Fallout: New Vegas معرفي شد

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
سلام !

fallout38.jpg


شركت Bethesda امروز در لندن شماره جديد بازي Fallout به نام Fallout: New Vegas را براي X360 , PC , PS3 تاييد كرد.

اين بازي در قسمت غربي امريكا رخ ميدهد و محل حوادث اين بازي همان محل حوادث قسمت اول و دوم بازي است. Fallout: New Vegas يك بازي RPG است و استايل ان شبيه Fallout 3 است اما يك دنباله حقيقي براي Fallout 3 به شمار نمي ايد. خبر فوق العاده خوشحال كننده براي طرفدارن قديمي Fallout اين است كه بازي توسط Obsidian Entertainment ( سازنده KOTOR II ) ساخته ميشود. Obsidian از اعضاي قديمي Black Isle Studios كه قسمت اول و دوم Fallout را ساختند تشكيل ميشود.

اين بازي در سال 2010 عرضه ميشود. مي توان انتظار داشت Chris Avellone و Feargus Urquhart كه طراحي Fallout 2 را بر عهده داشت مسئول اصلي اين پروژه باشند.

البته قبل از من SEIKO-XXX عزيز خبر ساخت اين بازي را اعلام كرد اما در اين تاپيك خبر نهايي اعلام شد





 
آخرین ویرایش:

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,252
ممنون از خبر . با Fallout هاي قديمي خاطرات خوبي دارم . اميدوارم اين نسخه بتونه 2باره اون خاطره هارو

زنده كنه
 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
ای جاااااان. اگه به Chris Avellone وقت و فرصت کامل بدن تا دنیا، ریتم، پایان و همه چیزشون دقیق و کامل بسازه، این بازی می تونه حداقل ادعا کنه که لیاقت اسم Fallout رو داره.
 

mox1x2

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 24, 2007
774
نام
مصطفی
خبرها میگه:
J.E. Sawyer شده project director و lead designer (منبع) و Scott Everts هم در پروژه همکاری داره (منبع) و شایعاتی میگه که Brian Mitsoda هم در پروژه نقش داره. اگه چند تای دیگه مثل Chris Avellone هم در پروژه نقش خوبی داشته باشن, این میشه یه تیم خوب که باید بهش آزادی عمل و البته وقت کافی داده بشه (2010 واسه انتشار زود نیست؟). ولی بازم خیلی از طرفدارا امید ندارن که محصول یه چیزی بهتر از یه fallout 3 با گیم پلی بهبود یافته و داستان (حداقل ending) بهتر باشه.

--------------------------------------------------------
Shacknews managed to nab Pete Hines to ask a set of questions about their cooperation with Obsidian on Fallout: New Vegas

Shack: What has Bethesda's attitude been in terms of allowing Obsidian freedom to create their own Fallout game?

Pete Hines: I think we tried very hard not to put much in the way of parameters on them. To let them kind of come up with the idea. So we didn't go to them and say, we want a game that is set here, and--we didn't do that. We said, "What would you do with it? If we were going to do this, what would you guys like to do?"

Shack: So you asked them for a pitch, as opposed to pitching them a project.

Pete Hines: Correct, correct. And honestly, generally speaking, that's how it works best, which is: you've gotta have people who are really vested in the idea that it's their creation. "This is what makes us excited. If we could do this, this is what we would want to do."

You may help them mold or frame that, but if that's what they're excited about, then that's what you should do. As opposed to, I come up with something that would be cool, and you go to them and they go, "Oh, okay. Well, sure." You're just not necessarily going to get the same passion or excitement from the team. And those are the guys who need to be the most excited about it, because that's what they're going to go into the office and be creative on and make for the foreseeable future.
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
ممنون از مصطفي من فقط توضيحاتشو كامل كنم.
J.E. Sawyer طراح ارشد Fallout 3 : Van Buren بوده كه كنسل شد. Scott Everts يكي از طراح هاي اصلي Fallout 1 در كنار كريس تايلور و تيم كين بوده. Brian Mitsoda هم طراحي كاراكتر و ديالوگ هاي Vampire: The Masquerade - Bloodlines و بر عهده داشته و قبل از Obsidian توي Troika Games بوده.
 

GoldenDragon

کاربر سایت
Aug 31, 2007
232
نام
عماد
به‌به :D مث اینکه دعوا ختم‌به‌خیر شد‌ :D
فقط یه مشکل اینکه مهلت 2010 هم ممکنه مث ضرب‌العجلی باشه که قبلا برای fallout mmo به interplay تحمیل شد و بعدا bethesda بخواد شرایط قرارداد رو عوض کنه، از شارلاتانی مث رابرت آلتمن بعید نیس...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر