ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Gears 5
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="stanley" data-source="post: 4627010" data-attributes="member: 103247"><p>ست پیس ها رو قبول دارم خیلی از اون صحنه هایی سینمایی که گفتی منتظر بودم وارد گیم پلی بشم و با چندتا سکانس کلید زنی حداقل روبرو بشم ولی کلش کات سین بود. از طرفی این نوع تغییرات کافی نیست و بازی بیشتر از همه نیاز به تغییرات پایه داره. بنظرم تا سه یا چهار نسخه برای یک بازی میشه با میکانیزم های پایه ی اولیه جلو ببری و مثلا همینجور که گفتی ست پیس های خفن تر و عظیم تری اضافه کنی کاری که نسل قبل تقریبا همه ipها با همین فرمول پیش میرفتن. نسخه ی اول یک بازی جمع جور با میکانیزم های تازه و نو بود و نسخه های بعدی تفاوتش با نسخه اول بیشتر محدود به عظیم تر شدن بازی میشد ولی با همون میکانیزم های پایه و با اینحال هم بازی با استقبال زیاد روبرو میشد. ولی متاسفانه گرز از همون نسخه ی یک هیچ تغییر پایه ای نداشته و فقط اینکه بخواد با اضافه کردن ست پیس و چند میکانیزم اضافه پیش بره هرچند لذت هنوز بخش هست ولی برای زنده نگه داشتن سری کافی نیست. اتفاقی که الان خیلی از استودیوها متوجهش شدن. از سری اساسینز بگیر تا گاد همشون تغییرات پایه ای داشتن. از طرفی منم نمیدونم گرز رو واقعا باید چطوری تغییر بدن، شوتینگ بازی رو به کدوم سمت ببرن ، طراحی مراحل رو چطوری تغییر بدن که همون حس دنیای گرز رو داشته و از طرفی یک تجربه تازه باشه. به این نسخه هم با اومدن پیشنمایش ها خیلی امیدوارم بودم که بلاخره کوالیشن تونسته این دستورالعمل رو پیدا کنه و گرز با تغییرات حسابی روبرو کرده باشه ولی همچنان بازی همونه که البته از یک طرف لذت بخشه و از یک انتظارم از بازی بیشتره.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stanley, post: 4627010, member: 103247"] ست پیس ها رو قبول دارم خیلی از اون صحنه هایی سینمایی که گفتی منتظر بودم وارد گیم پلی بشم و با چندتا سکانس کلید زنی حداقل روبرو بشم ولی کلش کات سین بود. از طرفی این نوع تغییرات کافی نیست و بازی بیشتر از همه نیاز به تغییرات پایه داره. بنظرم تا سه یا چهار نسخه برای یک بازی میشه با میکانیزم های پایه ی اولیه جلو ببری و مثلا همینجور که گفتی ست پیس های خفن تر و عظیم تری اضافه کنی کاری که نسل قبل تقریبا همه ipها با همین فرمول پیش میرفتن. نسخه ی اول یک بازی جمع جور با میکانیزم های تازه و نو بود و نسخه های بعدی تفاوتش با نسخه اول بیشتر محدود به عظیم تر شدن بازی میشد ولی با همون میکانیزم های پایه و با اینحال هم بازی با استقبال زیاد روبرو میشد. ولی متاسفانه گرز از همون نسخه ی یک هیچ تغییر پایه ای نداشته و فقط اینکه بخواد با اضافه کردن ست پیس و چند میکانیزم اضافه پیش بره هرچند لذت هنوز بخش هست ولی برای زنده نگه داشتن سری کافی نیست. اتفاقی که الان خیلی از استودیوها متوجهش شدن. از سری اساسینز بگیر تا گاد همشون تغییرات پایه ای داشتن. از طرفی منم نمیدونم گرز رو واقعا باید چطوری تغییر بدن، شوتینگ بازی رو به کدوم سمت ببرن ، طراحی مراحل رو چطوری تغییر بدن که همون حس دنیای گرز رو داشته و از طرفی یک تجربه تازه باشه. به این نسخه هم با اومدن پیشنمایش ها خیلی امیدوارم بودم که بلاخره کوالیشن تونسته این دستورالعمل رو پیدا کنه و گرز با تغییرات حسابی روبرو کرده باشه ولی همچنان بازی همونه که البته از یک طرف لذت بخشه و از یک انتظارم از بازی بیشتره. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Gears 5
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft