ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God of War Ragnarok
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="FOX VS XOF" data-source="post: 5363943" data-attributes="member: 161533"><p>دیوید جفی اگه در مورد Gow 2018 این حرفو زده غلط اضافی کرده.اون نسخه با اختلاف بهترین نسخه سری بود و برخلاف نسخه های یونان که روایت داستان آنچنان خاص و عمیقی نداشتن یه بازی کامل و احساسی و خارق العاده بود و به خاطر زاویه دوربین عظمت باس ها بهتر نمایان میشد</p><p>ولی اگه در مورد رگناروک میگه میتونم موافق باشم برخلاف ۲ ساعت اول که بی نظیر و احساسی و حماسی و فاقد طنز بود بقیه بازی پر از دیالوگ های کرینج طنز و محیط های شاد و موجودات طناز بود که کوچک ترین ربطی به gow نداشت.اینم فقط و فقط به سلیقه کارگردان برمیگرده. چن تا متن کلیدی از مصاحبه اریک ویلیامز با گیم اینفورمر میذارم تا ببینید یارو اصلا تیپیکالش به کارگردان بودن نمیخوره و باید روی همون گیم پلی کار میکرد.</p><p>خلاصه:</p><p>پیش از این گفتید که در روند لحظه به لحظهی نوشتن دیالوگهای بازی چندان مداخله نداشتهاید، اما یکی از مسائلی که واقعا من را غافلگیر کرد این است که رگناروک بهراحتی طنزآمیزترین و بامزهترین بازی گاد آو وار محسوب میشود.</p><p></p><p>صد درصد.</p><p></p><p>در طول تجربهی بازی، در لحظات زیادی متوجه شدم در حال خندیدن هستم. آیا این یکی از اولین تصمیمات شما در روند خلق بازی بود؟ آیا در ابتدای توسعه، گفته بودید که: «میخواهم این یکی خندهدار باشد»؟</p><p></p><p>بله. و یکی از دلایل آن این است که من سعی داشتم موضوعات و مفاهیم واقعا جدی و سنگینی را به بازی وارد میکردم، و آنها به من گفتند: «بسیار خب، اگه قراره این کارو انجام بدیم، باید یکجوری بین اونها تعادل برقرار کنیم». و من مایل بودم تا بازی بهنحوی به امپراتوری ضربه میزند شباهت داشته باشد. البته اگر بهیاد داشته باشید، پایان امپراتوری بهنوعی افسردهکننده و جدی بود. اما من نمیخواهم این یکی به آن اندازه افسردهکننده باشد، زیرا این قرار است نقطهی پایان این حماسه باشد.</p><p></p><p>برای من جالبتر بود که میانهی بازی بهنحوی دلسرد کننده و غمگین باشد، و پس از آن بار دیگر لحن روایی بازی تغییر پیدا کند. بنابراین آنها به من گفتند: مشکلی نیست، حالا میتونیم مقداری [داستان] رو شادتر کنیم؟» و من پاسخ دادم: «بله»، و ما بازی کردن با این ایدهها را آغاز کردیم و پس از آن روی کار کردن روی این تمرکز داشتیم که کریتوس در بسیاری از موقعیتها، به مردان قدرتمند و در عینحال عبوس و جدی آثار کمدی شباهت داشته باشد، تا جایی که او کارهایی شدیدا مختص به خودش را انجام میدهد که بهقدری مخصوص بهخود او و رفتار و خلقیاتش هستند، که فقط میتوانید در آن لحظات لبخندی به لب بیاورید.</p><p></p><p>یکی از آنهایی که همیشه به یاد من مانده است و برای من جالبتر است، اولین باری است که سیندری وارد خانه میشود و به کریتوس میگوید: «تنقلات میخوری؟» و او قاطعانه پاسخ میدهد: «من به خوراکی احتیاجی ندارم». و این یکی از لحظاتی است که صد درصد مطمئنم روزی در اینترنت به یک میم یا شوخی تبدیل خواهد شد.</p><p></p><p></p><p>یارو معلومه از کارگردانی هیچی بارش نیست اگه بارلوگ کارگردان بود بازی بسیار حماسی تر تاریک تر و شخصیت پردازی عمیق تر و احساسی تر بود.بعضی افراد رو برای کار خاص آفریدن و این آقا هم باید روی گیم پلی کار می کرد نه کارگردانی و روایت داستان</p><p>امیدوارم اگه نسخه مصر در کار باشه سلطان بارلوگ کارگردان باشه نه این یارو</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FOX VS XOF, post: 5363943, member: 161533"] دیوید جفی اگه در مورد Gow 2018 این حرفو زده غلط اضافی کرده.اون نسخه با اختلاف بهترین نسخه سری بود و برخلاف نسخه های یونان که روایت داستان آنچنان خاص و عمیقی نداشتن یه بازی کامل و احساسی و خارق العاده بود و به خاطر زاویه دوربین عظمت باس ها بهتر نمایان میشد ولی اگه در مورد رگناروک میگه میتونم موافق باشم برخلاف ۲ ساعت اول که بی نظیر و احساسی و حماسی و فاقد طنز بود بقیه بازی پر از دیالوگ های کرینج طنز و محیط های شاد و موجودات طناز بود که کوچک ترین ربطی به gow نداشت.اینم فقط و فقط به سلیقه کارگردان برمیگرده. چن تا متن کلیدی از مصاحبه اریک ویلیامز با گیم اینفورمر میذارم تا ببینید یارو اصلا تیپیکالش به کارگردان بودن نمیخوره و باید روی همون گیم پلی کار میکرد. خلاصه: پیش از این گفتید که در روند لحظه به لحظهی نوشتن دیالوگهای بازی چندان مداخله نداشتهاید، اما یکی از مسائلی که واقعا من را غافلگیر کرد این است که رگناروک بهراحتی طنزآمیزترین و بامزهترین بازی گاد آو وار محسوب میشود. صد درصد. در طول تجربهی بازی، در لحظات زیادی متوجه شدم در حال خندیدن هستم. آیا این یکی از اولین تصمیمات شما در روند خلق بازی بود؟ آیا در ابتدای توسعه، گفته بودید که: «میخواهم این یکی خندهدار باشد»؟ بله. و یکی از دلایل آن این است که من سعی داشتم موضوعات و مفاهیم واقعا جدی و سنگینی را به بازی وارد میکردم، و آنها به من گفتند: «بسیار خب، اگه قراره این کارو انجام بدیم، باید یکجوری بین اونها تعادل برقرار کنیم». و من مایل بودم تا بازی بهنحوی به امپراتوری ضربه میزند شباهت داشته باشد. البته اگر بهیاد داشته باشید، پایان امپراتوری بهنوعی افسردهکننده و جدی بود. اما من نمیخواهم این یکی به آن اندازه افسردهکننده باشد، زیرا این قرار است نقطهی پایان این حماسه باشد. برای من جالبتر بود که میانهی بازی بهنحوی دلسرد کننده و غمگین باشد، و پس از آن بار دیگر لحن روایی بازی تغییر پیدا کند. بنابراین آنها به من گفتند: مشکلی نیست، حالا میتونیم مقداری [داستان] رو شادتر کنیم؟» و من پاسخ دادم: «بله»، و ما بازی کردن با این ایدهها را آغاز کردیم و پس از آن روی کار کردن روی این تمرکز داشتیم که کریتوس در بسیاری از موقعیتها، به مردان قدرتمند و در عینحال عبوس و جدی آثار کمدی شباهت داشته باشد، تا جایی که او کارهایی شدیدا مختص به خودش را انجام میدهد که بهقدری مخصوص بهخود او و رفتار و خلقیاتش هستند، که فقط میتوانید در آن لحظات لبخندی به لب بیاورید. یکی از آنهایی که همیشه به یاد من مانده است و برای من جالبتر است، اولین باری است که سیندری وارد خانه میشود و به کریتوس میگوید: «تنقلات میخوری؟» و او قاطعانه پاسخ میدهد: «من به خوراکی احتیاجی ندارم». و این یکی از لحظاتی است که صد درصد مطمئنم روزی در اینترنت به یک میم یا شوخی تبدیل خواهد شد. یارو معلومه از کارگردانی هیچی بارش نیست اگه بارلوگ کارگردان بود بازی بسیار حماسی تر تاریک تر و شخصیت پردازی عمیق تر و احساسی تر بود.بعضی افراد رو برای کار خاص آفریدن و این آقا هم باید روی گیم پلی کار می کرد نه کارگردانی و روایت داستان امیدوارم اگه نسخه مصر در کار باشه سلطان بارلوگ کارگردان باشه نه این یارو [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God of War Ragnarok
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft