Guerrilla Games: ساخت عنوان Horizon Zero Dawn برای ما بسیار چالش برانگیز است

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
horizonzerodawnscreenshot1-555x250.jpg


درود

عنوان Horizon Zero Dawn قرار است تا در سال 2016 برای کنسول قدرتمند ps4 منتشر شود. بازی به مراتب بودجه ی بیشتری نسبت به عنوان The Last Guardian دارد و در مقایسه با سایر بازی های جهان باز ویژگیهای خاص دارد.

در مصاحبه ای که اقای Hermen Hulst در رابطه با ساخت عنوان جدید استودیو انجام داده است به این نکته اشاره کرده است که ساخت این عنوان بسیار برای استودیو چالش برانگیز بوده است.

" عنوان Horizon Zero Dawn بزرگترین چالش ما است. همه چیز این بازی برای ما جدید است.ژانری تازه، داستانی تازه، جهان باز…. ما با احتیاط به ساخت عنوان تازه ای رفتیم."

او در ادامه گفت که ساخت Horizon Zero Dawn بسیار مشکل‌تر از ساخت Killzone Shadow fall می‌باشد:

" پس از ساخت عنوان Killzone Shadow fall برای کنسول ps4 ما فکر میکردیم این بزرگترین عملی است که تابه حال انجام داده‌ایم. اما ساخت ان عنوان در مقابلHorizon Zero Dawn اسان تر بود."

در ادامه هم به علاقه تیم ساخت بازی اشاره کرد و گفت ما با عشق و علاقه کار میکنیم و با قدرت به جلو میرویم"

پس از ان از او درباره سری کیلزون سوال شد که اقای Hermen Hulst اینگونه پاسخ داد:

"ما سری کیلزون را دوست میداریم. الان خیلی زود است که در رابطه با اینده ان سری بازی صحبت کنیم. اجازه بدهید این عنوان را منتشر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد، پس از ان در رابطه با پروژه ی بعدی صحبت میکنیم."

منبع
 
مطمئنا ساختن یه بازی open world که سبک خواصی داره از ساختن یک بازی FPS تو محیط بسته سخت تره.
(کلا چیزی نگفتن که خیلی عجیب باشه خودمون هم میدونیم.)
 
shadow fall بزرگترین عملی بود که انجام دادین؟
یعنی SF از KZ2 بهتر بود؟


توجه کنین بزرگی یک بازی به معنی با کیفیت تر بودن اون نیست.
من بابه مثال بازی The Order بزرگترین بازی RAD بود ولی کیفیت بازی های قبلی این استدیو رو نداشت
منظورشون بیشتر مخارج بازی و ویژنی هست که راجع به بازی داشتن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or