farcry2 پيش بيني

HHH_hasan

کاربر سایت
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
طراح: Clint Hocking
موتور: Dunia
سيستم: Microsoft Windows,play station 3, Xbox360
تاريخ عرضه: October/2008
سبك: FPS
Single ,Multiplay

Far cry2 تيراندازي اول شخص آينده است كه به وسيله ي ubisoft منتشر شده است. سازندگان اين بازي زياد درگير ساخت اين بازي نبودند.نسخه هاي ايكس باكس360 و پي اس 3 در روز 3 ژانويه امسال منتشر شدند.

گيم پلي
بازي كاملا غير خطي خواهد بود شما خواهيد توانست از نقشه منحصر به فرد اين بازي استفاده كنيد.بازي در علفزار هاي وصف ناپذير آفريقا اتفاق افتاده است. محيط بازي در چند بازي ديگر كم و بيش ديده شده اند مانند: Mercenaries Playground of Destruction, Just Cause, S.T.A.L.K.E.R, Shadow of Chernobyl

محيط بازي چيزي در حدود 50 كيلومتر مربع مسافت خواهد داشت. چند تن از اعضاي يوبي مونترال در حدود هفته در حال عكاسي و فيلمبرداري از برخي نقاط آفريقا بودند تا زندگي بومي و حياط وحش را به خوبي شبيه سازي كنند. قهرمان قسمت قبلي بازي فار كراي –Jack Carver - در اين قسمت از بازي ايفاي نقش نخواهد كرد. وقتي از يوبي مصاحبه شد و درباره قسمت اول بازي به عنوان منبعي براي اين بازي سوال شد، خبرنگارها چيزي در مورد كاراكتر به ياد ماندني نيافتند. سپس بازيكن براي بازيكا توانايي انتخاب كاراكتر را از 12 كاراكتر موجود دارد. هركدام خصوصيات منحصر به فرد و سابقه ي كاري دارند. هركدام از كاراكتر هاي قابل بازي در اين بازي به نوعي اجير شده هستند و روزي سرباز خوبي بودند. هدف اصلي كاراكتر هاي بازي پيدا و كشتن "The-Jackal" و معاملان تفنگ است كه در آشوبي كه در برخي كشور هاي آفريقا اتفاق افتاده است به دو طرف درگيري ها اسلحه مي فروشند.
دموي قابل بازي اين سري از بازيهاي پرطرفدار جلوه هارا به نمايش گذاشته و فقط 13 دقيقه گيم پلي را نشان ميدهد كه هم اكنون به صور فايل زيپ شده در سايت Gamersland ارايه شده. دموي عرضه شده نشان دهنده گيم پلي روان و ديناميك است كه محيط بسيار انعطاف پذير و درختان همانند كرايسيس قابل تخريب هستند و حتي در اين قسنت از سري بازيهاي فاركراي ميتوانيد برگ ها را هم از تنه درختان كه خود تخريب پذيز هستند جدا كنيد كه بعدا شاهد خواهيد بود كه دوباره رشد كنند. همچنين سازندگان پويا نمايي جديدي از آتش به نمايش گذاشتند و همچنين افكت هاي باد كه بر تنه درختان و آتش تاثير ميگذارد را به نمايش گذاشتند. بنا هاي ساخته شده و مصنوعي(ساخت انسان) در بازي به خوبي انهدام پذير نمايش داده شده.
بازي بسيار واقع گرا ساخته شده به طوري بازيكن مجبور به استفاده از نقشه و كنكاش در محيط خود براي رسيدن به هدف است. مردن و زنده ماندن هم واقعي كار شده به طوري كه تير فرو رفته در بدن شما را در طول مرحله اذيت خواهد كرد و شما مجبوريد گلوله را از بدن در آوريد و زخم را با استفاده از ابزارهاي موجود ضدعفوني كنيد. ممكن است با چندين گونه حيواني موجود در افريقاي واقعي در دنياي مجازي روبرو شويد كه ميتوانيد از انها به عنوان پرت كردن حواس دشمن استفاده كنيد و يا بر اثر سهل انگاري دشمن به وسيله همين حيوانات متوجه حضور شما شوند پس حيوانات هم هوش مصنوعي دارند چيزي كه در كرايسيس شاهد ان نبوديم. تهيه كننده بازي "Louis-Pierre Pharand" گفته كه بخش بازي تكي يا single player چيزي نزديك 50 ساعت وقت براي اتمام لازم دارد.

ساخت
تاريخچه
اين بازي واقع گرا در روز 19 جولاي 2007 در پاريس، فرانسه بوسيله يوبي پرده برداري شد. يوبي خبر داد كه سازندگي اين بازي بوسيله يوبي مونترال انجام ميشود و در بهار 2008 عرضه خواهد شد. در دسامبر 2007 يوبي خبر از به تاخير افتادن عرضه بازي به 2008-2009 را داد.

تحقيق
در جولاي 2007 يوبي تيمي از سازندگان بازي به آفريقا فرستاد تا تحقيقاتي براي ساخت اين بازي انجام دهند. طبق گزارشات آنها به مدت دو هفته در دشت هاي كنيا مستقر شدند. تهيه كننده بازي"Louis-Pierre Pharand" غرض از استقرار در كنيا گفت: ما براي واقعي بازي در كنيا استقرار يافتيم و تغييراتي هم داديم تا شما احساس منيد واقعا در آفريقا انجام وظيفه ميكنيد.

موتور
يوبي موتور جديدي را مخصوص اين بازي طراحي و ساخته كه به نام Dunia به معني "world" و "دنيا" در زبان فارسي است. موتور بازي به خوبي با چند هسته اي ها كنار مي آيد و از directX9 به خوبي نسخ دهم پشتيباني مي كند. تنها دو يا سه درصد از دستورالعمل هاي موتور cryengine در دنيا به كار رفته(به نقل از "Michiel Verheijdt" كارگردان ارشد يوبي سافت در كشور هلند)
فاز كراي 2 از تكنولوژي Ambx متعلق به فيليپس هم پشتيباني ميكند.
منبع:اينجا
ترجمه:خودم
 
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
طراح: Clint Hocking
موتور: Dunia
سيستم: Microsoft Windows,play station 3, Xbox360
تاريخ عرضه: October/2008
سبك: FPS
Single ,Multiplay

Far cry2 تيراندازي اول شخص آينده است كه به وسيله ي ubisoft منتشر شده است. سازندگان اين بازي زياد درگير ساخت اين بازي نبودند.نسخه هاي ايكس باكس360 و پي اس 3 در روز 3 ژانويه امسال منتشر شدند.

گيم پلي
بازي كاملا غير خطي خواهد بود شما خواهيد توانست از نقشه منحصر به فرد اين بازي استفاده كنيد.بازي در علفزار هاي وصف ناپذير آفريقا اتفاق افتاده است. محيط بازي در چند بازي ديگر كم و بيش ديده شده اند مانند: Mercenaries Playground of Destruction, Just Cause, S.T.A.L.K.E.R, Shadow of Chernobyl

محيط بازي چيزي در حدود 50 كيلومتر مربع مسافت خواهد داشت. چند تن از اعضاي يوبي مونترال در حدود هفته در حال عكاسي و فيلمبرداري از برخي نقاط آفريقا بودند تا زندگي بومي و حياط وحش را به خوبي شبيه سازي كنند. قهرمان قسمت قبلي بازي فار كراي –Jack Carver - در اين قسمت از بازي ايفاي نقش نخواهد كرد. وقتي از يوبي مصاحبه شد و درباره قسمت اول بازي به عنوان منبعي براي اين بازي سوال شد، خبرنگارها چيزي در مورد كاراكتر به ياد ماندني نيافتند. سپس بازيكن براي بازيكا توانايي انتخاب كاراكتر را از 12 كاراكتر موجود دارد. هركدام خصوصيات منحصر به فرد و سابقه ي كاري دارند. هركدام از كاراكتر هاي قابل بازي در اين بازي به نوعي اجير شده هستند و روزي سرباز خوبي بودند. هدف اصلي كاراكتر هاي بازي پيدا و كشتن "The-Jackal" و معاملان تفنگ است كه در آشوبي كه در برخي كشور هاي آفريقا اتفاق افتاده است به دو طرف درگيري ها اسلحه مي فروشند.
دموي قابل بازي اين سري از بازيهاي پرطرفدار جلوه هارا به نمايش گذاشته و فقط 13 دقيقه گيم پلي را نشان ميدهد كه هم اكنون به صور فايل زيپ شده در سايت Gamersland ارايه شده. دموي عرضه شده نشان دهنده گيم پلي روان و ديناميك است كه محيط بسيار انعطاف پذير و درختان همانند كرايسيس قابل تخريب هستند و حتي در اين قسنت از سري بازيهاي فاركراي ميتوانيد برگ ها را هم از تنه درختان كه خود تخريب پذيز هستند جدا كنيد كه بعدا شاهد خواهيد بود كه دوباره رشد كنند. همچنين سازندگان پويا نمايي جديدي از آتش به نمايش گذاشتند و همچنين افكت هاي باد كه بر تنه درختان و آتش تاثير ميگذارد را به نمايش گذاشتند. بنا هاي ساخته شده و مصنوعي(ساخت انسان) در بازي به خوبي انهدام پذير نمايش داده شده.
بازي بسيار واقع گرا ساخته شده به طوري بازيكن مجبور به استفاده از نقشه و كنكاش در محيط خود براي رسيدن به هدف است. مردن و زنده ماندن هم واقعي كار شده به طوري كه تير فرو رفته در بدن شما را در طول مرحله اذيت خواهد كرد و شما مجبوريد گلوله را از بدن در آوريد و زخم را با استفاده از ابزارهاي موجود ضدعفوني كنيد. ممكن است با چندين گونه حيواني موجود در افريقاي واقعي در دنياي مجازي روبرو شويد كه ميتوانيد از انها به عنوان پرت كردن حواس دشمن استفاده كنيد و يا بر اثر سهل انگاري دشمن به وسيله همين حيوانات متوجه حضور شما شوند پس حيوانات هم هوش مصنوعي دارند چيزي كه در كرايسيس شاهد ان نبوديم. تهيه كننده بازي "Louis-Pierre Pharand" گفته كه بخش بازي تكي يا single player چيزي نزديك 50 ساعت وقت براي اتمام لازم دارد.

ساخت
تاريخچه
اين بازي واقع گرا در روز 19 جولاي 2007 در پاريس، فرانسه بوسيله يوبي پرده برداري شد. يوبي خبر داد كه سازندگي اين بازي بوسيله يوبي مونترال انجام ميشود و در بهار 2008 عرضه خواهد شد. در دسامبر 2007 يوبي خبر از به تاخير افتادن عرضه بازي به 2008-2009 را داد.

تحقيق
در جولاي 2007 يوبي تيمي از سازندگان بازي به آفريقا فرستاد تا تحقيقاتي براي ساخت اين بازي انجام دهند. طبق گزارشات آنها به مدت دو هفته در دشت هاي كنيا مستقر شدند. تهيه كننده بازي"Louis-Pierre Pharand" غرض از استقرار در كنيا گفت: ما براي واقعي بازي در كنيا استقرار يافتيم و تغييراتي هم داديم تا شما احساس منيد واقعا در آفريقا انجام وظيفه ميكنيد.

موتور
يوبي موتور جديدي را مخصوص اين بازي طراحي و ساخته كه به نام Dunia به معني "world" و "دنيا" در زبان فارسي است. موتور بازي به خوبي با چند هسته اي ها كنار مي آيد و از directX9 به خوبي نسخ دهم پشتيباني مي كند. تنها دو يا سه درصد از دستورالعمل هاي موتور cryengine در دنيا به كار رفته(به نقل از "Michiel Verheijdt" كارگردان ارشد يوبي سافت در كشور هلند)
فاز كراي 2 از تكنولوژي Ambx متعلق به فيليپس هم پشتيباني ميكند.
منبع:اينجا
ترجمه:خودم

دوست عزیز این چی هست فکر کنم اینجا میتونسی در مورد این بازی بنویسی ::mad:

http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=6904&page=4
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or