ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God of War Ragnarok
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Xac" data-source="post: 4855833" data-attributes="member: 148999"><p>GOW 2018 اگه فقط بردن خاکستر به بالای کوه بود بله کلیشه ای میشد</p><p>ولی داستان تویست های دیگه داشت</p><p>مثل اونجا که یورمونگاد به میمیر میگه این پسره آشنا بنظر میاد</p><p>یا اون شیپور serpent کی زد که صداش در اومد</p><p>یا اینکه تا جایی از داستان نمیدونستیم آترئوس لوکیه و...</p><p>اینکه بارلوگ بخواد دوباره تو نسخه دوم کلی داستان جلو ببره و معما های نسخه اول بدون جواب بذار و یکسری معما دیگه اضافه کنه از جذابیت و پیچیدگی داستان کم میکنه و گیمر میمونه و یه داستان کلی با کلی از پیچیدگی ها و رازهای بی پاسخ</p><p>اینکه یه داستان تعریف کنه ولی تهش یه راز گنده بدون پاسخ بذار جذاب تره تا دوباره مثل نسخه اول حتی به خود کریتوس هم شک کنیم که این کریتوسه اودینه تیره کیه</p><p></p><p>نسخه اول هم دیدیم که بردن خاکستر به بالای کوه نمادی بود برای تکامل آترئوس و و روابطش با کریتوس که اوج داستان آخرش بود که اترئوس تو اون سرزمین آینده تو نقش نگاره ها دید شاید کریتوس سرنوشت تغییر بده و طبق پیش بینی جاینت ها پیش نره</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xac, post: 4855833, member: 148999"] GOW 2018 اگه فقط بردن خاکستر به بالای کوه بود بله کلیشه ای میشد ولی داستان تویست های دیگه داشت مثل اونجا که یورمونگاد به میمیر میگه این پسره آشنا بنظر میاد یا اون شیپور serpent کی زد که صداش در اومد یا اینکه تا جایی از داستان نمیدونستیم آترئوس لوکیه و... اینکه بارلوگ بخواد دوباره تو نسخه دوم کلی داستان جلو ببره و معما های نسخه اول بدون جواب بذار و یکسری معما دیگه اضافه کنه از جذابیت و پیچیدگی داستان کم میکنه و گیمر میمونه و یه داستان کلی با کلی از پیچیدگی ها و رازهای بی پاسخ اینکه یه داستان تعریف کنه ولی تهش یه راز گنده بدون پاسخ بذار جذاب تره تا دوباره مثل نسخه اول حتی به خود کریتوس هم شک کنیم که این کریتوسه اودینه تیره کیه نسخه اول هم دیدیم که بردن خاکستر به بالای کوه نمادی بود برای تکامل آترئوس و و روابطش با کریتوس که اوج داستان آخرش بود که اترئوس تو اون سرزمین آینده تو نقش نگاره ها دید شاید کریتوس سرنوشت تغییر بده و طبق پیش بینی جاینت ها پیش نره [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
God of War Ragnarok
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft