Guerrilla Games با بهره گیری از طراحی کاراکترها داستان بازی را بهتر روایت خواهد کرد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
echo610.jpg



تا بدین لحظه ما می دانستیم که استدیو Guerrilla Games به دنبال استعدادهای خوب در زمینه صداپیشگی برای شخصیت های Killzone: Shadow Fall می باشد.اما هم اکنون ما فلسفه طراحی کاراکترها را نیز خواهیم فهمید.
کارگردان هنری این بازی آقای Dan Calvert طی مصاحبه ای در PlayStation Blog پیرامون طراحی فیزیکی کاراکترها، اهدافشان، و اینکه چرا این طراحی بایستی برای بازیباز مهم می باشد صحبت کرده اند.
به عنوان مثال، Echo یکی از افسران ارشد هلگاست می باشد و واقعا همانند آنها لباس می پوشد.او لباس رزم و میدان نبرد به تن دارد نه لباس خواب!
سخنان Dan Calvert :
هدف اصلی ما در طراحی لباس ها کارایی و عملی بودن آن می باشد.لباس Echo همانند دیگر لباس جنگی دشمنان می باشد.او یکی از افراد حرفه ای ارتش هلگاست می باشد و کمی از مزیت های آنها بهره می برد.
طراحی کاراکترها مشابه خود بازیگران می باشد اما به اندکی تغییرات نیاز دارد.به عنوان مثال چهره آقای David Harewood که به شخصیت Sinclair اختصاص داده شده است، دیجیتالی پیر شده است تا سختی روزگار و گذر عمر را به نمایش بکشد :
ما نمی خواهیم زمان زیادی را برای معرفی کاراکترها صرف کنیم.می خواهیم شما با اولین ملاقات آنها بفهمید کی هستند، رابطه آنها با شما چیست،شخصیت و تاریخ زندگی و ... را درک کنید
Killzone: Shadow Fall عنوان انحصاری PlayStation 4 می باشد که همزمان با کنسول PS4 عرضه خواهد شد
Gameinformer
 
سر نسخه سوم هم با یــه تریلر story قبل از عرضه، همه رو امیدوار کرده بودن.
عملاً ایمانم رو نسبت به یک روایت خوب داستانی با توجه به پتانسیل خیلی بالای دنیای کیلزون از دست دادم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or