ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God Of War
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="sajadkh" data-source="post: 4525931" data-attributes="member: 83316"><p>پروژه کنسل شده سانتا از سال 2010 تا 2014 در دست ساخت بوده</p><p>پروژه دوتا دمو قابل نمایش داشته و قرار بوده همون سالی که کنسل شده تو E3 معرفی بشه.</p><p>اوپن وورلد بوده اما با داستان خطی و المان های RPG و سفر در زمان</p><p>سوم شخص و Sci-fi.دنیای اخر الزمانی با موجودات عظیم الجثه و دایناسور</p><p>ازادی کامل داشتن اما بعد کلی سال پروژه اونی که میخواستن نبوده انگار همه چیز درهم و برهم بوده و نمیدونستن چیکار کنن.از جایی که پروژه حتی معرفی هم نشده بودهتصمیم گرفته میشه که کنسل شه اما گفته شده این پروژه هیچوقت پروندش کامل بسته نشده و تو سانتا قرار داره و ممکنه روزی ادامش ساخته بشه</p><p>طراحان GOW II و GOW III یعنی Jason De Hera و Rob davis طراحان پروژه بودن</p><p>تنها کسی که اون زمان راجب پروژه صحبت کرد اقای Rob Davis بود که گفت انتخابم نبوده و من به صورت انتخابی و داوطلب از استدیو خارج نشدم و این یک تصمیم بوده.</p><p>بعد از اسنشن تیم تو استدیو جمع میشن و میگن این فرمول دیگه به تهش رسیده و جواب نمیده خیلی ها میگن که برای همیشه ای پی دیگه تموم بشه و اتفاقا هم سونی میخواسته که دیگه گاو رو ادامه ندن رئیس سانتا میگه فقط دو نفرن که میتونن ای پی رو ادامه بدن و موفق بشن اول دیوید جفی و بعد هم بارلاگ.دیوید جف قبول نمیکنه به دلیل مشکلات خانوادگیش و حجم فشار ساخت بازی AAA سراغ کوری میرن که قبول میکنه و شروع میکنه داستان بازی رو با کمک پدرش که یه نویسنده کار درسته به نوشتن.زمان ساخت اسنشن هم کارگردانش یعنی تاد پپی به کوری گفته بود که بیا باهم این نسخه رو بسازیم و کوری قبول نکرده بود.</p><p>کارگردانی گاو 3 تا یه مراحلش رو خود کوری انجام داده و کلا ممکن بوده داستانش با اونی که ما دیدیم فرق داشته و مثل اینکه میگن پایان باید جور دیگه ای باشه و کوری از استدیو میره.بعد از اسنشن و یک پروژه کنسل شده استدیو به منبع مالی و پول نیاز داشته و از طرفی نمیخواستن فرمول تکراری بازم عرضه کنن و موفقیت و بازگشت هزینه های مالی و سود براشون مهم بوده و بهش احتیاج داشتن که نتیجشم شد ریسک و خلاقیت و بهترین بازی سال.</p><p>اینکه اعضا کلیدی تیم گاو رو هم چجوری خود کوری جمع کرده یه داستان و مقاله کامل دیگه میطلبه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sajadkh, post: 4525931, member: 83316"] پروژه کنسل شده سانتا از سال 2010 تا 2014 در دست ساخت بوده پروژه دوتا دمو قابل نمایش داشته و قرار بوده همون سالی که کنسل شده تو E3 معرفی بشه. اوپن وورلد بوده اما با داستان خطی و المان های RPG و سفر در زمان سوم شخص و Sci-fi.دنیای اخر الزمانی با موجودات عظیم الجثه و دایناسور ازادی کامل داشتن اما بعد کلی سال پروژه اونی که میخواستن نبوده انگار همه چیز درهم و برهم بوده و نمیدونستن چیکار کنن.از جایی که پروژه حتی معرفی هم نشده بودهتصمیم گرفته میشه که کنسل شه اما گفته شده این پروژه هیچوقت پروندش کامل بسته نشده و تو سانتا قرار داره و ممکنه روزی ادامش ساخته بشه طراحان GOW II و GOW III یعنی Jason De Hera و Rob davis طراحان پروژه بودن تنها کسی که اون زمان راجب پروژه صحبت کرد اقای Rob Davis بود که گفت انتخابم نبوده و من به صورت انتخابی و داوطلب از استدیو خارج نشدم و این یک تصمیم بوده. بعد از اسنشن تیم تو استدیو جمع میشن و میگن این فرمول دیگه به تهش رسیده و جواب نمیده خیلی ها میگن که برای همیشه ای پی دیگه تموم بشه و اتفاقا هم سونی میخواسته که دیگه گاو رو ادامه ندن رئیس سانتا میگه فقط دو نفرن که میتونن ای پی رو ادامه بدن و موفق بشن اول دیوید جفی و بعد هم بارلاگ.دیوید جف قبول نمیکنه به دلیل مشکلات خانوادگیش و حجم فشار ساخت بازی AAA سراغ کوری میرن که قبول میکنه و شروع میکنه داستان بازی رو با کمک پدرش که یه نویسنده کار درسته به نوشتن.زمان ساخت اسنشن هم کارگردانش یعنی تاد پپی به کوری گفته بود که بیا باهم این نسخه رو بسازیم و کوری قبول نکرده بود. کارگردانی گاو 3 تا یه مراحلش رو خود کوری انجام داده و کلا ممکن بوده داستانش با اونی که ما دیدیم فرق داشته و مثل اینکه میگن پایان باید جور دیگه ای باشه و کوری از استدیو میره.بعد از اسنشن و یک پروژه کنسل شده استدیو به منبع مالی و پول نیاز داشته و از طرفی نمیخواستن فرمول تکراری بازم عرضه کنن و موفقیت و بازگشت هزینه های مالی و سود براشون مهم بوده و بهش احتیاج داشتن که نتیجشم شد ریسک و خلاقیت و بهترین بازی سال. اینکه اعضا کلیدی تیم گاو رو هم چجوری خود کوری جمع کرده یه داستان و مقاله کامل دیگه میطلبه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God Of War
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft