ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Microsoft | Build 2016
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="LiviNG D3AD" data-source="post: 3986724" data-attributes="member: 30435"><p>دو تا خبر جدید در حاشیه کنفرانس:</p><p></p><p>خبر اول در مورد نظر اسپنسر در خصوص بازیهایی هست که روی کنسول یا ویندوز میان و گفته که ما به استدیوها نمیگیم حتماً باید همه بازیهاتون روی هر دو وسیله قابل استفاده باشه و در واقع خود بازیها باید با سخت افزاری که مورد استفاده قرار میگیرن سازگاری داشته باشن، ولی گفته اگر بازیها از نظر طراحی و نوع ساختشون طوری باشن که بشه روی هر دو پلتفرم واقعاً بازیشون کرد باید انتظار این رو داشته باشیم که روی هر دو پلتفرم عرضه بشن.:</p><p></p><p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left"><a href="http://www.pcgamer.com/phil-spencer-explains-why-halo-5-probably-wont-come-to-pc/">Phil Spencer explains why Halo 5 probably won't come to PC</a></p> <p style="text-align: left"></p><p>در ادامه هم گفته نمیخوایم به بازیهایی که از قبل (و برای یک پلتفرم خاص) ساخته شدن بپردازیم و صرفاً بخاطر تعهد ساختگی بازیها رو روی هر دو پلتفرم عرضه کنیم و اومدن هیلو 5 به شکل کنونیش روی PC رو تقریباً باید منتفی دونست.</p><p></p><p>خبر دوم هم باز از مصاحبه با اسپنسر هست که در مورد علت تأخیر ارائه تبدیل هر Xbox One به یک Dev-Kit هست که این رو در بارش گفته:</p><p></p><p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left"><a href="http://www.gamespot.com/articles/why-xbox-ones-dev-mode-took-so-long-to-come-out/1100-6436155/?ftag=GSS-05-10aaa0b">Why Xbox One's Dev Mode Took So Long to Come Out</a></p><p></p><p>به طور خلاصه گفته اون اوایل که چنین چیزی رو بیان کردن مایکروسافت امکانات خوبی برای ساخت appها روی Xbox One نداشته و باید خیلی به توسعه دهنده ها کمک میکردن و دلیل اینکه انقدر طول کشیده این بوده که منتظر عرضه شدن UWP/W10 بودن تا به تمام توسعه دهندگان ویندوز بگن بجای اینکه برن چیزهای جدید یاد بگیرن (برای ساختن app) بیان و همون چیزهایی رو که برای ویندوز ساختن رو برای Xbox One هم عرضه کنن (که واقعاً خیلی ساده شده). اونها بیشتر انتظار دارن که appهای بیشتری با این قابلیت روی کنسول عرضه بشن ولی انتظار دیدن بازیهای زیادی رو بواسطه این قابلیت ندارن.</p><p style="text-align: left"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LiviNG D3AD, post: 3986724, member: 30435"] دو تا خبر جدید در حاشیه کنفرانس: خبر اول در مورد نظر اسپنسر در خصوص بازیهایی هست که روی کنسول یا ویندوز میان و گفته که ما به استدیوها نمیگیم حتماً باید همه بازیهاتون روی هر دو وسیله قابل استفاده باشه و در واقع خود بازیها باید با سخت افزاری که مورد استفاده قرار میگیرن سازگاری داشته باشن، ولی گفته اگر بازیها از نظر طراحی و نوع ساختشون طوری باشن که بشه روی هر دو پلتفرم واقعاً بازیشون کرد باید انتظار این رو داشته باشیم که روی هر دو پلتفرم عرضه بشن.: [LEFT] [URL="http://www.pcgamer.com/phil-spencer-explains-why-halo-5-probably-wont-come-to-pc/"]Phil Spencer explains why Halo 5 probably won't come to PC[/URL] [/LEFT] در ادامه هم گفته نمیخوایم به بازیهایی که از قبل (و برای یک پلتفرم خاص) ساخته شدن بپردازیم و صرفاً بخاطر تعهد ساختگی بازیها رو روی هر دو پلتفرم عرضه کنیم و اومدن هیلو 5 به شکل کنونیش روی PC رو تقریباً باید منتفی دونست. خبر دوم هم باز از مصاحبه با اسپنسر هست که در مورد علت تأخیر ارائه تبدیل هر Xbox One به یک Dev-Kit هست که این رو در بارش گفته: [LEFT] [URL="http://www.gamespot.com/articles/why-xbox-ones-dev-mode-took-so-long-to-come-out/1100-6436155/?ftag=GSS-05-10aaa0b"]Why Xbox One's Dev Mode Took So Long to Come Out[/URL][/LEFT] به طور خلاصه گفته اون اوایل که چنین چیزی رو بیان کردن مایکروسافت امکانات خوبی برای ساخت appها روی Xbox One نداشته و باید خیلی به توسعه دهنده ها کمک میکردن و دلیل اینکه انقدر طول کشیده این بوده که منتظر عرضه شدن UWP/W10 بودن تا به تمام توسعه دهندگان ویندوز بگن بجای اینکه برن چیزهای جدید یاد بگیرن (برای ساختن app) بیان و همون چیزهایی رو که برای ویندوز ساختن رو برای Xbox One هم عرضه کنن (که واقعاً خیلی ساده شده). اونها بیشتر انتظار دارن که appهای بیشتری با این قابلیت روی کنسول عرضه بشن ولی انتظار دیدن بازیهای زیادی رو بواسطه این قابلیت ندارن. [LEFT][/LEFT] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Microsoft | Build 2016
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft