برگشتن loyalty mission ـها؟! :bighug::d
فرستادن نیروهای خودی به مراحل مختلف و بخش هایی که به اون مربوط میشه؛ به نظر میاد بازی مکانیزمی شبیه Skyhold داشته باشه که مشکلی نیست.
این فتح بیس های مختلف سیاره ها، اگر توی هر سیاره که وارد میشیم باشه و Level Designeـهای اون بخش احمقانه و کپی/پیست شده باشه اصلا خوب نیست ولی اگر یونیک باشه و برای طراحی هر بخش وقت گذاشته شده باشه به نظرم کاری شبیه به Dungeonـهای RPGـهای دیگه رو انجام میده که به شدت استقبال میشه.
خود Mass Effect 1 رو یادتون بیارید که وقتی وارد یه سری سیاره های خاص می شدیم، بیس هایی وجود داشت که به عنوان ماموریت فرعی می تونستیم پاک سازیشون کنیم، که بعضی هاش طراحی ساده و تکراری داشت یا دقیقا از سیاره ی دیگه کپی شده بود.
کلا همون طور که خودشون هم قبلا گفتن به نظرم بازی نهایی شباهت هایی به Inquisition داره.
فقط امیدوارم توی طراحی محیط و کوئست ها برنامه های بزرگی داشته باشن چون با ریلیز The Witcher 3 و معرفی Fallout 4 مطمئنا استاندارد های جدید توی نسل 8 معرفی میشه.
دوست دارم ساخته های بایوور بهترین باشن.