ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Halo Infinite
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Musician" data-source="post: 4815448" data-attributes="member: 5072"><p>یک سری اطلاعات کمو بیش به این یوتیوبرها دادن حالا برای دمیج کنترل یا هرچی که میگن موتور اولیه بازی UNREAL ENGINE 4 بوده و قصد داشتن که کل هیلو رینگو در دسترس پلیر برای explore کردن قرار بدن که مثل اینکه بعدا کار با این انجین به مشکل برخورده که سوییج کردن رو انجین slipspace. دمو نمایش داده شده هم مال اواسط کمپین بازی هست. این بیلد بازی هم مال 4 ماه پیش بوده. </p><p></p><p>اینم یه 2 3 تا کوت از خوده سازنده ها</p><p></p><p>It’s a strange choice, but it explains the retro feel of the footage from the Showcase. The general idea behind <em>Infinite</em>‘s design seems to be starting over, to try to recapture some of the original game’s impact – and it’s difficult to overstate just how impactful the original <em>Halo </em>was, back in 2001 – and use that as a basis for continuing to build out the <em>Halo </em>universe. They aren’t pushing the envelope here; they’re reinventing the wheel. </p><p></p><p>Lee calls <em>Infinite</em> the “most open, expansive campaign we’ve created,” with the ability to reach and explore any area that you can see as you make your way across the ring.</p><p></p><p>They described <em>Infinite </em>as not simply a sequel, but as a “spiritual reboot” to the series, and a platform that 343 can use to keep building on the <em>Halo </em>universe. </p><p></p><p>As part of the reboot, <em>Infinite</em>‘s story campaign takes players back to basics. The high stakes and galactic scale of the last two games are, at least for now, gone. You’re once again playing as Master Chief, fighting your way across one of the Halo rings that named the franchise, up against a familiar array of Covenant aliens.</p><p></p><p>Styleframe تریلر بازی هم که نمیدونم مال اپنینگ بوده یا نه </p><p></p><p>[ATTACH=full]156966[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Musician, post: 4815448, member: 5072"] یک سری اطلاعات کمو بیش به این یوتیوبرها دادن حالا برای دمیج کنترل یا هرچی که میگن موتور اولیه بازی UNREAL ENGINE 4 بوده و قصد داشتن که کل هیلو رینگو در دسترس پلیر برای explore کردن قرار بدن که مثل اینکه بعدا کار با این انجین به مشکل برخورده که سوییج کردن رو انجین slipspace. دمو نمایش داده شده هم مال اواسط کمپین بازی هست. این بیلد بازی هم مال 4 ماه پیش بوده. اینم یه 2 3 تا کوت از خوده سازنده ها It’s a strange choice, but it explains the retro feel of the footage from the Showcase. The general idea behind [I]Infinite[/I]‘s design seems to be starting over, to try to recapture some of the original game’s impact – and it’s difficult to overstate just how impactful the original [I]Halo [/I]was, back in 2001 – and use that as a basis for continuing to build out the [I]Halo [/I]universe. They aren’t pushing the envelope here; they’re reinventing the wheel. Lee calls [I]Infinite[/I] the “most open, expansive campaign we’ve created,” with the ability to reach and explore any area that you can see as you make your way across the ring. They described [I]Infinite [/I]as not simply a sequel, but as a “spiritual reboot” to the series, and a platform that 343 can use to keep building on the [I]Halo [/I]universe. As part of the reboot, [I]Infinite[/I]‘s story campaign takes players back to basics. The high stakes and galactic scale of the last two games are, at least for now, gone. You’re once again playing as Master Chief, fighting your way across one of the Halo rings that named the franchise, up against a familiar array of Covenant aliens. Styleframe تریلر بازی هم که نمیدونم مال اپنینگ بوده یا نه [ATTACH type="full" alt="156966"]156966[/ATTACH] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Halo Infinite
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft