ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Mass Effect: Andromeda | PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="stv" data-source="post: 3826454" data-attributes="member: 115708"><p>اول بحث جنوفیج والا من درمان کردم ولی منطقا نباید درمان می کردم بعد از اون همه خونریزی تو کهکشان همین مونده ظرف یه مدت کوتاه چند میلیارد سرباز کروگان بریزن تو کهکشان و شروع به کلونیزه کردن سایر سیاره ها کنن </p><p>ولی انتظارات من از me جدید</p><p>بعد از بازی کردن ویچر نه تنها من بلکه کل rpg باز های دنیا سطح استاندارداشون بالا رفته اول تو زمینه داستان محوری کوچکترین کوئست جانبی دارای شخصیت پردازی و داستان بود چیزی که متاسفانه تو ساخته آخر bioware یعنی dragon age 3 دیده نمی شد مراحل جانبی به آدم حس پیک موتوری می داد مثلا برو سه تا پوست خرس بیار آخه که چی بشه زمانیکه شخصیت سازی و داستان محوری گسترش پیدا کنه محیط و اتمسفر بازی دارای روح می شه و از حالت استاتیک و دکوری خارج می شه امیدوارم وقتی یه استودیو کوچیک مثله cp می تونه همچین کاری کنه استودیو بزرگی مثله bw ازش شونه خالی نکنه</p><p>مسئله بعدی سیستم دیالوگ هاست تو mass effect یه دیالوگ معمولی داشتیم یه خوب یه بد شاید اولین باری که این سبک مطرح شد این سیستم دیالوگ خوب به نظر می رسید ولی فقط می تونه یه وضعیت سیاه و سفید رو ارائه کنه سیستم دیالوگ ویچر کاملا خاکستری بود دیالوگ بد و خوب نبود بلکه به صورت زنجیره ای ارائه می شد که با دیالوگ اول دو تا دیالوگ دیگه و همینطور که انتخاب های مختلف تو این زنجیره می تونست نتایج متفاوتی بیاره</p><p>و انتظار آخرم اینه که بازی خاکستری تر بشه ببینید همین درمان جنوفیج یه انتخاب خوب بود و درمان نکردنش یه کار بد این سیستم دو دو تا چهار تا دوره اش به سر اومده یعنی کلا pagan دوره اش تموم شده من دوست دارم بازی انقدر راحت در مورد انتخاب هام قضاوت نکنه اجازه بده خودم بدون هیچ پیش فرضی که با رنگ آبی و قرمز مشخص بشه تصمیم بگیرم </p><p>و در نهایت سیستم رومنس و دوستانمونو قشنگ روش کار کنه تو da 3 زیادی کلیشه ای و سمبل شده بود یه کم نو آوری کنه اجازه بده کاراکتر ها متنوع و پیچیده بشه سیستم بر قراری رابطه رو هم یکم پیچیده تر کنه مثله سابق نباشه که طرف یه کوئست بده بعدش من برم انجام بدم و بیام رومنس کنیم </p><p>فعلا این لیست توقعات بود تا بعدا بشینم فکر کنم ببینم چه چیزه دیگه ای دوست دارم تو بازی ببینم</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stv, post: 3826454, member: 115708"] اول بحث جنوفیج والا من درمان کردم ولی منطقا نباید درمان می کردم بعد از اون همه خونریزی تو کهکشان همین مونده ظرف یه مدت کوتاه چند میلیارد سرباز کروگان بریزن تو کهکشان و شروع به کلونیزه کردن سایر سیاره ها کنن ولی انتظارات من از me جدید بعد از بازی کردن ویچر نه تنها من بلکه کل rpg باز های دنیا سطح استاندارداشون بالا رفته اول تو زمینه داستان محوری کوچکترین کوئست جانبی دارای شخصیت پردازی و داستان بود چیزی که متاسفانه تو ساخته آخر bioware یعنی dragon age 3 دیده نمی شد مراحل جانبی به آدم حس پیک موتوری می داد مثلا برو سه تا پوست خرس بیار آخه که چی بشه زمانیکه شخصیت سازی و داستان محوری گسترش پیدا کنه محیط و اتمسفر بازی دارای روح می شه و از حالت استاتیک و دکوری خارج می شه امیدوارم وقتی یه استودیو کوچیک مثله cp می تونه همچین کاری کنه استودیو بزرگی مثله bw ازش شونه خالی نکنه مسئله بعدی سیستم دیالوگ هاست تو mass effect یه دیالوگ معمولی داشتیم یه خوب یه بد شاید اولین باری که این سبک مطرح شد این سیستم دیالوگ خوب به نظر می رسید ولی فقط می تونه یه وضعیت سیاه و سفید رو ارائه کنه سیستم دیالوگ ویچر کاملا خاکستری بود دیالوگ بد و خوب نبود بلکه به صورت زنجیره ای ارائه می شد که با دیالوگ اول دو تا دیالوگ دیگه و همینطور که انتخاب های مختلف تو این زنجیره می تونست نتایج متفاوتی بیاره و انتظار آخرم اینه که بازی خاکستری تر بشه ببینید همین درمان جنوفیج یه انتخاب خوب بود و درمان نکردنش یه کار بد این سیستم دو دو تا چهار تا دوره اش به سر اومده یعنی کلا pagan دوره اش تموم شده من دوست دارم بازی انقدر راحت در مورد انتخاب هام قضاوت نکنه اجازه بده خودم بدون هیچ پیش فرضی که با رنگ آبی و قرمز مشخص بشه تصمیم بگیرم و در نهایت سیستم رومنس و دوستانمونو قشنگ روش کار کنه تو da 3 زیادی کلیشه ای و سمبل شده بود یه کم نو آوری کنه اجازه بده کاراکتر ها متنوع و پیچیده بشه سیستم بر قراری رابطه رو هم یکم پیچیده تر کنه مثله سابق نباشه که طرف یه کوئست بده بعدش من برم انجام بدم و بیام رومنس کنیم فعلا این لیست توقعات بود تا بعدا بشینم فکر کنم ببینم چه چیزه دیگه ای دوست دارم تو بازی ببینم [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Mass Effect: Andromeda | PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft