ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Mass Effect: Andromeda | PC
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Hazmat" data-source="post: 3709712" data-attributes="member: 92036"><p>برگشتن loyalty mission ـها؟! :bighug::d</p><p>فرستادن نیروهای خودی به مراحل مختلف و بخش هایی که به اون مربوط میشه؛ به نظر میاد بازی مکانیزمی شبیه Skyhold داشته باشه که مشکلی نیست.</p><p>این فتح بیس های مختلف سیاره ها، اگر توی هر سیاره که وارد میشیم باشه و Level Designeـهای اون بخش احمقانه و کپی/پیست شده باشه اصلا خوب نیست ولی اگر یونیک باشه و برای طراحی هر بخش وقت گذاشته شده باشه به نظرم کاری شبیه به Dungeonـهای RPGـهای دیگه رو انجام میده که به شدت استقبال میشه.</p><p>خود Mass Effect 1 رو یادتون بیارید که وقتی وارد یه سری سیاره های خاص می شدیم، بیس هایی وجود داشت که به عنوان ماموریت فرعی می تونستیم پاک سازیشون کنیم، که بعضی هاش طراحی ساده و تکراری داشت یا دقیقا از سیاره ی دیگه کپی شده بود.</p><p></p><p>کلا همون طور که خودشون هم قبلا گفتن به نظرم بازی نهایی شباهت هایی به Inquisition داره. </p><p>فقط امیدوارم توی طراحی محیط و کوئست ها برنامه های بزرگی داشته باشن چون با ریلیز The Witcher 3 و معرفی Fallout 4 مطمئنا استاندارد های جدید توی نسل 8 معرفی میشه.</p><p>دوست دارم ساخته های بایوور بهترین باشن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hazmat, post: 3709712, member: 92036"] برگشتن loyalty mission ـها؟! :bighug::d فرستادن نیروهای خودی به مراحل مختلف و بخش هایی که به اون مربوط میشه؛ به نظر میاد بازی مکانیزمی شبیه Skyhold داشته باشه که مشکلی نیست. این فتح بیس های مختلف سیاره ها، اگر توی هر سیاره که وارد میشیم باشه و Level Designeـهای اون بخش احمقانه و کپی/پیست شده باشه اصلا خوب نیست ولی اگر یونیک باشه و برای طراحی هر بخش وقت گذاشته شده باشه به نظرم کاری شبیه به Dungeonـهای RPGـهای دیگه رو انجام میده که به شدت استقبال میشه. خود Mass Effect 1 رو یادتون بیارید که وقتی وارد یه سری سیاره های خاص می شدیم، بیس هایی وجود داشت که به عنوان ماموریت فرعی می تونستیم پاک سازیشون کنیم، که بعضی هاش طراحی ساده و تکراری داشت یا دقیقا از سیاره ی دیگه کپی شده بود. کلا همون طور که خودشون هم قبلا گفتن به نظرم بازی نهایی شباهت هایی به Inquisition داره. فقط امیدوارم توی طراحی محیط و کوئست ها برنامه های بزرگی داشته باشن چون با ریلیز The Witcher 3 و معرفی Fallout 4 مطمئنا استاندارد های جدید توی نسل 8 معرفی میشه. دوست دارم ساخته های بایوور بهترین باشن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Mass Effect: Andromeda | PC
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft