مرد آهنی 2 بازگشت Tony Stark
در سال 2008 ، مرد آهنی (Iron Man)به داخل سینماها هجوم برد و طرفداران زیادی را در سرتاسر کره خاکی به سمت خود جذب کرد.در حالیکه بازی ویدیویی آن در برقراری ارتباط ناموفق ماندو در همه پلت فرمها شکست خورد.(اونجا گفته بود "در صحنه لغزید" !)اکنون همراه با صحبتها و شایعه های فراوان شروع به ساخت قسمت بعدی این بازی یعنی مرد آهنی 2 (Iron Man 2)کرده است.زمان مناسبیست که به صحبت در مورد این بازی بپردازیم.به نظر میرسد بزرگترین هدفی که مرد آهنی 2 دنبال میکند "حقیقت "باشد،که می تواند یک داستان منحصر به فرد را وارد بازی کند،و قرار نیست یک داستان ضعیف و آبکی از حوادث فیلم باشد،بلکه قرار است بازی بگونه ای باشد که حوادث واقعی که برای Robert Downy Jr ، آخرین شخص سرسخت و موثر ، رخ داده است را شرح دهد.
متاسفانه SEGA و MARVEL ، امروز در تالار نمایش Comic-Con ،مایل نبودند که در جزئیات خاص داستان کاوش کنند،
اما آنها به من و عده ی زیادی از مردم که در جایگاه ویژه Marvel Comic-Con تجمع کرده بودند ، نشان دادند که چطور میتوان این اکشن سوم شخص را بازی کرد.قبل از اینکه شما از یک مرحله خارج شوید، می توانید سلاح هایی را که Tony در نبرد به دست آورده است را انتخاب کنید.
آنجا استانداردهای Unibeam و Repulsors خواهد بود،اما امروز راکتها ، موشکها ، موشکهای رو شانه ای(بازوکا)،نمایش داده شدند.اگر چه من ندیدم چطور اینها اختصاص داده میشوند یا از چه نوعی Upgrade(بهبود یابی)سیستم ممکنه استفاده کنه.این مشخصا ً یک بهبود و افزایش جالب ، در حق انتخاب و آزادی مرد آهنی ست ، که دید بهتری از مالکیت کاراکتر به شما القا می کند.
نمایشی که در مورد آن توضیح داده شد ، در یک انبار زیرزمینی آغاز میشود ، که در آنجا گروهی از Robo-Drone ها(رباتهای زنبوری)ساخته شدند،تعدادی کارگر در لباسی زرد رنگ ، به رئیس خود نزدیک شدند والتماس و خواهش میکنند تا به آنها اجازه رفتن بدهد،اما یک شخص بد، یکی از ربات ها را راه انداخت،و اجازه داد تا شخص ترسو را موم بزند.
تصویر قطع میشود و مرد آهنی را نشان میدهد که در آسمان پرواز میکند،صدای جیرجیر در گوشش می شنود،
مرد آهنی به سمت صدای گوشخراش شیرجه میرود،تا به پایگاه زیرزمینی میرسد،شخص بد، میخندد و دستور حمله و کشتن می دهد،
حالا دو چیز هست که من رو تکون میده،
یک : مرد آهنی در داخل ، (پایگاه زیرزمینی) میجنگد،در صورتیکه هرگز در بازی قبلی اینگونه نبود ، چرا که انگار او از فضای بسته می ترسید،
دو : او به رباتها مشت و لگد می کوبید تا از بین بروند،چیز دیگری که هرگز در بازی قبل نبود.
در ذهن داشته باشید که منظور، لگد زدن ساده روی زمین نیست،مرد آهنی میتواند پروازی سریع به همه جا داشته باشد و با پوتین هایش به رباتها لگد بکوبد.حرکتها کمی آرام بنظر میرسید ، اما این یک پیش نمایش از یک بازی در حال ساخت است، که در آپریل 2010 خواهد آمد.بنابراین حاظرم بر روی چیزهایی شرط ببندم (میشه گفت میتونم قول بدم)که در سال 2010 حرکتها سریعتر خواهد شد.
یکبار دیگر تونی به قوطی های حلبی (رباتهای له شده)نگاه می اندازد تونی ، به دنبال راکتور ساختمان رفت ، سپس با سرعت از هواکش بیرون رفت.تخریب کردن راکتور ، تیر اندازی و انفجارهای بیشتری داشت،اما وقتی زمان فرار، فرا رسید ، حالت بازی تقریبا به سمت پرواز کردن روی یک ریل رفت.جایی که بازیکن باید مرد آهنی را به بیرون از یک سرازیری طولانی راهنمایی میکرد،در عین حال باید از موانع و اشیاء دوری و آنها را رد میکرد.بازهم کمی کند بنظر میرسید،اما مشخصا فکر خوبی بود(کنترل بهتر هنگام رد شدن از موانع).هنگامیکه مرد آهنی به آسمان برگشت ، کار را روی سراسر اردوگاه دشمن ، جایی که از آسمان صاف و آبی پایین تر بود، آغاز کرد.
مرد آهنی تانکی را بلند کرد و روی نگهبانانان انداخت ، در همین حال دنبال یک پایانه ی مخصوص میگردد،
یک عقربه در بالای صفحه ، به عنوان رادار در بازی عمل میکند،به محض اینکه مرد آهنی تغییر جهت داد ، علامتهای قرمز رنگی روی رادار، دشمنان را نشان میداد.ضمنا ، سمت چپ کنار صفحه ، اندازه گیرهای نیرو ، سپر محافظ و اسلحه ها بصورت تفکیک شده، ظاهر شد.نهایتا یک تانک عنکبوتی غول پیکر به دنبال مرد آهنی آمد ،
او باید تمام سلاح های کوچک را از آن بیرون بیاورد،و فشار دادن یک دکمه به عنوان اینکه زیر پای تانک غول پیکر له نشود،و قبل از پریدن به سمت آسمان ، فشار دادن یک دکمه برای بالا بردن قدرت کوبیدن مشت،و کوبیدن مشت مثل چکش ، بر روی وسیله ، برای تمام کردن بخش گیم پلی نمایش.قبل از هر چیزی که گفته شد و انجام شد ، ما به یک تجسم بزرگ از یک تخته داینامیکی قرمز رنگ نگاه کردیم ، که به دنبال تونی می آید.متاسفانه نمایش تمام شد.
در کل ، من علاقه مندم که ببینم این بازی به کجا خواهد رسید.الان زوده،بنابراین من نمیتونم بگم که توسط هرچیزی خسته یا منحرف شدم.بازی کردن ِ یک داستان منحصر به فرد ، و توانایی کوبیدن و ضربه زدن به اشیاء،که صدای خوشایندی میده.
Source
در سال 2008 ، مرد آهنی (Iron Man)به داخل سینماها هجوم برد و طرفداران زیادی را در سرتاسر کره خاکی به سمت خود جذب کرد.در حالیکه بازی ویدیویی آن در برقراری ارتباط ناموفق ماندو در همه پلت فرمها شکست خورد.(اونجا گفته بود "در صحنه لغزید" !)اکنون همراه با صحبتها و شایعه های فراوان شروع به ساخت قسمت بعدی این بازی یعنی مرد آهنی 2 (Iron Man 2)کرده است.زمان مناسبیست که به صحبت در مورد این بازی بپردازیم.به نظر میرسد بزرگترین هدفی که مرد آهنی 2 دنبال میکند "حقیقت "باشد،که می تواند یک داستان منحصر به فرد را وارد بازی کند،و قرار نیست یک داستان ضعیف و آبکی از حوادث فیلم باشد،بلکه قرار است بازی بگونه ای باشد که حوادث واقعی که برای Robert Downy Jr ، آخرین شخص سرسخت و موثر ، رخ داده است را شرح دهد.
متاسفانه SEGA و MARVEL ، امروز در تالار نمایش Comic-Con ،مایل نبودند که در جزئیات خاص داستان کاوش کنند،
اما آنها به من و عده ی زیادی از مردم که در جایگاه ویژه Marvel Comic-Con تجمع کرده بودند ، نشان دادند که چطور میتوان این اکشن سوم شخص را بازی کرد.قبل از اینکه شما از یک مرحله خارج شوید، می توانید سلاح هایی را که Tony در نبرد به دست آورده است را انتخاب کنید.
آنجا استانداردهای Unibeam و Repulsors خواهد بود،اما امروز راکتها ، موشکها ، موشکهای رو شانه ای(بازوکا)،نمایش داده شدند.اگر چه من ندیدم چطور اینها اختصاص داده میشوند یا از چه نوعی Upgrade(بهبود یابی)سیستم ممکنه استفاده کنه.این مشخصا ً یک بهبود و افزایش جالب ، در حق انتخاب و آزادی مرد آهنی ست ، که دید بهتری از مالکیت کاراکتر به شما القا می کند.
نمایشی که در مورد آن توضیح داده شد ، در یک انبار زیرزمینی آغاز میشود ، که در آنجا گروهی از Robo-Drone ها(رباتهای زنبوری)ساخته شدند،تعدادی کارگر در لباسی زرد رنگ ، به رئیس خود نزدیک شدند والتماس و خواهش میکنند تا به آنها اجازه رفتن بدهد،اما یک شخص بد، یکی از ربات ها را راه انداخت،و اجازه داد تا شخص ترسو را موم بزند.
تصویر قطع میشود و مرد آهنی را نشان میدهد که در آسمان پرواز میکند،صدای جیرجیر در گوشش می شنود،
مرد آهنی به سمت صدای گوشخراش شیرجه میرود،تا به پایگاه زیرزمینی میرسد،شخص بد، میخندد و دستور حمله و کشتن می دهد،
حالا دو چیز هست که من رو تکون میده،
یک : مرد آهنی در داخل ، (پایگاه زیرزمینی) میجنگد،در صورتیکه هرگز در بازی قبلی اینگونه نبود ، چرا که انگار او از فضای بسته می ترسید،
دو : او به رباتها مشت و لگد می کوبید تا از بین بروند،چیز دیگری که هرگز در بازی قبل نبود.
در ذهن داشته باشید که منظور، لگد زدن ساده روی زمین نیست،مرد آهنی میتواند پروازی سریع به همه جا داشته باشد و با پوتین هایش به رباتها لگد بکوبد.حرکتها کمی آرام بنظر میرسید ، اما این یک پیش نمایش از یک بازی در حال ساخت است، که در آپریل 2010 خواهد آمد.بنابراین حاظرم بر روی چیزهایی شرط ببندم (میشه گفت میتونم قول بدم)که در سال 2010 حرکتها سریعتر خواهد شد.
یکبار دیگر تونی به قوطی های حلبی (رباتهای له شده)نگاه می اندازد تونی ، به دنبال راکتور ساختمان رفت ، سپس با سرعت از هواکش بیرون رفت.تخریب کردن راکتور ، تیر اندازی و انفجارهای بیشتری داشت،اما وقتی زمان فرار، فرا رسید ، حالت بازی تقریبا به سمت پرواز کردن روی یک ریل رفت.جایی که بازیکن باید مرد آهنی را به بیرون از یک سرازیری طولانی راهنمایی میکرد،در عین حال باید از موانع و اشیاء دوری و آنها را رد میکرد.بازهم کمی کند بنظر میرسید،اما مشخصا فکر خوبی بود(کنترل بهتر هنگام رد شدن از موانع).هنگامیکه مرد آهنی به آسمان برگشت ، کار را روی سراسر اردوگاه دشمن ، جایی که از آسمان صاف و آبی پایین تر بود، آغاز کرد.
مرد آهنی تانکی را بلند کرد و روی نگهبانانان انداخت ، در همین حال دنبال یک پایانه ی مخصوص میگردد،
یک عقربه در بالای صفحه ، به عنوان رادار در بازی عمل میکند،به محض اینکه مرد آهنی تغییر جهت داد ، علامتهای قرمز رنگی روی رادار، دشمنان را نشان میداد.ضمنا ، سمت چپ کنار صفحه ، اندازه گیرهای نیرو ، سپر محافظ و اسلحه ها بصورت تفکیک شده، ظاهر شد.نهایتا یک تانک عنکبوتی غول پیکر به دنبال مرد آهنی آمد ،
او باید تمام سلاح های کوچک را از آن بیرون بیاورد،و فشار دادن یک دکمه به عنوان اینکه زیر پای تانک غول پیکر له نشود،و قبل از پریدن به سمت آسمان ، فشار دادن یک دکمه برای بالا بردن قدرت کوبیدن مشت،و کوبیدن مشت مثل چکش ، بر روی وسیله ، برای تمام کردن بخش گیم پلی نمایش.قبل از هر چیزی که گفته شد و انجام شد ، ما به یک تجسم بزرگ از یک تخته داینامیکی قرمز رنگ نگاه کردیم ، که به دنبال تونی می آید.متاسفانه نمایش تمام شد.
در کل ، من علاقه مندم که ببینم این بازی به کجا خواهد رسید.الان زوده،بنابراین من نمیتونم بگم که توسط هرچیزی خسته یا منحرف شدم.بازی کردن ِ یک داستان منحصر به فرد ، و توانایی کوبیدن و ضربه زدن به اشیاء،که صدای خوشایندی میده.
Source