Kingdom Come: Deliverance و Star Citizen تکنولوژی هایشان را با یکدیگر تقسیم می کنند

A.R.A.$.H

کاربر سایت
deliverance.jpg


جمله معروف Dr. Betruger در بازی Doom 3 را به یاد دارید؟ "اتفاق های بی نظیری رخ خواهد داد ... شما فقط صبر کنید".
چنین صحبتی ظاهرا قرار است مصداق پلتفرم PC نیز باشد و یکی از دلایل آن همکاری استدیوهای Warhorse و Cloud Imperium در به اشتراک گذاری تکنولوژی های خود برای پروژه های فعلی است. آقای Chris Robert به عنوان خالق Star Citizen گفته اند:
بازی Star Citizen به رعیت و شوالیه احتیاجی ندارد ... اما برای دنیای ماندگار خود به یک سیستم قدرتمند در شخصیت سازی نیازمند است. این تکنولوژی دقیقا همان چیزی است که Warhorse برای موتور CryEngine میسازد. یک خبر خوب: نه تنها افراد حاضر در Warhorse از استعداد بی نظیری برخوردار هستند، بلکه به قدری روحیه دوستانه ای دارند که حاضر هستند کار جدید خود را به اشتراک بگذارند!
به طور کلی آقای Roberts اعلام کرده اند که استدیو Cloud Imperium نکاتی را به Warhorse در زمینه کار با CryEngine آموزش خواهد داد و در مقابل نیز Warhorse رازهای تکنولوژی خود را با آنها در میان میگذارد. این ایده بسیار جالبی است که آقای Roberts اعتقاد دارند تا سازندگان مستقل بایستی به روش های غیر رسمی این چنین همکاری هایی داشته باشند تا هر دو از آن سود ببرند. دو بازی Kingdom Come: Deliverance و Star Citizen قرار است در سال 2015 عرضه شوند. بازی اول برای پلتفرم های PC, Xbox One و PS4 و بازی دوم به صورت انحصاری برای PC.
نظر شما درباره چنین همکاری هایی بین استدیوهای مستقل چیست؟
DSO
 
Star Citizen که همین دوسالی که معرفی شده مرزهای گرافیکی رو عوض کرده! حالا اومدند از تکنیک های جدید هم استفاده کنند چه شود:x همین چند وقت پیش تعداد پلیگان های این بازی که با کمک های مردمی ساخته میشه رو با Kz و Ryse مثایسه کرده بودند که دوبرابر بیشتر بود! نمایش های گرافیکی هم که عالی بوده! البته گیم پلی شبیه ساز بازی هم خیلی نظراتو جلب کرده امیدوارم موفق بشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or