ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Grand Theft Auto VI
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ar-15" data-source="post: 5354998" data-attributes="member: 164667"><p>البته اینم بگم، تموم بازیهای gta، مثل خیلی بازیهای دیگه تو کات-سین ها با اینکه تماما ریل-تایم رندر میشن، اما انمیشن ها و npc ها مخصوص اون کات-سین از قبل طراحی میشن که خب طبیعتا بار پردازشی رو cpu کمتر میشه، مثل اون کات سین معروف که ترور پاش میگیره به نرده، میخوره زمین، یا مثلا کات سین ورودی به یک کلاب در حین یک ماموریت داستانی، همه تو هم لول میخورن و خیلی لیف لایک هست، اما وقتی خود پلیر توی اون کلاب میچرخه دیگه اون تنوع نیست و بشکل ساده سازی شده، npc ها در موقعیت های از پیش تعریف شده جنریت میشن</p><p>کل حرفم اینه، این صحنه هایی که از کلاب و ساحل و خیابون دیدیم، از لحاظ فنی همه این-گیم هستن، ولی در جریان گیم پلی نیستن و کات-سین و اینترو هستن، چیزی که در تریلر های قبل سابقه نداشت این حجم از کات-سین نشون دادن،</p><p>برید ببینید، همش جریان گیم پلی فقط با دوربین دستی، اینور اونور میره که یه حالت سینمایی بگیره و از خشکی دربیاد، نه اینکه کات-سین پخش کنه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ar-15, post: 5354998, member: 164667"] البته اینم بگم، تموم بازیهای gta، مثل خیلی بازیهای دیگه تو کات-سین ها با اینکه تماما ریل-تایم رندر میشن، اما انمیشن ها و npc ها مخصوص اون کات-سین از قبل طراحی میشن که خب طبیعتا بار پردازشی رو cpu کمتر میشه، مثل اون کات سین معروف که ترور پاش میگیره به نرده، میخوره زمین، یا مثلا کات سین ورودی به یک کلاب در حین یک ماموریت داستانی، همه تو هم لول میخورن و خیلی لیف لایک هست، اما وقتی خود پلیر توی اون کلاب میچرخه دیگه اون تنوع نیست و بشکل ساده سازی شده، npc ها در موقعیت های از پیش تعریف شده جنریت میشن کل حرفم اینه، این صحنه هایی که از کلاب و ساحل و خیابون دیدیم، از لحاظ فنی همه این-گیم هستن، ولی در جریان گیم پلی نیستن و کات-سین و اینترو هستن، چیزی که در تریلر های قبل سابقه نداشت این حجم از کات-سین نشون دادن، برید ببینید، همش جریان گیم پلی فقط با دوربین دستی، اینور اونور میره که یه حالت سینمایی بگیره و از خشکی دربیاد، نه اینکه کات-سین پخش کنه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Grand Theft Auto VI
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft