ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Movie Center
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="barneysawyer" data-source="post: 4545862" data-attributes="member: 76406"><p>مسخره باز فیلمی خوبی نیست . فقط خوراک روشن فکر نماهاست که می خوان متفاوت به نظر بیان و خاص باشن و تو تفکرات خودشون کیف کنن که ما چه قدر خوبیم. این رو به عنوان کسی می گم که هیچ مشکلی با سبک کاری غنی زاده ندارم و خودم این فیلم رو اتفاقا به خاطر غنی زاده دوست داشتم ببینم . فیلم داستان نداره . صرفا یک سری سکانس های مشهور فیلم های محبوب کارگردانش رو بازسازی کرده که خب برای فیلم باز ها این ادای دین ها و ایستر اگ ها جذابه ولی کل فیلم رو بر این پایه بگذاریم کار غلطیه و خیلی زود تاثیرشو از دست میده . از نظر فرم ولی عالیه . طراحی صحنه و بازیگر ها و جلوه های بصری فیلم و موسیقی اش سطحشون بالاست . فیلم کاملا تئاتریه و شبیه کار آخر کارگردانش در تئاتره . ولی خب من خودم شخصا به نظرم مدیوم تئاتر با سینما فرق می کنه . وقتی قراره این هارو باهم ادقام کنیم باید هرکدوم به درستی به کار گرفته بشن . برای همین به نظرم اگه مسخره باز رو به صورت یک تئاتر می ساختن موفق میشد ولی به عنوان فیلم نه. درباره متری شش و نیم هم خیلی مثل ابد نیست . المان های مشترک دارن ولی اون طوری که بعضیا درباره اش می گن نیست . خیلیا انتظار دارن یک کارگردان بیاد تو کار بعدی اش فضایی کاملا متفاوت با ساخته قبلی اش بسازه . و کوچترین شباهت از نظر فضا و لوکیشن تو فیلم رو می کوبن . در حالیکه کارگردان می تونه بیاد یک موضوع رو از زاویه های مختلف در فیلم های مختلف بررسی کنه . مثلا کسی نمیاد به تارانتینو ایراد بگیره که چرا سگ های انباری و پالپ فیکشن اش هردو درباره گنگستر ها هستن . فیلم خوب و خوشساختیه و کاملا از نظر ساختار نسبت به ابد و یک روز پیشرفت کرده .ولی از نظر کاراکتر پردازی به موفقیت ابد نیست . بازی ها هم خوب هستن . داستانش هم یکم بعضی جاهاش مشکلاتی داشت که به انسجام ابد نبود . </p><p>حالا من نمی دونم شما از کجا شنیدید که این دو فیلم بهترین بودن . چون تا الان نظر ها نسبت به شبی که ماه کامل شد و سرخ پوست و تا حدی متری مثبت بوده . </p><p></p><p>و تا الان بعد از دیدن چند فیلم به جرات میگم فاجعه ترین کار جشنواره آشفتگی جیرانیه . به نظر میرسه با توجه به آثار کارگردان های با سابقه امسال در جشنواره و البته تعدادی از پیشکسوتان در سال های قبل این عزیزان دیگه باید برن استراحت کنن . چون نه تنها به کارنامه اشون نکته مثبتی اضافه نمی کنن بلکه دارن کم کم اعتبار آثار پیشینشون رو هم خدشه دار می کنند</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="barneysawyer, post: 4545862, member: 76406"] مسخره باز فیلمی خوبی نیست . فقط خوراک روشن فکر نماهاست که می خوان متفاوت به نظر بیان و خاص باشن و تو تفکرات خودشون کیف کنن که ما چه قدر خوبیم. این رو به عنوان کسی می گم که هیچ مشکلی با سبک کاری غنی زاده ندارم و خودم این فیلم رو اتفاقا به خاطر غنی زاده دوست داشتم ببینم . فیلم داستان نداره . صرفا یک سری سکانس های مشهور فیلم های محبوب کارگردانش رو بازسازی کرده که خب برای فیلم باز ها این ادای دین ها و ایستر اگ ها جذابه ولی کل فیلم رو بر این پایه بگذاریم کار غلطیه و خیلی زود تاثیرشو از دست میده . از نظر فرم ولی عالیه . طراحی صحنه و بازیگر ها و جلوه های بصری فیلم و موسیقی اش سطحشون بالاست . فیلم کاملا تئاتریه و شبیه کار آخر کارگردانش در تئاتره . ولی خب من خودم شخصا به نظرم مدیوم تئاتر با سینما فرق می کنه . وقتی قراره این هارو باهم ادقام کنیم باید هرکدوم به درستی به کار گرفته بشن . برای همین به نظرم اگه مسخره باز رو به صورت یک تئاتر می ساختن موفق میشد ولی به عنوان فیلم نه. درباره متری شش و نیم هم خیلی مثل ابد نیست . المان های مشترک دارن ولی اون طوری که بعضیا درباره اش می گن نیست . خیلیا انتظار دارن یک کارگردان بیاد تو کار بعدی اش فضایی کاملا متفاوت با ساخته قبلی اش بسازه . و کوچترین شباهت از نظر فضا و لوکیشن تو فیلم رو می کوبن . در حالیکه کارگردان می تونه بیاد یک موضوع رو از زاویه های مختلف در فیلم های مختلف بررسی کنه . مثلا کسی نمیاد به تارانتینو ایراد بگیره که چرا سگ های انباری و پالپ فیکشن اش هردو درباره گنگستر ها هستن . فیلم خوب و خوشساختیه و کاملا از نظر ساختار نسبت به ابد و یک روز پیشرفت کرده .ولی از نظر کاراکتر پردازی به موفقیت ابد نیست . بازی ها هم خوب هستن . داستانش هم یکم بعضی جاهاش مشکلاتی داشت که به انسجام ابد نبود . حالا من نمی دونم شما از کجا شنیدید که این دو فیلم بهترین بودن . چون تا الان نظر ها نسبت به شبی که ماه کامل شد و سرخ پوست و تا حدی متری مثبت بوده . و تا الان بعد از دیدن چند فیلم به جرات میگم فاجعه ترین کار جشنواره آشفتگی جیرانیه . به نظر میرسه با توجه به آثار کارگردان های با سابقه امسال در جشنواره و البته تعدادی از پیشکسوتان در سال های قبل این عزیزان دیگه باید برن استراحت کنن . چون نه تنها به کارنامه اشون نکته مثبتی اضافه نمی کنن بلکه دارن کم کم اعتبار آثار پیشینشون رو هم خدشه دار می کنند [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
موضوعات عمومی
سینما، گرافیک کامپیوتری (CG Art) و Comic
Movie Center
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft