Naughty Dog: هنوز PS3 یک قطعه سخت افزاری استثنایی است .

Pythonistas

کاربر سایت
Ricky Cambier از استودیو ناتی داگ اعتقاد دارد که هنوز پتانسیل دست نخورده باقی مانده در PS3 وجود دارد.

th


" آن [ چرخه کنسول] رو به سمت پایان است، اما ما هنوز در حال فشار اوردن به سخت افزار هستیم " طراح بازی Ricky Cambier در گفت و گو با gamesTM اظهار داشت، ما با بازیکن شفاف هستیم ، این که PS3 هنوز یک قطعه سخت افزاری استثنایی است .حتی در این مرحله، ما در حال پیدا کردن راه های جدید جهت فشار آوردن به آن هستیم . من فکر می کنم که ما از آن بهره مند شدیم. "
" این فقط یک جنبه از سرگرمی است جست و جو کردن راه هایی که چطور ما بتوانیم تکنولوژی سخت افزار را لمس کنیم و نیاز های بازی را ، و جست و جو برای راه هایی که بیشتر به آن (سخت افزار ) فشار بیاوریم . فشار اوردن به این شکل را هنوز در صنعت گیم مشاهده نکردیم ! "
Cambier هیچ اشاره ای به این که بازی The Last of Us پروژه ی نهایی خود بر روی PS3 است یا نه ، نکرد ! ، اما بازی در حال شکل گیری است ، این امر می تواند جالب باشد برای دیدن این که چقدر استودیو می تواند به تکنولوژی پیری فشار بیاورد .

منبع : thesilentchief.com
 
حالا انقدر فشار بیار تا کنسول یهو بپُکه آخر نسلی :|

هیچ اشاره ای به این که بازی The Last of Us پروژه ی نهایی خود بر روی PS3 است یا نه ، نکرد !

به نظر میرسه که سونی خیلی در بسته و غیر مستقیم،با معرفی PS4، توی لفافه بیان کرد یه چیزایی رو :d
 
دم NAUGHTY DOG و برنامه نویساش گرم.ببین با 512 مگ رم چه گرافیکی تحویل ملت میدن.هنر اینه.نه اون شرکتی که تا میتونه بافت های سنگین و پرجزییات تو بازی قرار میده بدون اینکه در نظر بگیره چند درصد مردم توانایی اجراشو دارن.
 
ای بابا مسخره بازی شدها.خوب اگه هنوز خیلی خیلی از پتانسیلش مونده همین پروژه the last of us رو کاری کن همون قدر که اختلاف گرافیکی بین uncharted 2 با 1 بود بین the last of us و uncharted 3 باشه.
 
ای بابا مسخره بازی شدها.خوب اگه هنوز خیلی خیلی از پتانسیلش مونده همین پروژه the last of us رو کاری کن همون قدر که اختلاف گرافیکی بین uncharted 2 با 1 بود بین the last of us و uncharted 3 باشه.
عزیز اینی که میگی ربطی به اونی که استاد میگه نداره :دی
اوشون گفتن
آن [ چرخه کنسول] رو به سمت پایان است، اما ما هنوز در حال فشار اوردن به سخت افزار هستیم
یعنی که دارن با لگد همه چی رو دیگه میچپونن تو PS3 نگفته هنوز از 10 % توان کنسول استفاده کردیم که :دی

پ.ن:من که خــــــــیلی وقته که میگم هنوز این 2 تا کنسول جا برای کار دارن ولی کسی حرفم رو گوش نمیده که 8-|
 
الان عملا ساخت TLoU تموم شده، پروژه مربوط به PS4 هم استارت خورده، برای همین من امیدوارم یه تیم کوچیک رو برای ساخت J&D4 برای PS3 یا PS4 اختصاص بدن!
 
استارت برای تبلیغ و تعریف از ps4 شروع شد.این تبلیغ ps3 نیست بلکه یه روش هوشمندانه از یکی از بهترین استودیوهای بازیسازی برای تبلیغ ps4 هست.
 
پ.ن:من که خــــــــیلی وقته که میگم هنوز این 2 تا کنسول جا برای کار دارن ولی کسی حرفم رو گوش نمیده که 8-|
اتفاقا این اواخر بعد از دیدن چند تا عنوان روی PC به این نتیجه رسیدم که جا ندارن جون داداش :دی
 
اتفاقا این اواخر بعد از دیدن چند تا عنوان روی PC به این نتیجه رسیدم که جا ندارن جون داداش :دی
مسئله مقایسه pc با console نیست مسئله اینه که چرا وقتی گرافیکی در حد ue4/deep down وجود داره هنوزم باید با این نسل سر و کله بزنیم؟8-|
 
اتفاقا این اواخر بعد از دیدن چند تا عنوان روی PC به این نتیجه رسیدم که جا ندارن جون داداش :biggrin1:
آخه کنسول ها رو نمیشه با PC مقایسه کرد هنوز که هنوز گرافیک مثل Cysis 2007 روی یه PC High End من ندیدم بتونن از خودشون در کنن

خدایی قبل از اینکه GeoW:J رو روی 360 ببینم عمراً باورم نمیشد این کنسول توان اجرا کردنش رو داشته باشه
همین فردا پس فردا TLOU و Beyond بیان میبینی هنوز PS3 چقدر جاداره :دی
مسئله مقایسه pc با console نیست مسئله اینه که چرا وقتی گرافیکی در حد ue4/deep down وجود داره هنوزم باید با این نسل سر و کله بزنیم؟8-|
من گفتم کنسول ها جا دارن نگفتم که نباید رفت نسل بعد :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or