ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Grand Theft Auto VI
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Skylar" data-source="post: 4876332" data-attributes="member: 118172"><p>نه متاسفانه نوید خوانساری خیلی وقته توی راکستار کار نمی کنه.</p><p></p><p>اما بذارید یه توضیحی در مورد نوید خوانساری و اهمیتی که توی راکستار داشت بگم</p><p></p><p>خود نوید خوانساری علاقه فوق العاده شدیدی به سینما و فیلم داره و اگه اشتباه نکنم تحصیلاتش توی همین زمینه هست یعنی یه عشق فیلم واقعیه.</p><p>بزرگترین تاثیری که توی بازیهای راکستار داشت همین ارجاعات و الهام گرفتن از آثار سینمایی بود که فوق العاده بازیها رو جذاب می کردن شما همین Gta Vice City رو ببینی راحت اثر صورت زخمی - راه کارلیتو - سریال میامی وایس و خیلی از آثار سینمایی دهه 80... رو میتونی توش حس کنی...همین المانها برای بازیهای اون سالها که فاقد داستان عمیق و پرداخت شده ای بودن نقش خیلی مهمی ایفا میکردن و سبب جذابیت اثر می شدن.</p><p>شاید بگید اینها همش اتفاقیه و کاری به علاقه ی کارگردان هنری به فلان فیلم و.. نداره اما یه مثال ساده میزنم فقط FlashBack Radio توی GTA3 همه ی آهنگهاش! آهنگهایی هستن که توی فیلم صورت زخمی پخش شدن و جز ساندترک فیلم حساب میشن!</p><p></p><p>همه آثاری که این فرد توی ساخت اونها نقش داشت اینطور بودن اما یکیشون که واقعا شالوده ای از الهامات مختلف بود آلن ویک بود که خیلی ها به اشتباه اون رو با تنها در تاریکی مقایسه کرده بودن...همین عنوان آلن ویک کلی از ایده هاش رو از سریال Twin Peaks و فیلمهایی مث درخشش کوبریک و سریال لاست و فیلمهای دیگه ای مث پرندگان.مه.پنجره مخفی و...گرفته بود.(یه فیلمی هم بود که متاسفانه اسمش یادم رفت و دقیقا داستانش در مورد یه نویسنده بود که یه سری اتفاق براساس داستان منتشر نشده ش میوفته)....</p><p></p><p>موقع معرفی عوامل بازی همیشه از نویدخوانساری به عنوان کارگردان هنری یاد میشد اما علاوه بر کارگردانی هنری کار نوشتن داستان و دیالوگ و طراحی مراحل و صداپیشگی رو انجام میداد.</p><p></p><p>تنها کار مستقل خوانساری بازی 1979 هست که میتونی در موردش سرچ کنی.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skylar, post: 4876332, member: 118172"] نه متاسفانه نوید خوانساری خیلی وقته توی راکستار کار نمی کنه. اما بذارید یه توضیحی در مورد نوید خوانساری و اهمیتی که توی راکستار داشت بگم خود نوید خوانساری علاقه فوق العاده شدیدی به سینما و فیلم داره و اگه اشتباه نکنم تحصیلاتش توی همین زمینه هست یعنی یه عشق فیلم واقعیه. بزرگترین تاثیری که توی بازیهای راکستار داشت همین ارجاعات و الهام گرفتن از آثار سینمایی بود که فوق العاده بازیها رو جذاب می کردن شما همین Gta Vice City رو ببینی راحت اثر صورت زخمی - راه کارلیتو - سریال میامی وایس و خیلی از آثار سینمایی دهه 80... رو میتونی توش حس کنی...همین المانها برای بازیهای اون سالها که فاقد داستان عمیق و پرداخت شده ای بودن نقش خیلی مهمی ایفا میکردن و سبب جذابیت اثر می شدن. شاید بگید اینها همش اتفاقیه و کاری به علاقه ی کارگردان هنری به فلان فیلم و.. نداره اما یه مثال ساده میزنم فقط FlashBack Radio توی GTA3 همه ی آهنگهاش! آهنگهایی هستن که توی فیلم صورت زخمی پخش شدن و جز ساندترک فیلم حساب میشن! همه آثاری که این فرد توی ساخت اونها نقش داشت اینطور بودن اما یکیشون که واقعا شالوده ای از الهامات مختلف بود آلن ویک بود که خیلی ها به اشتباه اون رو با تنها در تاریکی مقایسه کرده بودن...همین عنوان آلن ویک کلی از ایده هاش رو از سریال Twin Peaks و فیلمهایی مث درخشش کوبریک و سریال لاست و فیلمهای دیگه ای مث پرندگان.مه.پنجره مخفی و...گرفته بود.(یه فیلمی هم بود که متاسفانه اسمش یادم رفت و دقیقا داستانش در مورد یه نویسنده بود که یه سری اتفاق براساس داستان منتشر نشده ش میوفته).... موقع معرفی عوامل بازی همیشه از نویدخوانساری به عنوان کارگردان هنری یاد میشد اما علاوه بر کارگردانی هنری کار نوشتن داستان و دیالوگ و طراحی مراحل و صداپیشگی رو انجام میداد. تنها کار مستقل خوانساری بازی 1979 هست که میتونی در موردش سرچ کنی. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Grand Theft Auto VI
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft