
سوال: در حال حاضر در بین بازیهای عرضه شده برای Wii U بازی Trine 2: Director’s Cut بهترین تصاویر بصری را داراست. دیده شده است که برخی از جلوههای آن بهتر از نسخههای PS3/360 است. چرا علاقه پیدا کردید برای Wii U بازی را توسعه دهید؟ اعتقاد دارید این کنسول قوی است؟
Julius Fondem:"
ما از کارکردن با سخت افزار کنسول Wii U بسیار لذت بردیم. پورت انجین اختصاصی استدیومان بروی Wii U آسان بود، با آن توانستیم برخی تصاویر بصری عالی را ایجاد کنیم. Wii U یک کنسول مدرن است و مقدار زیادی Ram دارد و این مقدار زیاد کار ما را برای توسعه بازی برروی آن آسانتر کرد و کمکی زیادی به ما کرد. سخت افزار و قابلیتهای آن نسبت به Wii پیشرفت و ارتقا بسیار زیادی داشته است.
Wii U کنسول واقعا قدرتمندی است. به طور حتم این کنسول بسیار قوی تر از PS3 و Xbox 360 است.
سوال: چطور با Nintendo ارتباط برقرار کردید؟ آیا شاهد عرضه شدن عناوین آینده استدیو Frozenbyte مانند Splot برای Wii U خواهیم بود؟
Julius Fondem:"
کار کردن با Nintendo بسیار عالی بود. آنان به ما کمکهای زیادی کردند( درست مانند چیزی از دیگر سازندگان مستقل indies شنیده بودم) برقرار ارتباط با آنان بسیار آسان است، ما از زحمات آنان سپاسگذاریم."
به طور جدی ما عناوین آینده خود را برای Wii U نیز عرضه خواهیم کرد. موضوع Splot کمی پیچیده است زیرا ما از تکنولوژی استفاده شده در Trine 2: Director’s Cut در Splot استفاده نکردیم زیرا بازی را قرار است برای سیستم عامل IOS,Android و PC عرضه کنیم. اگر بخواهیم بازی را برای کنسولهایی high end مانند Wii U عرضه کنیم باید تکنولوژیهای زیادی را در آن بکار ببریم. ما سخت در تلاشیم تا بازی را برای سیستم عاملهای تعیین شده عرضه کنیم. اگر Splot’ موفق عمل کند، بازی را برای کنسولهای دیگر عرضه خواهیم کرد. ولی همانطور که گفتیم فعلا بازی برای Wii U در حال توسعه نداریم ولی این بازی را برای Wii U در نظر میگیریم.
Trine 2: Director’s Cut در 12 نوامبر 2012 برای Wii U عرضه شود توانست میانگین 84 را بگیرد.
منبع
آخرین ویرایش: