ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God Of War
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="habibmp3" data-source="post: 4732683" data-attributes="member: 72331"><p>دارم این بازی رو انجام میدم اومدم اینجا یه کامنت بذارم که پست اول رو هم خوندم و به این تیکه رسیدم و خودم به جرات میتونم بگم خدای جنگ از هردوی این فرانچایزها بزرگتره و خوب قطعا جزو بازی هایی هست که تا حد زیادی میتونه به فروش یه کنسول کمک کنه تا حدی که خودم به شخصه 90درصد خرید پلی4 این بازی بوده و 100 البته که بازی های بی نظیر زیادی رو این کنسوله که واقعا دوست دارم تجربشون کنم ولی متاسفانه وقت و امکانش نیست ..</p><p>تجربه خودم از خدای جنگ از ابتدا تا الان که بیش از 15 ساعت بازی کردم میتونم بگم که قطعا یه شاهکار بوده ولی این حرف رو اوایل بازی نمیتونستم بزنم چون این بازی به قدری گسترده و کامله که واقعا زمان میخواد که ارزش های واقعی خودش رو به گیمر نشون بده و هنر سازنده اینه که بازیش طوری طراحی شده باشه که هرچقدر بیشتر بازی کنی بیشتر لذت ببری و من الان در خدای جنگ به همون مرحله رسیدم ..</p><p>جدای از بحث گرافیکی و صداگذاری و مسائل فنی و بصری که هیچ حرفی توشون نیست و حتی قسمت های قبلی هم در هر نسل جزو بهترین ها بودن و حتی بهترین گرافیک بصری کنسولی نسل پیش به نظر من خدای جنگ 3 بود به نکاتی میرسیم که این بازی رو متمایز میکنه و الان میتونم درک کنم که چرا این همه تقدیر بجا ازش شد ..</p><p>سیستم آپگرید و ارتقا و درخت مهارت به شدت هوشمندانه و کارآمد طراحی شدن و هرچقدر که ابتدای بازی به اشتباه معتقد به ناکارآمد بودن این سیستم بودم الان تسلیم هستم و حتی در نبردهای مختلف بین قابلیت ها مدام سوئیچ میکنم ..</p><p>گیمپلی و دوربین بازی به کلی تغییر کرده و گیمپلی کاملا تاکتیکی و بر مبنای توانایی گیمر طراحی شده و عدم استراتژی درست و واکنش بجا موجب شکست های پیاپی میشه .. البته توی خط اصلی داستان مبارزات خیلی آسونتر طراحی شدن و به نظر خودم باس های چالش برانگیز توی مراحل فرعی وجود دارن که طراحیشون خیلی جاها حتی بهتر از خط اصلی داستانه و این یعنی فوق العاده.</p><p>وجود آترئوس به عنوان یکی از بهترین هوش مصنوعی های تاریخ گیم و همچنین موردی که کاملا در اختیار گیمپلی هست و نکته مهم پیاده سازی درست این مورد بوده که سازندگان به قدری موفق توش عمل کردن که میتونه به عنوان یه نمونه عالی برای الگو برداری سایر بازیسازها باشه.</p><p>من فقط نظر شخصیم رو راجع به بازی میگم و به قدری نقاط مثبت تو بازی وجود داره که همتون می دونید و بیانشون فقط متنم رو طولانی میکنه اما یکی دو مورد تو بازی هست که به نظرم جا داشت بهتر پیاده بشه و شاید هم تاثیرات بازی زلدا رو من باشه!</p><p>یکی وجود چست های زیاد و مختلف تو بازی که بیشتر آیتم ها رو از اینا به دست میاریم .. میشد روش های دیگه ای هم برای پیدا کردن آیتم های ارشمند تو بازی وجود داشته باشه! البته نحوه رسیدن به این چست ها گاها با هم فرق داره و خیلی هاشون رو با حل کردن یه پازل ساده میتونیم به دست بیاریم!</p><p>یه مورد دیگه هم کلا معما و پازل تو بازی! واقعا تو این مورد هیچ چالشی رو پیش روم ندیدم. پازل و معمای ارزشمند نقشش تو بازی خیلی کمرنگه و با این پتانسیل گسترده گیمپلی میشد محتوای خیلی بهتری برای این شاهکار تولید کرد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="habibmp3, post: 4732683, member: 72331"] دارم این بازی رو انجام میدم اومدم اینجا یه کامنت بذارم که پست اول رو هم خوندم و به این تیکه رسیدم و خودم به جرات میتونم بگم خدای جنگ از هردوی این فرانچایزها بزرگتره و خوب قطعا جزو بازی هایی هست که تا حد زیادی میتونه به فروش یه کنسول کمک کنه تا حدی که خودم به شخصه 90درصد خرید پلی4 این بازی بوده و 100 البته که بازی های بی نظیر زیادی رو این کنسوله که واقعا دوست دارم تجربشون کنم ولی متاسفانه وقت و امکانش نیست .. تجربه خودم از خدای جنگ از ابتدا تا الان که بیش از 15 ساعت بازی کردم میتونم بگم که قطعا یه شاهکار بوده ولی این حرف رو اوایل بازی نمیتونستم بزنم چون این بازی به قدری گسترده و کامله که واقعا زمان میخواد که ارزش های واقعی خودش رو به گیمر نشون بده و هنر سازنده اینه که بازیش طوری طراحی شده باشه که هرچقدر بیشتر بازی کنی بیشتر لذت ببری و من الان در خدای جنگ به همون مرحله رسیدم .. جدای از بحث گرافیکی و صداگذاری و مسائل فنی و بصری که هیچ حرفی توشون نیست و حتی قسمت های قبلی هم در هر نسل جزو بهترین ها بودن و حتی بهترین گرافیک بصری کنسولی نسل پیش به نظر من خدای جنگ 3 بود به نکاتی میرسیم که این بازی رو متمایز میکنه و الان میتونم درک کنم که چرا این همه تقدیر بجا ازش شد .. سیستم آپگرید و ارتقا و درخت مهارت به شدت هوشمندانه و کارآمد طراحی شدن و هرچقدر که ابتدای بازی به اشتباه معتقد به ناکارآمد بودن این سیستم بودم الان تسلیم هستم و حتی در نبردهای مختلف بین قابلیت ها مدام سوئیچ میکنم .. گیمپلی و دوربین بازی به کلی تغییر کرده و گیمپلی کاملا تاکتیکی و بر مبنای توانایی گیمر طراحی شده و عدم استراتژی درست و واکنش بجا موجب شکست های پیاپی میشه .. البته توی خط اصلی داستان مبارزات خیلی آسونتر طراحی شدن و به نظر خودم باس های چالش برانگیز توی مراحل فرعی وجود دارن که طراحیشون خیلی جاها حتی بهتر از خط اصلی داستانه و این یعنی فوق العاده. وجود آترئوس به عنوان یکی از بهترین هوش مصنوعی های تاریخ گیم و همچنین موردی که کاملا در اختیار گیمپلی هست و نکته مهم پیاده سازی درست این مورد بوده که سازندگان به قدری موفق توش عمل کردن که میتونه به عنوان یه نمونه عالی برای الگو برداری سایر بازیسازها باشه. من فقط نظر شخصیم رو راجع به بازی میگم و به قدری نقاط مثبت تو بازی وجود داره که همتون می دونید و بیانشون فقط متنم رو طولانی میکنه اما یکی دو مورد تو بازی هست که به نظرم جا داشت بهتر پیاده بشه و شاید هم تاثیرات بازی زلدا رو من باشه! یکی وجود چست های زیاد و مختلف تو بازی که بیشتر آیتم ها رو از اینا به دست میاریم .. میشد روش های دیگه ای هم برای پیدا کردن آیتم های ارشمند تو بازی وجود داشته باشه! البته نحوه رسیدن به این چست ها گاها با هم فرق داره و خیلی هاشون رو با حل کردن یه پازل ساده میتونیم به دست بیاریم! یه مورد دیگه هم کلا معما و پازل تو بازی! واقعا تو این مورد هیچ چالشی رو پیش روم ندیدم. پازل و معمای ارزشمند نقشش تو بازی خیلی کمرنگه و با این پتانسیل گسترده گیمپلی میشد محتوای خیلی بهتری برای این شاهکار تولید کرد. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God Of War
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft