Fight Night Round 4

به نظر شما این بازی چگونه عمل خواهد کرد؟

  • عالی

    رای‌ها: 5 41.7%
  • خوب

    رای‌ها: 5 41.7%
  • متوسط

    رای‌ها: 2 16.7%
  • ضعیف

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    12

Insomniac

کاربر سایت
fnr4.png

Fight Night بعد از اینکه شرکت EA ساخت سری بازی های Knockout Kings را متوقف ساخت، به عنوان برجسته ترین سری بازی های سبک boxing بر روی کنسول ها شناخته شد. نسخه سوم بازی با نام Fight Night Round 3 سه سال پیش عرضه شد و با گرافیک حیرت آور خود، بسیاری را مجذوب خود کرد. حال پس از گذشت 3 سال نسخه چهارم بازی آماده عرضه می باشد و با گرافیک چشمگیر و کنترل بی نظیر خود، بی شک نظر هر بازیبازی را جلب خواهد کرد.
بعد از لغو شدن استودیو EA Chicago که بر روی Fight Night Round 4 کار می کرد، امید بسیاری از دوستداران این سری از دست رفت. بعد از اعلام اینکه ساخت این بازی به EA Canada واگذار شده است دوباره جشنی در میان هواداران این سری برپا شد. بعد از گذشت این 3 سال و عرضه شدن بازی ها با گرافیک هایی بسیار خیره کننده و حیرت آور حال شاید گرافیک Fight Night Round 4 کمی از اوج خود فاصله گرفته باشد اما همچنان آنقدر خیره کننده می باشد که هنوز محمد علی را مانند بهترین بوکسر و مایک تایسون را مانند رقیبی که آماده است گوش شما را بکند، نمایش دهد. یکی از پیشرفت ها نسبت به نسخه قبل، Frame Rate بازی می باشد که به راحتی بر روی 60 فریم در ثانیه اجرا می شود. از دیگر پیشرفت های بازی می توان تحولی عظیم در کنترل این سری بازی که تحولی در گیم پلی خود به وجود آورد اشاره کرد. حال شما شخصیت خود را تنها با دو آنالوگ موجود بر روی دسته کنترل می کنید. آنالوگ سمت راست برای وارد کردن ضربات و آنالوگ سمت چپ برای حرکت دادن شخصیت خود به کار می رود. طراحی بدن شخصیت ها بسیار طبیعی و کاملاً مانند بدن اصلی بازیکنان بوکس می باشد و تمامی بازیکنان معروف با تمامی جزئیات ساخته شده اند. یکی از مشکلات بازی گزارشگر مسابقات می باشد. گزارشگر پیوسته در حال صحبت می باشد و هیچ گاه سکوت نمی کند و بعد از مدتی خسته کننده و اذیت کننده می شود. دیگر مشکل بازی، مشکلی در یکی از قانون های بوکس می باشد؛ خون ریزی. اگر یکی از بازیکنان در Fight Night Round 4 بر اثر ضربه ای خون ریزی کند، سریعاً بازنده شناخته می شود و از زمین خارج می شود. در مسابقات واقعی بوکس، اگر بازیکنی بر اثر ضربه ای خون ریزی کند داور، مسابقه را برای دقایقی متوقف می کند و یک دکتر نگاهی کلی به بازیکن زخمی می اندازد و اگر وی را قادر به ادامه مسابقه معرفی کند، مسابقه ادامه خواهد یافت؛ چیزی که در Fight Night Round 4 شاهد آن نبودیم. مشکل اصلی نسخه سوم بازی ضعف در بخش Single player بود. مشکلی که دیگر در این شماره با آن روبرو نیستیم.
در Fight Night Round 4 شاهد بخش Single player بسیار قوی به نام Legacy Mode می باشیم. در این بخش ابتدا بازیکن خود را با تمامی جزئیات می سازید. بعد از ساخت شخصیت خود، نوبت به طراحی نحوه ورود شما به رینگ می باشد. از پخش شدن بخار و لیزر در لحظه ورود تا نوشته بر روی تابلو های طرفداران خود را در این بخش طراحی می کنید. حالا وارد قسمت اصلی Legacy Mode می شوید، برنامه ریزی. یک برنامه ریزی دقیق راه شما را به سوی موفقیت و پیروزی مشخص می کند. در اینجا شما دارای یک تقویم می باشید که با تنظیم تمرینات و مسابقات خود در روزهای هفته می توانید به آماده کردن خود برای پیروزی در رینگ بپردازید. هدف شما در Legacy Mode رسیدن به بالاترین رتبه می باشد. شما با رتبه Club Fighter شروع می کنید و برنامه ریزی دقیق و تنظیم مسابقات و تمرینات خود در تقویم، راه خود را تا Ring Legend و در آخر Greatest of all times آماده سازید.
با توجه به تغییراتی که Fight Night Round 4 نسبت به نسخه های قبل از خود داشته است باید منتظر شاهکاری از سوی EA Canada باشیم. بی شک همگی ما بی صبرانه مشتاق دیدن محمد علی بر روی رینگ مسابقه می باشیم.
 

Attachments

  • fnr4bc1.jpg
    fnr4bc1.jpg
    61.1 KB · مشاهده: 2
  • fnr4bc2.jpg
    fnr4bc2.jpg
    63.2 KB · مشاهده: 3
  • fnr4bc3.jpg
    fnr4bc3.jpg
    75.9 KB · مشاهده: 5
  • fnr4bc4.jpg
    fnr4bc4.jpg
    66.9 KB · مشاهده: 4
در هر بخشی عالی عمل کرده. امتیاز زیر 9 تا الان نداشته :دی. سرعت بازی رفته بالا. فیزیک هیولاست. خلاصه اواره شدیم :دی.
بابت پیش نقد عالیتون ممنون.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or