ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Konami سرنخ هایی از اولین محتوای الحاقی Castlevania: LoS به نام Reverie نشان می دهد!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="FaRd!N" data-source="post: 1266432" data-attributes="member: 12089"><p>عزیز صحبت هات الان در تناقض هستن.</p><p></p><p>اول میگی:</p><p></p><p>بعد میگی:</p><p></p><p></p><p>حالا با اینا کار نداریم اصلا گرافیک بحث مهمی نیست الان. مسئله مهم بنا به گفته شما این دو مورده که به نظر من در هر دو مورد GOW هیچ برتری نداره نسبت به Casltevania :arrowd:</p><p></p><p></p><p>داستان GOW تو نسخه های 1و2 و بیشتر 1 خیلی خوب بود اما تو شماره سوم رسما نابودش کردن. واقعا مقایسه سری داستان های کسلوانیا و داستان سری GOW برام خنده داره. </p><p></p><p>تنوع سلاح هم واقعا تو آخرین شماره از GOW برام خیلی بی مفهوم بود. به طوری که از چندین و چند نفر خودم شخصا سوال کردم و جوابی که گرفتم این بود که: "اگر در طی مراحل داستانی، جایی از طراحی مرحله من رو وادار به انتخاب سلاح نمی کرد اصلا سلاحم رو تعویض نمی کردم."</p><p></p><p>در سمت مقابل تو Castlevania سلاحی در اختیارتون قرار میده که 2-4 مرحله تقویت میشه و می تونید کار های مختلفی رو انجام بدید. کمبوهای بسیار بسیار زیادی رو قرار داده که با ترکیب 3 دکمه می تونید همش رو انجام بدید. من خودم شخصا این روش رو ترجیح میدم به اینکه 10 تا سلاح داشته باشم اما برای هر کودوم کمبوهای محدودی تعریف بشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FaRd!N, post: 1266432, member: 12089"] عزیز صحبت هات الان در تناقض هستن. اول میگی: بعد میگی: حالا با اینا کار نداریم اصلا گرافیک بحث مهمی نیست الان. مسئله مهم بنا به گفته شما این دو مورده که به نظر من در هر دو مورد GOW هیچ برتری نداره نسبت به Casltevania :arrowd: داستان GOW تو نسخه های 1و2 و بیشتر 1 خیلی خوب بود اما تو شماره سوم رسما نابودش کردن. واقعا مقایسه سری داستان های کسلوانیا و داستان سری GOW برام خنده داره. تنوع سلاح هم واقعا تو آخرین شماره از GOW برام خیلی بی مفهوم بود. به طوری که از چندین و چند نفر خودم شخصا سوال کردم و جوابی که گرفتم این بود که: "اگر در طی مراحل داستانی، جایی از طراحی مرحله من رو وادار به انتخاب سلاح نمی کرد اصلا سلاحم رو تعویض نمی کردم." در سمت مقابل تو Castlevania سلاحی در اختیارتون قرار میده که 2-4 مرحله تقویت میشه و می تونید کار های مختلفی رو انجام بدید. کمبوهای بسیار بسیار زیادی رو قرار داده که با ترکیب 3 دکمه می تونید همش رو انجام بدید. من خودم شخصا این روش رو ترجیح میدم به اینکه 10 تا سلاح داشته باشم اما برای هر کودوم کمبوهای محدودی تعریف بشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Konami سرنخ هایی از اولین محتوای الحاقی Castlevania: LoS به نام Reverie نشان می دهد!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft