ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Killzone 2 gameplay impressions
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Aurlito" data-source="post: 547162" data-attributes="member: 18479"><p>ادامه دادن این بازی کلا برام عجیب بود چون هرچی فاکتور منفی بود در نسخه ی یک جمع شده بود، مخصوصا اینکه هدفگیری با استیکهای PS2 سخت هست بسیار اما این یکی مثل اینکه خوب کار شده، یعنی همین تخریب پذیری کافیه تا جذابش کنه.(درست برعکس بازیهایی که تازه تونستن آبجکتهاشون رو دینامیک کنن در حدی که ابجکتها رندرویر رو در زمان GTA SA رسونده بودن-البته به علت جنبه ی 0 بعضی از بچه های سایت اسم بازی رو نمیگم)</p><p></p><p>ویرایش: فکر کنم که تخریب پذیری این بازی مسلما بر اساس محورهای مختصات چندوجهی عمل خواهد کرد یعنی اگر یک آبجکت منجمد رو بزنیم همراه با پارتیکلهای ریل تایم در جهت محورهای چندوجهی میان و آبجکت غیب میشه و علت این قدرت پردازش پرسسور خواهد بود که محدودیتی ازینجهت نداره، در حالی Battlefield: BC اصلا محور نداشت همینجوری میزدی پارتیکلهای پره رندر شده میومدن. اگه سوتی دادم در این نظریه عذر میخوام.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aurlito, post: 547162, member: 18479"] ادامه دادن این بازی کلا برام عجیب بود چون هرچی فاکتور منفی بود در نسخه ی یک جمع شده بود، مخصوصا اینکه هدفگیری با استیکهای PS2 سخت هست بسیار اما این یکی مثل اینکه خوب کار شده، یعنی همین تخریب پذیری کافیه تا جذابش کنه.(درست برعکس بازیهایی که تازه تونستن آبجکتهاشون رو دینامیک کنن در حدی که ابجکتها رندرویر رو در زمان GTA SA رسونده بودن-البته به علت جنبه ی 0 بعضی از بچه های سایت اسم بازی رو نمیگم) ویرایش: فکر کنم که تخریب پذیری این بازی مسلما بر اساس محورهای مختصات چندوجهی عمل خواهد کرد یعنی اگر یک آبجکت منجمد رو بزنیم همراه با پارتیکلهای ریل تایم در جهت محورهای چندوجهی میان و آبجکت غیب میشه و علت این قدرت پردازش پرسسور خواهد بود که محدودیتی ازینجهت نداره، در حالی Battlefield: BC اصلا محور نداشت همینجوری میزدی پارتیکلهای پره رندر شده میومدن. اگه سوتی دادم در این نظریه عذر میخوام. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Killzone 2 gameplay impressions
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft