ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Grand Theft Auto VI
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4581967" data-attributes="member: 97585"><p>شک داشتند که ندارم ولی میدونی این حجم زیاد از کار (سه تا نقشه با جزییات و استانداردی که از راک استار انتظار میره) صرفا زمان توسعه بازی رو افزایش میده</p><p></p><p>یک مثال از RDRII بزنم یک منطقه خیلی خیلی بزرگ تو بازی وجود داره که تو مراحل اصلی اصلا نقشی نداره و مشخصا وقت زیادی صرف ساخت این محیط شده. شخصا ترجیح میدادم این منطقه تو بازی اصلا نبود ولی ریمیک چیزی که همه انتظار داشتیم الان حداقل معرفی شده بود.</p><p></p><p>نمیدونم منظور رو رسوندم یا نه ولی اگر اولین تریلر گیمپلی رد دد 2 یادت باشه راک استار تاکید بر عمق دنیای بازی بود، نه بزرگی ولی خب در اینده مشخص شد RDRII بزرگترین نقشه اثار راک استار رو داره و و این وسعت جهان رد دد 2 سهم بزرگی در پروداکشن بازی هم داشته. راک استار عملا در گیر و دار صفت تبلیغاتی "بزرگترین" افتاده در حالی که خودش هم میدونه عمق برای گیمر و گیم مهم تره و خب نتیجه شده هم باید اون بزرگی رو به جا بیاره و هم عمق! ساخت RDR هم هشت سال طول کشید</p><p></p><p>اینکه شماره چهارم یک بازی باید از لحاظ وسعت نقشه حتما از شماره های قبلی بزرگتر باشه به نظر بلای بدی شده و افتاده به صنعت گیم. برای شرکتهایی مثل یوبیسافت که کپی پیست میکنند، از یک نقشه در دو سه تا بازی استفاده میکنند اتفاقا نکته مثبتی هست ولی برای استدیوهایی مثل راک استار نه چون باید استانداردهایی که سالها براش زحمت کشیدند رو به جا بیارند و این نیاز تبلیغاتی به گستردگی هم رفع کنند.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4581967, member: 97585"] شک داشتند که ندارم ولی میدونی این حجم زیاد از کار (سه تا نقشه با جزییات و استانداردی که از راک استار انتظار میره) صرفا زمان توسعه بازی رو افزایش میده یک مثال از RDRII بزنم یک منطقه خیلی خیلی بزرگ تو بازی وجود داره که تو مراحل اصلی اصلا نقشی نداره و مشخصا وقت زیادی صرف ساخت این محیط شده. شخصا ترجیح میدادم این منطقه تو بازی اصلا نبود ولی ریمیک چیزی که همه انتظار داشتیم الان حداقل معرفی شده بود. نمیدونم منظور رو رسوندم یا نه ولی اگر اولین تریلر گیمپلی رد دد 2 یادت باشه راک استار تاکید بر عمق دنیای بازی بود، نه بزرگی ولی خب در اینده مشخص شد RDRII بزرگترین نقشه اثار راک استار رو داره و و این وسعت جهان رد دد 2 سهم بزرگی در پروداکشن بازی هم داشته. راک استار عملا در گیر و دار صفت تبلیغاتی "بزرگترین" افتاده در حالی که خودش هم میدونه عمق برای گیمر و گیم مهم تره و خب نتیجه شده هم باید اون بزرگی رو به جا بیاره و هم عمق! ساخت RDR هم هشت سال طول کشید اینکه شماره چهارم یک بازی باید از لحاظ وسعت نقشه حتما از شماره های قبلی بزرگتر باشه به نظر بلای بدی شده و افتاده به صنعت گیم. برای شرکتهایی مثل یوبیسافت که کپی پیست میکنند، از یک نقشه در دو سه تا بازی استفاده میکنند اتفاقا نکته مثبتی هست ولی برای استدیوهایی مثل راک استار نه چون باید استانداردهایی که سالها براش زحمت کشیدند رو به جا بیارند و این نیاز تبلیغاتی به گستردگی هم رفع کنند. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Grand Theft Auto VI
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft