ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Michael Pachter: بازیهای کنسول PS4 بیش از حد واقعی و قادر به اجرای 240 فریم است.
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ramin cybran" data-source="post: 2470732" data-attributes="member: 32581"><p>خوب شما كه ميخوايد مسخره كنين اين بابارو با يكم مطالعه حرفه اي بزنيد تو صورتش :دي</p><p></p><p>طبق محاسبات توماس اديسون ( خداوند بيامرزتش) حداقل زمان پاسخ گويي مغذ به ثبت يك تصوير جديد حدود 21.7 ميلي ثانيه هست از اونجايي كه (F=1/T) يعني فركانس معكوس نرخ زماني هست 1/0.0217 ميشه همون 46 فريم در ثانيه FPS كه هر FPS كمتر از اين موجبات اذيت شدن چشم در دراز مدت براي درك روان بودن تصوير ميشه.</p><p></p><p>انسان ها حدودا بعد از 20 fps رو به صورت تصاوير بدون قطع ميبينن و تا رسيدن به 46 نرمي تصاوير رو ميتونن تميز بدن - بعد از 46 fps تا 300fps مغذ انسان تقريبا در يك سطح نرمي تصوير رو حس ميكنه اما اصولا مغز تا 300 فريم هم ميتونه درك كنه اما براش با 46 تفاوت خاصي نداره</p><p></p><p>خلاصه نرخ استاندارد 50-60 fps استاندارد هستن و اعداد بالاتر كه فشار الكي روي سخت افزار ميارن براي بازار گرمي هست - من خودم ترجيح ميدم بازي روي 30fps باشه اما كيفيتش در حد AVATAR باشه - مردن اين كارو انجام بدن :دي</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ramin cybran, post: 2470732, member: 32581"] خوب شما كه ميخوايد مسخره كنين اين بابارو با يكم مطالعه حرفه اي بزنيد تو صورتش :دي طبق محاسبات توماس اديسون ( خداوند بيامرزتش) حداقل زمان پاسخ گويي مغذ به ثبت يك تصوير جديد حدود 21.7 ميلي ثانيه هست از اونجايي كه (F=1/T) يعني فركانس معكوس نرخ زماني هست 1/0.0217 ميشه همون 46 فريم در ثانيه FPS كه هر FPS كمتر از اين موجبات اذيت شدن چشم در دراز مدت براي درك روان بودن تصوير ميشه. انسان ها حدودا بعد از 20 fps رو به صورت تصاوير بدون قطع ميبينن و تا رسيدن به 46 نرمي تصاوير رو ميتونن تميز بدن - بعد از 46 fps تا 300fps مغذ انسان تقريبا در يك سطح نرمي تصوير رو حس ميكنه اما اصولا مغز تا 300 فريم هم ميتونه درك كنه اما براش با 46 تفاوت خاصي نداره خلاصه نرخ استاندارد 50-60 fps استاندارد هستن و اعداد بالاتر كه فشار الكي روي سخت افزار ميارن براي بازار گرمي هست - من خودم ترجيح ميدم بازي روي 30fps باشه اما كيفيتش در حد AVATAR باشه - مردن اين كارو انجام بدن :دي [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Michael Pachter: بازیهای کنسول PS4 بیش از حد واقعی و قادر به اجرای 240 فریم است.
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft