Kane & Lynch 2: Dog Days Impressions
Kane & Lynch: Dead Men در هنگام عرضه در 2007 نتوانست آنطور که باید و شاید به قول هایی که به بازیبازها داده بود عمل کند. IO Interactive قصد دارد با شماره دوم این بازی از پتانسیل آن بیشتر استفاده کند. در این بازی دو قهرمان ما به ادامه ماموریت های خود در دنیای تبه کاران شانگهای می پردازند. افکتهای تصویری جدید، تنظیمات جدید و تمرکز بیشتر بر روی کاراکتر Lynch از مشخصات این بازیست. Karsten Lund ، کارگردان بازی، نسبت به این بازی بسیار خوشبین و هیجان زده است.
در شماره اول تمرکز داستان بر روی دو کاراکتر Kane و Lynch بود که توسط گروهی با نام The7 از زندان فرار میکنند و سپس با اعضای آن گروه درگیر میشوند زیرا آنها معتقد بودند که کین و لینچ شیء باارزشی را از آنها دزدیدهاند. در پایان بازی کین و لینچ از هم جدا میشوند و لینچ پیش دخترش میرود. در شماره دوم داستان بر روی لینچ متمرکز است. او مدام به دنبال پناهگاهی امن میگردد. یک موقعیت شغلی مناسب برای لینچ پدید آمده و او نیز دوست قدیمی خود، کین را خبر میکند. آن دو دوباره با هم متحد میشوند. در اینجاست که داستان Dog Days شروع میشود.
نسخه دموی بازی از یک رستوران چینی شروع شده و سپس به داخل شهر میرود. در این نسخه سعی شده است که بازی جو واقعگرایانهتری به خود بگیرد و کارگردان بازی نیز چندین بار با این موضوع اشاره کرده است. انتخابهای زیادی در برخورد با مردم مختلف کوچه و خیابان وجود دارد. به گفته کارگردان بازی، گروه از بسیاری از خیابانهای شانگهای فیلمبرداری کرده اند تا بتوانند اتمسفر و جو درستی به بازی القا کنند. دوربین بازی هموان حالت معروف " روی شانه" است ولی تصویر به گونهای تکان میخورد گویی که با یم دوربین هندیکم در حال فیلمبرداری هستید.
وقتی تیر میخورید تصویر برای یک لحظه تار میشود. نورها در داخل لنز بازتابی محو و زیبا دارند و انفجارها بر روی اشیای پیرامون تاثیر میگذارد. البته در این دنیای امروز که بازیها گرافیک خیرهکنندهای ارائه میکنند، IO کار سختی در پیش خواهد داشت.
کارگردان بازی از اینکه شانگهای را برای این بازی انتخاب کردهاند خوشحال است و میگوید:" شهری با 20 میلیون جمعیت، بهترین مکان برای مخفی شدن دو جنایتکار است". لینچ به مردی به نام Mr Glazer بر میخورد. او مستول شبکه بینالمللی تبعیدیان اروپاست. او از لینچ تقاضایی میکند و لینچ نیز به کین خبر میدهد تا دوباره کار خود را شروع کنند. اتفاق بدی میافتد و کین و لینچ بدست پلیس گرفتار میشوند.
کارگردان بازی ار سیستم نشانهگیری خوب و همچنین هوش مصنوعی غیر قابل پیش بینی خبر میدهد. از دموی کوتاه بازی مشخص است که IO بر روی جزییات بیشتر کار کرده است. وقتی تیر میخورید خون به داخل لنز میپاشد، در هنگام انفجار تصویر به شدت میلرزد و طارحی لینچ نیز بسیار بهتر شده. لباس کثیف و موهای شانه نکرده او نشان میدهد که همان ضدقهرمان شماره اول بازیست.
بازی دارای مود Co op افلاین و آنلاین نیز هست. یک مود مولتی پلیر دیگر نیز در بازی وجود دارد. انتظار میرود که این بازی درجه سنی +18 را کسب کند. خشونت زیاد و مکالمات زننده نیز مانند شماره اول در این بازی وجود دارد. سازندگان همچنین قولب دادهاند که در کنار تکنولوژیهای پیشرفته شهر شانگهای، با معابد و مناطق قدیمی و باستانی شهر نیز روبرو خواهیم بود. این بازی در کوارتر دوم سال 2010 عرضه میشود.
منبع
![1763000.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww11.picfront.org%2Ftoken%2Fy4KU%2F2010%2F02%2F16%2F1763000.jpg&hash=c28de56a972fee22949d7820c1c853ea)
Kane & Lynch: Dead Men در هنگام عرضه در 2007 نتوانست آنطور که باید و شاید به قول هایی که به بازیبازها داده بود عمل کند. IO Interactive قصد دارد با شماره دوم این بازی از پتانسیل آن بیشتر استفاده کند. در این بازی دو قهرمان ما به ادامه ماموریت های خود در دنیای تبه کاران شانگهای می پردازند. افکتهای تصویری جدید، تنظیمات جدید و تمرکز بیشتر بر روی کاراکتر Lynch از مشخصات این بازیست. Karsten Lund ، کارگردان بازی، نسبت به این بازی بسیار خوشبین و هیجان زده است.
در شماره اول تمرکز داستان بر روی دو کاراکتر Kane و Lynch بود که توسط گروهی با نام The7 از زندان فرار میکنند و سپس با اعضای آن گروه درگیر میشوند زیرا آنها معتقد بودند که کین و لینچ شیء باارزشی را از آنها دزدیدهاند. در پایان بازی کین و لینچ از هم جدا میشوند و لینچ پیش دخترش میرود. در شماره دوم داستان بر روی لینچ متمرکز است. او مدام به دنبال پناهگاهی امن میگردد. یک موقعیت شغلی مناسب برای لینچ پدید آمده و او نیز دوست قدیمی خود، کین را خبر میکند. آن دو دوباره با هم متحد میشوند. در اینجاست که داستان Dog Days شروع میشود.
نسخه دموی بازی از یک رستوران چینی شروع شده و سپس به داخل شهر میرود. در این نسخه سعی شده است که بازی جو واقعگرایانهتری به خود بگیرد و کارگردان بازی نیز چندین بار با این موضوع اشاره کرده است. انتخابهای زیادی در برخورد با مردم مختلف کوچه و خیابان وجود دارد. به گفته کارگردان بازی، گروه از بسیاری از خیابانهای شانگهای فیلمبرداری کرده اند تا بتوانند اتمسفر و جو درستی به بازی القا کنند. دوربین بازی هموان حالت معروف " روی شانه" است ولی تصویر به گونهای تکان میخورد گویی که با یم دوربین هندیکم در حال فیلمبرداری هستید.
![979997_20100115_embed011.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimage.com.com%2Fgamespot%2Fimages%2F2010%2F014%2F979997_20100115_embed011.jpg&hash=5302e2bbd932ffcefb8f463bb5ed7f34)
وقتی تیر میخورید تصویر برای یک لحظه تار میشود. نورها در داخل لنز بازتابی محو و زیبا دارند و انفجارها بر روی اشیای پیرامون تاثیر میگذارد. البته در این دنیای امروز که بازیها گرافیک خیرهکنندهای ارائه میکنند، IO کار سختی در پیش خواهد داشت.
کارگردان بازی از اینکه شانگهای را برای این بازی انتخاب کردهاند خوشحال است و میگوید:" شهری با 20 میلیون جمعیت، بهترین مکان برای مخفی شدن دو جنایتکار است". لینچ به مردی به نام Mr Glazer بر میخورد. او مستول شبکه بینالمللی تبعیدیان اروپاست. او از لینچ تقاضایی میکند و لینچ نیز به کین خبر میدهد تا دوباره کار خود را شروع کنند. اتفاق بدی میافتد و کین و لینچ بدست پلیس گرفتار میشوند.
کارگردان بازی ار سیستم نشانهگیری خوب و همچنین هوش مصنوعی غیر قابل پیش بینی خبر میدهد. از دموی کوتاه بازی مشخص است که IO بر روی جزییات بیشتر کار کرده است. وقتی تیر میخورید خون به داخل لنز میپاشد، در هنگام انفجار تصویر به شدت میلرزد و طارحی لینچ نیز بسیار بهتر شده. لباس کثیف و موهای شانه نکرده او نشان میدهد که همان ضدقهرمان شماره اول بازیست.
بازی دارای مود Co op افلاین و آنلاین نیز هست. یک مود مولتی پلیر دیگر نیز در بازی وجود دارد. انتظار میرود که این بازی درجه سنی +18 را کسب کند. خشونت زیاد و مکالمات زننده نیز مانند شماره اول در این بازی وجود دارد. سازندگان همچنین قولب دادهاند که در کنار تکنولوژیهای پیشرفته شهر شانگهای، با معابد و مناطق قدیمی و باستانی شهر نیز روبرو خواهیم بود. این بازی در کوارتر دوم سال 2010 عرضه میشود.
منبع