منم از 12 شب تا 8 صبح یه سره پای بازی بودم تا بالاخره تموم شد (ساعت 10 باید راهی میشدم که برگردم خوابگاه
)
گفتنیها رو که دوستان گفتن، فقط منم درمورد پایان بازی دلم میخواست نظرم رو بگم.
اگر بازی رو تموم نکردید اسپویلر رو باز نکنید.
[SPOILER="پایان بازی"]بعضی از دوستان گفتن که بخش زیادی از بار احساسی و تراژدی صحنه مرگ اریث فدای پیچیدگی و شلوغ بودن داستان بازی شد. من این رو تا حدی میتونم قبول کنم چون ناراحتی فقط یکی از چیزایی بود که اون لحظه میشد حس کرد، ولی به نظرم فداکاریای که شکل گرفت کاملا ارزشش رو داشت و باعث شد که یکی از ماندگارترین صحنههای تاریخ صنعت رقم بخوره. مواقعی هستن که داستان بیش از حد شلوغ میشه و کنترلش از دست کارگردان و عوامل سازنده در میره، ولی به نظر من پایان این بازی از این موارد نبود. حسابی شلوغ و گیجکننده بود ولی از این ویژگیش به بهترین شکل استفاده شده بود. شخصیتپردازی و انتقال احساسات Cloud به اوج خودش رسید و کاملا میشد تمام ریاکشنهاش به اون اتفاقات رو درک کرد. یعنی این حس کاملا القا میشد که معلوم نیست چی واقعیه و به نقل از خود Cloud، همهش توهمه. من که وقتی به کاتسین آخر بازی که همه عزا گرفتن و Cloud اونجوری نشسته و میخنده فکر میکنم مو به تنم سیخ میشه. همچین صحنهای توی این دورهزمونه خیلی خیلی ماندگارتر از یه مرگ غمانگیزه. [/SPOILER]