Kamiya: لذت بردن از بازی مهم تر از ساعات گیم پلی است

RattleSnake

کاربر سایت
59257961101168345631.png


به دنبال یک تجربه 20 ساعته روی Wii U هستید؟ پس ممکنه خیلی از Wonderful 101 خوشتون نیاد.


Hideki Kamiya کارگردان بازی The Wonderful 101 در توییر خود یک موضوعی را مطرح کرد:"
اگر شما از این بدتان می‌آید که بازی رو بخرید و روز بعد به پایان برسانید، پس بهتر است The Wonderful 101 را بازی نکنید. تمرکز من برروی این است که چگونه مخاطب را سرگرم کنم نه اینکه بازی چه مدت طول می‌کشد تا به پایان برسد."

یکی از طرفداران از Hideki Kamiya در توییر خود سوالی به این شرح پرسید:"
آیا حرف شما بدین معنا است که 101 The Wonderful مانند Devil May Cry ساعات گیم پلی بازی اهمیتی؟"

Hideki Kamiya در پاسخ گفت:"
من امیدوارم شما از بازی لذت ببرید. من دوست دارم The Wonderful 101 را مانند Devil May Cry بارها و بارها بازی کنید."

The Wonderful 101 ممکن است در تابستان به صورت انحصاری برای Wii U عرضه شود.

منبع
 
آخرین ویرایش:
کلا Replay Value بازی های کامیا سنسه بسیار بالاست :دی یعنی واقعا بعد از یه بار تموم کردن تازه بازی شروع میشه! مدت زمان گیم پلی بازی هاش به نسبت به سبکشون اونقدر هام کم نیست. بازی طولانی هم داره مثل Okami :دی تموم نمیشه انگار این بازی :دی
 
چند تا دمو ازش دیدم فکر کنم خیلی بازیه جالبی باید باشه
یک گله هیرو ریختن تو شهر هر کدوم هم ایتم خاصی داره توی pax نمایشش خیلی خوب بود
 
الآن Activision از همین حرف سوء استفاده میکنه و میگه اگه CoD بعدی 5 ساعت گیم پلی داشت مهم نیست، مهم اینکه مردم ازش لذت میبرن. ولی راست میگه. همین قضیه برای MGR:R هم مطرح شد. وقتی توی MGR میری روی درجه های سختی بالا تازه میفهمی با چه شاهکاری طرفی.
یه بازی هست یه بار بیشتر بازیش نمیکنی اگه زیر 10 ساعت گیم پلی داشته باشه مسخره اس. یه بازی هست 4-5 بار حداقل روی درجه های سختی مختلف بازی میکنی و روی هر درجه ی سختی گیم پلی دچار تحول میشه (دقیقا برعکس CoD) و هر بار یه تجربه ی نو هست، حالا اگه این بازی 6-7 ساعت گیم پلی داشته باشه، تو در واقع 25-30 ساعت گیم پلی غیر یکسان و کاملا جذاب تجربه میکنی. بازی هایی که قسمت اصلی گیم پلی هست و نه داستان این موضوع کاملا قابل قبول و درسته ولی بازی هایی که داستان اهمیت بالایی داره رو نباید اینجوری تجربه ی گیمر رو خراب کنن. میتونن با برگردوندن گیمر به محیط قبلی ولی با گیم پلی جدید همین کار رو انجام بدن (کاری که Bioshock Infinite به بهترین نحو ممکن انجام داد)
 
آخرین ویرایش:
آیا علاقه دارید Wonderful 101 حدود 20 ساعت گیم پلی برروی Wii U داشته باشد؟شاید هم شما علاقه زیادی به The Wonderful 101 نداشته باشید.
عذر میخوام ولی این جمله هیچ رقمه با سلول های مغزی من نمیسازه.
Looking for a 20 hour gaming experience on Wii U? Then you may not be too interested in The Wonderful 101.
ترجمه نزدیک به متن : " به دنبال یک تجربه 20 ساعته روی Wii U هستید؟ پس ممکنه خیلی از Wonderful 101 خوشتون نیاد! "
آیا حرف شما بدین معنا است که 101 The Wonderful مانند Devil May Cry ساعات گیم پلی کمی دارد؟"
هیچ جای متن حرفی از ساعات کم DmC نزده.
Kamiya followed up his remark with a related fan question. When asked if The Wonderful is meant to be played a few times like Devil May Cry, he said: “I hope you enjoy it like that.”
منظورش ارزش تکرار و مفرح بودن DmC بوده نه اینکه DmC ساعاتش کم بوده و بیشتر بازی شده!


البته من اینارو میگم که دفعه بعدی رفع بشه. درسته که برگردون ترجمه لزوما نباید 100 درصد با متن یکی باشه ولی حداقل باید با عقل تا یه حدی جور در بیاد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or