طبق جدیدترین مصحابه Hideaki Itsuno با سایت VG247 کپکام تصمیم ساخت 2 Dragon’s Dogma رو به عهده خودش گذاشته بوده که خوب Itsuno تصمیم گرفت که DMC5 رو اول بسازه !
Hideaki Itsuno یکی از با سابقه ترین بازی سازهای شرکت کپکام که سابقه کارگردانی DMC3 و DMC4 و البته شماره اول Dragon’s Dogma و IP ها کمتر شناخته شده ای مثل Power Stone و Rival Schools رو بر عهده داشته در مصاحبه جدیدش اعلام میکنه که کپکام تصمیم تمام و کمال بهش داده تا بازی بعدی خودش رو بسازه که خوب حالا میبینم که اون بازی چیزی نیست جز نسخه ی پنجم سری بازی Dveil May Cry که ادامه اخرین نسخه ی اصلی بازی که در سال 2008 منتشر شد و طرفدارانش بیش از یک دهه منتظرش بودن هستش و کمتر از یک ماه دیگه منتشر میشه , هرچند که میتونست بجاش ادامه یکی از بلند پروازانه ترین IP شرکت کپکام Dragon’s Dogma که در سال 2012 منتشر شد بود رو بسازه !
" وقتی موقع تصمیم گیری پیش اومد رفتم پیش Kenzo Tsujimoto (یکی از موسسان کپکام) و گفتم که میخوام بین Devil May Cry 5 و Dragon’s Dogma 2 یکی رو بسازم اونم گفت باشه هر کدوم رو که دوست داری بسازی هر وقت که خواستی بساز منم با خودم گفتم خوب بزار DMC5 رو بسازم که خوب ساختیمش"
این تصمیم سخت Itsuno مسلما برا یک سری از فن های Dragon’s Dogma و IP های دیگش مثل Power Stone و Rival Schools شاید ناخوشایند و ناراحت کننده باشه ولی مسلما برای فن های Devil May Cry که از سال 2008 منتظر یک ادامه واقعی برای این سری بودن به شدت خوشحال کننده بوده و اونچنان هم بد به نظر نرسه با توجه به چیزی که اون میگه
ادامه میده "خوب بفرما اینم از DMC5 که تمومش کردیم ولی با این حال یک سری ایده هم برا Dragon’s Dogma 2 هم دارم (با خنده)"
"من همیشه تو ذهنم ایده های زیادی برا IP های مختلف دارم و شاید بشه گفت چهار تاشون رو دوست دارم بسازم ولی خوب همیشه یـ فرقی بین اون IP که باید بسازم و اون IP که دوست دارم در آینده بسازم هست با این حال الان که اینجا هستم و خوب واسه پروژه بعدی داریم خودمون رو آماده می کنیم نمیتونم بگم که چیه باید واستیم و ببینم در آینده چی پیش میاد"
"وقتی یک بازی میسازم دقیقا اون چیزی رو میسازم که خودم همیشه میخواستم بازی کنم Dragon’s Dogma هم از اون دسته بازیاست از وقتی بچه بودم دقیقا میخواستم تجربش کنم بهش فکر کردم و سرانجام خلقش کردم"
Itsuno در مورد موفق ترین پروژه کاریش میگه "یکی از بزرگترین و موفق ترین پروژه هایی که همیشه بهش افتخار میکنم Dragon’s Dogma بوده در مقابل سخت ترین پروژه ای که تا الان روش کار کردم این یکی بوده , DMC5"
Capcom said Hideaki Itsuno could make Dragon's Dogma 2, but he chose to make DMC5 first - VG247
آخرین ویرایش: