ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
كنسولهای قدیمی
Xbox 360
بازیهای Xbox 360
Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="The Hound" data-source="post: 2328232" data-attributes="member: 67743"><p>مسئله فرقی نداره برای من. اونورم اغراق بوده در موارد زیادی و من همینا رو می گفتم منتها یه جای دیگه.</p><p></p><p>همون طور که بهنام گفت یکی دو فریم این ور و اونور از نظر چشم انسان محسوس نیست مگه چشم خیلی تیز که اونم بیشتر باعث عذابه داشتن اون چشم تا خوشبختی !!!</p><p></p><p>چون واقعا کسری از ثانیه هست و بیشتر موقع سیو دادن بازی گردش می کنیم و رندش می کنیم می گیم فریم ثابت هست. توی انچارتد 3 هست. توی کیلزون هست. حتی توی 60 فریم ها هم</p><p></p><p>هست اما اونجا جای مانور بیشتره. توی 30 فریم ها سازنده ای قدرتمند هست که بتونه این افت لحظه ای رو اونم روی کنسول های پیر فعلی مدیریت کنه و نزاره بیننده ازار ببینه و در ضمن نزاره </p><p></p><p>برش صفحه ایجاد بشه که زحمتش به باد بره و در ادامه رزولوشن هم HD بمونه و ختم قضیه اینکه نگاه می کنی لذت ببری. حالا توی سبک های کاری مختلف با تفاوت هایی که کلیت مسئله رو زیر و رو نمی کنه.</p><p></p><p>برای همین صرف نظر میشه از اون نوسان بسیار جزئی توی عناوین بزرگ و می گیم ثبات فریم دارن وگرنه می دونیم این یه مسئله نظری و برای راحتی کار هست نه علمی.</p><p></p><p>من 6 ماه دیگه در این مورد صحبت می کنم که <span style="color: #ff0000">یکی</span> از دستاوردهای مهم سال 2012 برای دنیای گیم ظهور 2 استودیوی قدرتمند از نظر توان فنی و تکنیکی به نام های PLAYGROUND و 343 INDUSTERIES </p><p></p><p>هست. الان صحبت نمی کنم چون بازار جار و جنجال در هر 2 سوی معرکه در دمای ذوب کامل قرار داره! و اینوری بگم به اونور بر می خوره - اونوری بگم به اینور بر می خوره ( چه مصرعی شد ! )</p><p></p><p>توی این سال ها که بعضی استودیو های خوب مثل BIZZARE CREATION متلاشی شدن یا دچار بحران شدن و من می گفتم کیا می خوان الان بیان الان می بینم که اینا اومدن و امید بهم می ده در اینده </p><p></p><p>بازم از این جنس استودیو ها ببینم.</p><p></p><p>حق مطلب رو یه موقعی که احساس کنم نمی ریزن سرم ( که حال و حوصله خودمم ندارم ) در مورد این موضوع می نویسم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The Hound, post: 2328232, member: 67743"] مسئله فرقی نداره برای من. اونورم اغراق بوده در موارد زیادی و من همینا رو می گفتم منتها یه جای دیگه. همون طور که بهنام گفت یکی دو فریم این ور و اونور از نظر چشم انسان محسوس نیست مگه چشم خیلی تیز که اونم بیشتر باعث عذابه داشتن اون چشم تا خوشبختی !!! چون واقعا کسری از ثانیه هست و بیشتر موقع سیو دادن بازی گردش می کنیم و رندش می کنیم می گیم فریم ثابت هست. توی انچارتد 3 هست. توی کیلزون هست. حتی توی 60 فریم ها هم هست اما اونجا جای مانور بیشتره. توی 30 فریم ها سازنده ای قدرتمند هست که بتونه این افت لحظه ای رو اونم روی کنسول های پیر فعلی مدیریت کنه و نزاره بیننده ازار ببینه و در ضمن نزاره برش صفحه ایجاد بشه که زحمتش به باد بره و در ادامه رزولوشن هم HD بمونه و ختم قضیه اینکه نگاه می کنی لذت ببری. حالا توی سبک های کاری مختلف با تفاوت هایی که کلیت مسئله رو زیر و رو نمی کنه. برای همین صرف نظر میشه از اون نوسان بسیار جزئی توی عناوین بزرگ و می گیم ثبات فریم دارن وگرنه می دونیم این یه مسئله نظری و برای راحتی کار هست نه علمی. من 6 ماه دیگه در این مورد صحبت می کنم که [COLOR=#ff0000]یکی[/COLOR] از دستاوردهای مهم سال 2012 برای دنیای گیم ظهور 2 استودیوی قدرتمند از نظر توان فنی و تکنیکی به نام های PLAYGROUND و 343 INDUSTERIES هست. الان صحبت نمی کنم چون بازار جار و جنجال در هر 2 سوی معرکه در دمای ذوب کامل قرار داره! و اینوری بگم به اونور بر می خوره - اونوری بگم به اینور بر می خوره ( چه مصرعی شد ! ) توی این سال ها که بعضی استودیو های خوب مثل BIZZARE CREATION متلاشی شدن یا دچار بحران شدن و من می گفتم کیا می خوان الان بیان الان می بینم که اینا اومدن و امید بهم می ده در اینده بازم از این جنس استودیو ها ببینم. حق مطلب رو یه موقعی که احساس کنم نمی ریزن سرم ( که حال و حوصله خودمم ندارم ) در مورد این موضوع می نویسم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
كنسولهای قدیمی
Xbox 360
بازیهای Xbox 360
Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft