ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
كنسولهای قدیمی
PlayStation 3
بازیهای PlayStation 3
Gran Turismo 5 [پست اول حتماً خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Saeed.x360" data-source="post: 810804" data-attributes="member: 4013"><p>آخه اشکان یک مساله ای که هست و اون اینه که ما واقعا نمیدونیم طبق کدوم منبع آمار درصدی ساخت بازی رو متوجه بشیم اگر سونی اعلام کرده که بازی در March 2010 عرضه میشه قطعا باید Working in Progress بازی بیشتر از 65% باشه که البته میشه دلایلی رو برای همین 65% هم توضیح داد ! </p><p>بستگی داره که ما این 4 سال رو چه طور تجزیه و تحلیل کنیم یعنی مطمئنا از همون روز اول قطعا PD نتونسته با سخت افزار PS3 به راحتی کنار بیاد و قطعا مدت مدیدی رو صرف کار با DevKit ها و Optimize بازی کرده از طرفی یک مساله این هست که ساخت یک بازی از مراحل و process های گوناگونی تشکیل شده که شاید شاید استنباط من درست نباشه ولی مثلا ساخت و طراحی ماشینها بیشترین حجم process رو تو این مدت در طی ساخت بازی داشته باشه و وقت گیر بودنش هم برای همه مسلم هست از طرفی چون 35% بقیه شاید شاید مربوط به چیزهایی مثل Communication بازی - صدا گذاری بازی - رفع bug ها و همچنین Edit مراحل بازی باشه با حجم کارکنانی که PD داره و فشاری که SCEE به PD حتما وارد خواهد کرد 6 ماه شاید بشه کارهایی کرد.</p><p>منظور کلی من این هست که شاید اون 65% چون مربوط به مهمترین و most basically element بازی هست تا حالا اینقدر وقتگیر بوده و منظور اون مجله یا نشریه هر چی که هست شاید این بوده و من با این استدلالم جواب آقای a.REWER رو دادم</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Saeed.x360, post: 810804, member: 4013"] آخه اشکان یک مساله ای که هست و اون اینه که ما واقعا نمیدونیم طبق کدوم منبع آمار درصدی ساخت بازی رو متوجه بشیم اگر سونی اعلام کرده که بازی در March 2010 عرضه میشه قطعا باید Working in Progress بازی بیشتر از 65% باشه که البته میشه دلایلی رو برای همین 65% هم توضیح داد ! بستگی داره که ما این 4 سال رو چه طور تجزیه و تحلیل کنیم یعنی مطمئنا از همون روز اول قطعا PD نتونسته با سخت افزار PS3 به راحتی کنار بیاد و قطعا مدت مدیدی رو صرف کار با DevKit ها و Optimize بازی کرده از طرفی یک مساله این هست که ساخت یک بازی از مراحل و process های گوناگونی تشکیل شده که شاید شاید استنباط من درست نباشه ولی مثلا ساخت و طراحی ماشینها بیشترین حجم process رو تو این مدت در طی ساخت بازی داشته باشه و وقت گیر بودنش هم برای همه مسلم هست از طرفی چون 35% بقیه شاید شاید مربوط به چیزهایی مثل Communication بازی - صدا گذاری بازی - رفع bug ها و همچنین Edit مراحل بازی باشه با حجم کارکنانی که PD داره و فشاری که SCEE به PD حتما وارد خواهد کرد 6 ماه شاید بشه کارهایی کرد. منظور کلی من این هست که شاید اون 65% چون مربوط به مهمترین و most basically element بازی هست تا حالا اینقدر وقتگیر بوده و منظور اون مجله یا نشریه هر چی که هست شاید این بوده و من با این استدلالم جواب آقای a.REWER رو دادم [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
كنسولهای قدیمی
PlayStation 3
بازیهای PlayStation 3
Gran Turismo 5 [پست اول حتماً خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft