M
!_Meshki_!
jonathan cooper انیماتور ارشد بازیهای همچون Assassin's Creed III, Mass Effect 1 , 2 در بلاگ رسمی خود چنین گفت :
" ۱۰ ساله پیش که به کانادا مهاجرت کردم ، بر روی بازیهای زیادی کار کردم و اکنون تمام انرژی خودم را صرف بعضی دیگری با شخصیتهای زیاد و داستان دیگری کنم . در فوریه گذشته من به سانتا مونیکا آمدم تا در استودیو naughty dog و بر روی بازی بعدی از سری آنچارتد کار کنم .
وقتی که در یوبیسافت مونترال که یک ستودیو هنر -محوراست بودم به دنبال استودیو میگشتم که انیمیشن را به اندازه یوبیسافت جدی بگیرد ، و از آنجا که nd را یک ستودیی قدر در زمینه انیمیشن میدانم ، به این استودیو آمدم .
کاری که در nd میکنم با کارهای قبلی من بسیار متفاوت است . در اینجا انیماتورها باید مرحله گرا طراحی کنند ، و نه تنها باید انیمیشنها را بنویسند ، و یا آنها را کارگردانی کند ، بلکه در بعضی موقع باید در motion capture بازی کنند ! این برای من یک تغییر بزرگ از یوبیسافت به حساب میاید . و بعد از یک ماهی که در اینجا مشغول به کار بودم مطمئنم این بازی یک جهش در زمینه انیمیشن بازی خواهد بود . من نمیتوانام تا زمانی که شما این بازی را ببینید صبر کنم . ..
منبع
" ۱۰ ساله پیش که به کانادا مهاجرت کردم ، بر روی بازیهای زیادی کار کردم و اکنون تمام انرژی خودم را صرف بعضی دیگری با شخصیتهای زیاد و داستان دیگری کنم . در فوریه گذشته من به سانتا مونیکا آمدم تا در استودیو naughty dog و بر روی بازی بعدی از سری آنچارتد کار کنم .

کاری که در nd میکنم با کارهای قبلی من بسیار متفاوت است . در اینجا انیماتورها باید مرحله گرا طراحی کنند ، و نه تنها باید انیمیشنها را بنویسند ، و یا آنها را کارگردانی کند ، بلکه در بعضی موقع باید در motion capture بازی کنند ! این برای من یک تغییر بزرگ از یوبیسافت به حساب میاید . و بعد از یک ماهی که در اینجا مشغول به کار بودم مطمئنم این بازی یک جهش در زمینه انیمیشن بازی خواهد بود . من نمیتوانام تا زمانی که شما این بازی را ببینید صبر کنم . ..
منبع
Last edited by a moderator: