ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Killzone: SF تا 24 هوش مصنوعی را بدون افت فریم پردازش میکند.
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Dante Never Cry" data-source="post: 2903512" data-attributes="member: 28047"><p>ظاهرا اینجا منظور 24 دشمن و فقط بحث AI نیست. ولی خب به طور کلی تعداد AI مساوی نیست با تعداد دشمن ها.</p><p></p><p>بزارین یه مثال بزنم. همین بازی One Piece Pirate Warriors 2 که چندوقت پیش برای PS3 اومد. توی هر مرحله حدودا با 700-800 دشمن روبرو میشید و بعضی اوقات تعداد دشمن های حاضر در یک صحنه به 150-200 تا هم میرسن. حالا آیا این به این معنیه که در یک صحنه 200 AI <strong>متفاوت</strong> داره پردازش میشه ؟! نه. 200 تا دشمن توی صحنه هستن، 200 تا AI توی صحنه است ولی این 200 تا شاید در مجموع 3-4 نوع مختلف باشن.</p><p></p><p>پس وقتی طرف برمیگرده میگه ما 30 تا AI مختلف برای بازیمون طراحی کردیم به این معنی نیست که محدودیت دشمن ها توی یک صحنه 30 ـه. </p><p></p><p></p><p>هرچند ظاهرا اینجا واقعا بحث روی تعداد دشمنه و توی KZ:SF فقط میشه 24 تا دشمن رو به طور همزمان در یک صحنه داشت.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dante Never Cry, post: 2903512, member: 28047"] ظاهرا اینجا منظور 24 دشمن و فقط بحث AI نیست. ولی خب به طور کلی تعداد AI مساوی نیست با تعداد دشمن ها. بزارین یه مثال بزنم. همین بازی One Piece Pirate Warriors 2 که چندوقت پیش برای PS3 اومد. توی هر مرحله حدودا با 700-800 دشمن روبرو میشید و بعضی اوقات تعداد دشمن های حاضر در یک صحنه به 150-200 تا هم میرسن. حالا آیا این به این معنیه که در یک صحنه 200 AI [B]متفاوت[/B] داره پردازش میشه ؟! نه. 200 تا دشمن توی صحنه هستن، 200 تا AI توی صحنه است ولی این 200 تا شاید در مجموع 3-4 نوع مختلف باشن. پس وقتی طرف برمیگرده میگه ما 30 تا AI مختلف برای بازیمون طراحی کردیم به این معنی نیست که محدودیت دشمن ها توی یک صحنه 30 ـه. هرچند ظاهرا اینجا واقعا بحث روی تعداد دشمنه و توی KZ:SF فقط میشه 24 تا دشمن رو به طور همزمان در یک صحنه داشت. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Killzone: SF تا 24 هوش مصنوعی را بدون افت فریم پردازش میکند.
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft