ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God Of War
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="vaan 2" data-source="post: 4626433" data-attributes="member: 42639"><p>اتریوس که وحشی نشده بود که تحت هر شرایطی بپره کریتوس رو گاز بگیره ، فقط افتاده بود رو دنده لج و دارک ساید ! شما باید به سن اتریوس هم توجه کنی، تو این سن ممکنه بچه ها برن عمدی چشم یکی رو کور کنن ، ولی دو دقیقه بعد رفتن یه گوشه قایم شدن و از ترس و پشیمانی گریه میکنن!</p><p>البته قبول دارم از لحاظ سرعت بازی و زمانی که روی قایق طی میکردی میتونست دیالوگ ها رو با مسیر داستانی بازی غیر هماهنگ کنه!</p><p></p><p>اما اون مسیر های برگشت رو واقعا مشکل نمیبینم ! بلکه نیاز بودن تو ریتم بازی ! وقتی پیش روی میکردیم یه ریتم نبرد لا ینقطع ، پلتفرمر پازل داشتیم ! این نسخه سیستم باتوم اسمشینگ سه گانه نبود ، واقعا باید فضایی برای تنفس وجود میداشت برای تمرکز و اینکه بتونی با گیم پلی و اسکیل ها تعامل کنی !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vaan 2, post: 4626433, member: 42639"] اتریوس که وحشی نشده بود که تحت هر شرایطی بپره کریتوس رو گاز بگیره ، فقط افتاده بود رو دنده لج و دارک ساید ! شما باید به سن اتریوس هم توجه کنی، تو این سن ممکنه بچه ها برن عمدی چشم یکی رو کور کنن ، ولی دو دقیقه بعد رفتن یه گوشه قایم شدن و از ترس و پشیمانی گریه میکنن! البته قبول دارم از لحاظ سرعت بازی و زمانی که روی قایق طی میکردی میتونست دیالوگ ها رو با مسیر داستانی بازی غیر هماهنگ کنه! اما اون مسیر های برگشت رو واقعا مشکل نمیبینم ! بلکه نیاز بودن تو ریتم بازی ! وقتی پیش روی میکردیم یه ریتم نبرد لا ینقطع ، پلتفرمر پازل داشتیم ! این نسخه سیستم باتوم اسمشینگ سه گانه نبود ، واقعا باید فضایی برای تنفس وجود میداشت برای تمرکز و اینکه بتونی با گیم پلی و اسکیل ها تعامل کنی ! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God Of War
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft