Jade Raymond به EA پیوست!

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
sml7_2lwq_1436791036713.jpg

خانم Jade Raymon که از اعضای اصلی ساخت بازی Assassin's Creed بوده و آخرین عنوان Splinter Cell تحت عنوان Black List زا ساخته و چندی پیش از Ubisoft جدا شد، امروز اعلام کرد که به EA Games پیوسته و استودیو Motive را تاسیس کرده است. Motive با Bioware همکاری نزدیکی خواهد داشت.

او قبلا نیز در استودیو EA بوده و در ساخت The Sims Online نیز نقش داشته.
Motive will work in close quarters with the BioWare team. Yanick Roy and the BioWare Montreal team are doing some new and exciting things with Mass Effect: Andromeda and it's clear that there is already so much talent to collaborate with on site. And as a player of the latest Battlefield and Dragon Age games, I have experienced what the Frostbite engine can do; and I can't wait to get my hands on it and see what a new team can create!
استودیو Motive با تیم BioWare همکاری نزدیکی خواهد داشت، تیم BioWare در حال انجام کارهای هیجان انگیز و جدیدی بر روی بازی Mass Effect: Andromeda هستند و بخش های زیادی هست که قابلیت همکاری را دارا می باشند.
به عنوان کسی که آخرین عنوان های سری های Battlefield و Dragon Age رو بازی کرده، شاهد قابلیت های زیاد موتور Frostbite بودم و بسیار هیجان زده ام که بتوانم با آن کار کنم و کار یک تیم جدید توسط آن را ببینم

علاوه بر BioWare ایشون با سایر استودیو های EA نیز همکاری دارد، مثلا هم اکنون او همکاری نزدیکی در ساخت پروزه Amy Hennig's Star Wars خواهد داشت.

همچنین در مورد پیوستن به EA می گوید :

I cannot think of a more exciting time to be a part of EA than right now. In the first conversations I had with Patrick Söderlund, we talked about the games we love and the opportunities we saw for the future. We talked about how EA wants to deliver more innovative experiences and more of what players are asking for. It’s energizing to see EA today bringing more passion than ever to the games they make, and passion to getting it right for players.
از اینکه جزوی از EA هستم بسیار هیجان زده هستم. در اولین گفتوگویی که با Patrick Söderlund داشتم، در مورد بازی های مورد علاقه مان و فرصت های پیشرو صحبت کردیم، اینکه EA می خواهد چه تجربه ها و نوآوری هایی را عرضه کند. این واقعا خوب است که EA امروز بیش از هر موقع دیگری شور و هیجان در مورد بازی هایی که می سازد از خود نشان می دهد. شوری که به خواسته و نفع بازیکنان است.


منبع
 
آخرین ویرایش:
خبر عالي اي هست. من كه فنEa هستم خيلي از خبر خوشحال شدم. كلا Ea تيم هاي خلاق و با استعدادي داره و انجينشون Frostbyte هم انجين فوق العاده اي هست

ورود يك همچين فردي هم در EA خيلي خوبه
 
خبر عالي اي هست. من كه فنEa هستم خيلي از خبر خوشحال شدم. كلا Ea تيم هاي خلاق و با استعدادي داره و انجينشون Frostbyte هم انجين فوق العاده اي هست

ورود يك همچين فردي هم در EA خيلي خوبه
EA چه نکته مثبتی داره که بخواد فن داشته باشه ؟ بازیهاش روند کیفی رو حفظ میکنن ؟ سیاست خوبی در قبال مشتری داره ؟ پول پرست نیست ؟ جدا چه ویژگی خوبی داره؟:-/
همه استدیو های خوبش هم که با خاک یکی میکنه کامل..
 
EA چه نکته مثبتی داره که بخواد فن داشته باشه ؟ بازیهاش روند کیفی رو حفظ میکنن ؟ سیاست خوبی در قبال مشتری داره ؟ پول پرست نیست ؟ جدا چه ویژگی خوبی داره؟:-/
همه استدیو های خوبش هم که با خاک یکی میکنه کامل..

سیاست های خیلی خوبی نداره شاید ولی از نظر کیفی بازی هااش واقعا خوبن...
استدیو ی BioWareش که با عناوین Dragon Age و Mass Effect همیشه در خاطر ها هست. پارسال بهترین بازی سال از دید بیشترین مکان ها Inquisition بود. Mass Effect ها هم همشون در این رشته بهترین بازی سال کاندید بودن. کلا این استدیو از موفق ترین استدیو های حال حاظر #Fact
Dice هست که شاید بشه گفت بهترین استدیوی حاظر در ساخت مولتی پلیره و دستپخت های جدیدشو میتونین ببینین... Battlefrontی که بسیار مورد توجه قرار گرفته و پیشبینی ها از بهترین های سال میدوننش. سری Mirror's Edgeش با نسخه ی اول که مال 6-7 سال پیش هست هنوز هم طرفدار های خودش رو داره و عنوان جدیدش خیلی موفق بوده در نمایش ها. Battlefield ها هم با مولتی اعتیاد اورشون همیشه جزو بهترین Multiها هستن...
از نظر Racing استدیو های خوبی داره که دو سری عالی رو به مردم دادن، NFS و BurnOut. نسخه ی جدید NFS هم دیدین که چه واکنش های خوبی دریافت کرده....
استدیو ip موفق Sims رو داره که بجز قسمت اخرش که یکم افت کرد ، سه نسخه ی اول با اون حجم بزرگ DLC ها و Expension ها جزو یکی از بزرگترین بازی ها هستن...
ip استاروارز رو بدست اورده و یک بازی شوتر فوق العاده رونمایی کرده ، یک بازی داستانی (و احتمالا RPG) هم در دست ساخت داره که با وجود یک فرد بسیار بزرگ در پشت بازی (امی هنینگ بزرگ :دی ) بازی موفقی پیشبینی میشه
از نظر Sport استدیو عالیه. ip بسیار بسیار موفق Fifa هست، NFL و NHL رو بزاریم کنار، یک بازی جدید در این سبک اورده (UFC) که اونم با ری-اکشن های خوبی مواجه شده (با توجه به این که اولین نسخه ی سری بود). فقط nba live هست که مقداری ضعیف عمل کرده.

کافیه به بازی های آینده شرکت نگاه بندازین ببینین از نظر کیفی بازی هاش موفقن اکثرن...
 
EA چه نکته مثبتی داره که بخواد فن داشته باشه ؟ بازیهاش روند کیفی رو حفظ میکنن ؟ سیاست خوبی در قبال مشتری داره ؟ پول پرست نیست ؟ جدا چه ویژگی خوبی داره؟:-/
همه استدیو های خوبش هم که با خاک یکی میکنه کامل..

درسته EA دو سه سال اخیر خیلی خراب کردش ولی الان واقعا داره بر میگرده روی فرم همین که nfs رو از فرانچایز سالیانه در اورده به bioware فرصت خلق یک دراگون ایج واقعی میده که goty پارسال هم شد نمونه بارزش هست. یک چیزی هم فن بودن با اشتباهات دو و سه سال از بین نمیره تمام شرکت های بزرگ در برهه های مختلف زمانی دچار افت کمی و کیفی میشن EA هم این دوره رو پشت سر گذاشت
 
فعلا که EA عناوین مورد انتظار زیادی داره، از نظر من واقعا جزو ناشرای خوب و بزرگه، توی همه ی سبک ها بازی های خیلی و خوب و مورد انتظاری داره، Battlefield ، mirrors edge ، starwars، mass effect ، dragon age ، NFS ، Fifa و....
کم لطفی نکنین دوستان;).
پیوستن ریموند به EA هم واقعا خوشحال کنندس، جزو اون دسته از زنان مطرح و دوست داشتنی و professional توی game industry هستش:d.
 
شاید EA شرکت خوبی باشه ولی این قفل منحوس Denuvo باعث شده که شخصا ازش متنفر بشم . شاید اگه شانس بیاریم Mirrors Edge ،Mass Effect و NFS رو سه ماهه بعد از عرضه بتونیم بازی کنیم :-"
 
دوستان این جور افراد مشخصا کار با چه نرم افزاری های رو بلدن که بهشون میگن بازی ساز ؟ l-) یعنی واقعا الان توی دنیا فقط یه عده محدود هستن که به این سطح میرسن و دیگه هیچکس بلد نیست ؟ :-/
 
دوستان این جور افراد مشخصا کار با چه نرم افزاری های رو بلدن که بهشون میگن بازی ساز ؟ l-) یعنی واقعا الان توی دنیا فقط یه عده محدود هستن که به این سطح میرسن و دیگه هیچکس بلد نیست ؟ :-/
ایشون اگه اشتباه نکنم رشته شون علوم کامپیوتری هستش و برنامه نویس هستن. بعد از اون هم فقط تهیه کننده بودن.
 
ایشون اگه اشتباه نکنم رشته شون علوم کامپیوتری هستش و برنامه نویس هستن. بعد از اون هم فقط تهیه کننده بودن.

تهیه کنندگی دقیقا چیه ؟ یعنی چه مهارت های یاد گرفته یا چه رشته ای رو خونده ؟ برنامه نویس که زیاد هست ! یعنی هر کس برنامه نویسی بلد باشه میتونه بازی درست کنه ؟ ( چند زبان برنامه نویسی باید برای بازی سازی و کارهای از این قبیل که این بازی ساز انجام میده باید یاد گرفت ؟ )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or