Michal Drobot کمپانی Ubisoft را به مقصد Infinity Ward ترک کرد

Mr. Worldwide

کاربر سایت
85a476322b8bddf8fd7ca386de1ac77abc95e23f.jpg


شاید ما فقط اعضا مهم مانند کارگردان، طراح، نویسندگان را از اعضا مهم یک استدیو بدانیم ولی باید بگویم این طور نیست همه اعضا استدیوها کارهای مهمی در توسعه یک بازی انجام می دهند. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.


Michal Drobot شاید بتوان در بخش رندرینگ یکی از بهترین های شغل خود خواند, او به تازگی Ubisoft Montréal را به مقصد Infinity Ward ترک کرده هست و پست مهندس اصلی رندرینگ را در این استدیو بر عهده گرفته هست. قبل از این او برروی Far Cry 4 و یک عنوان معرفی نشده در Ubisoft Montréal کار می کرده هست از جمله کارهای او در Far Cry 4 می توان به بهینه سازی GCN GPU برروی Xbox One, PS4 و Anti Aliasing,Post processing رندر معماری های جدید, شبیه سازی آب و هوا به عنوان برنامه نویس بخش 3D و نفر اصلی بخش فنی 3D اشاره کرد، او بیش از 17 ماه در Ubisoft فعالیت داشته هست. او قبل از این به مدت 3 سال در Guerrilla Games به عنوان برنامه نویس اصلی و کدر فنی Killzone : Shadow Fall و Killzone 3 فعالیت داشته هست از جمله کارهای او در این بازی قرار دادن Supersampling و Anti Aliasing در بخش تکفنره رندر ریل تایم بازتاب نور, فیزیک محیط رندر در GPU و بهینه سازی آن و post processing تمرکز اصلی برروی موتور و تجهیزات آن تمرکز برروی R&D گرافیک موتور بهینه سازی Low level برروی CPU/GPU و همچنین بهینه سازی Art های بازی و حمایت از دپارتمان Art بازی اشاره کرد.

Drobot همچنین در OpenGL 4.3 / DirectX 11.1 و معماری های CPU (x86, PowerPC, Cell) و GPU (Nvidia / AMD DX9-DX11.1 class) تخصص دارد.


او همچنین در کنفرانس هایی برای موضوعاتی از جمله بهینه سازی Low Level برروی AMD GCN، نورپردازی در Killzone : Shadow Fall و استفاده از Ambient Occlusion در کنفرانس های Digital Dragons 2014,Siggraph 2014,Digital Dragons 2013 و GDC Europe شرکت داشته هست.


اولین عنوانی که او روی آن کار کرده Two World بوده هست.

منبع
 
آخرین ویرایش:
به نظر میرسه اینفینیتی وارد دوباره داره به قدرت سابق بر میگرده! مطمئنا این نیرو های جدید تأثیرشون رو روی cod میذارن! به نظرم این استدیو دوباره داره تبدیل میشه به سازنده ی اصلی فرنچایز!تا قبل از اینکه وست و زامپلا از اینفینیتی وارد نرفته بودن رقابت این استدیو با تری آرک واقعا به نفع سری بود! ولی بعدش دیگه تری آرک هم در نبود رقابت افت کرد به نظرم!
 
معلوم بود اکتیویژن نمیذاره بهترین استدیوش از بین بره و الانم داره با کیفیت ترین ادمارو جذب میکنه براشون میشه از cod بعدی که به دست IW جدید داره ساخته میشه انتظار یه جهش در حد MW1 داشت
البته فعلا اصلا مهم نی اینا دارن چیکار میکنن در حال حاضر فقط بازی بعدی تری ارک که سه ساله در حال ساخته و تو جنگ جهانی دومه مهمه:bighug:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or