![hbe58zvmqq1miae7d65g.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2F8pic.ir%2Fimages%2Fhbe58zvmqq1miae7d65g.jpg&hash=318463c66e85524a1a297e96cf47c931)
مدیر خالق سری Far Cry آقای Alex Hutchinson می گوید: امسال یک بازی open-word رو عرضه خواهیم کرد که به طور کلی بازیکن ماموریت بیشتری خواهد داشت.
در یک مصاحبه ای که با آقای Alex Hutchinson خالق این سری صورت گرفته است به شرح زیر است:
این پاییز بازی Far Cry 4 نشان خواهد داد که از بازی Far Cry 3 که متعلق به سال 2012 است یک گام مهمی رو به جلو بر داشته است. Hutchinson همیچنین درباره ی اصلیت این پروژه می گوید و Ubisoft به چه چیزی نیاز دارد تا پیشرفت کند و عاقبت خوبی داشته باشد سخن گفت.
"پس از اتمام پروژه ی Far Cry 3، کار بلافاصله بر روی این عنوان شروع شد و من هم به آن پیوستم." Hutchinson در مصاحبه ای با شرکت نوشیدنی Red Bull می گوید: ایده این است که برای ساخت بهترین و موفق ترین عنوان باید عناصر بازی قبل را با ویژگی های جدید ادغام کرد و با استفاده از ایده تازه و جدید در گیم پلی، یک گام مهم را به جلو برد. مهم ترین چیز برای من دادن ماموریت بیشتر به بازیکن و ساختن ابزار بهتر و اضافه کردن co-op به بخش داستانی بازی است که می تواند برای مردم جالب تر باشد. ما در تلاش برای ساخت یک عنوان بدون نقص هستیم.
توسعه دهندگان بازی Far Cry یعنی Ubisoft Montreal در حال ساخت مراحل اصلی این بازی هستند و بخش چند نفره بازی توسط استدیوی Red Storm Entertainment در دست ساخت است یک سری از ماموریت های جدید وجود دارد که در خارج از محیط(هیمالیا) بازی است. Hutchinson توضیح بیشتری در مورد این مسئله نمی دهد.
همچنین Hutchinson توضیح می هد که چرا محیط گیم پلی بازی Far Cry 4 در هیمالیا و Kyrat قرار دارد، Ubisoft می خواست محلی را انتخاب کند، که از یک راه جدید، گیم پلی بازی را چالش بکشد. و او گفت محیط هیمالیا عمود است و می تواند توصیف خوبی باشد برای این چالش.
Last edited by a moderator: