentchief.com
" آن [ چرخه کنسول] رو به سمت پایان است، اما ما هنوز در حال فشار اوردن به سخت افزار هستیم " طراح بازی Ricky Cambier در گفت و گو با gamesTM اظهار داشت، ما با بازیکن شفاف هستیم ، این که PS3 هنوز یک قطعه سخت افزاری استثنایی است .حتی در این مرحله، ما در حال پیدا کردن راه های جدید جهت فشار آوردن به آن هستیم . من فکر می کنم که ما از آن بهره مند شدیم. "
" این فقط یک جنبه از سرگرمی است جست و جو کردن راه هایی که چطور ما بتوانیم تکنولوژی سخت افزار را لمس کنیم و نیاز های بازی را ، و جست و جو برای راه هایی که بیشتر به آن (سخت افزار ) فشار بیاوریم . فشار اوردن به این شکل را هنوز در صنعت گیم مشاهده نکردیم ! "
Cambier هیچ اشاره ای به این که بازی The Last of Us پروژه ی نهایی خود بر روی PS3 است یا نه ، نکرد ! ، اما بازی در حال شکل گیری است ، این امر می تواند جالب باشد برای دیدن این که چقدر استودیو می تواند به تکنولوژی پیری فشار بیاورد .
منبع : thesilentchief.com