ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
Eurogamer و مقایسه Crysis 3 بر روی PS3 و X360
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="danial.wwf" data-source="post: 2512756" data-attributes="member: 46996"><p>باید این حقیقت رو قبول کرد که این بازی دیگه نهایت قدرت کنسول های فعلی هست.هم ps3 هم xbox360 حتی انحصاری هاشون هم با اختلاف زیادی از این بازی عقب ترند.اصلا هدف کرایتک هم تعیین معیار جدیدی برای گرافیک کنسولی بود که موفق هم شد.چون مانور کرایتک همیشه روی گرافیک بود.</p><p>کرای انجین هم کشخصه که روی 360 سازگار تره و احتمالا همین نتیجه رو واسه sniper ghost worrior هم شاهد هستیم.</p><p>البته اختلاف فقط در حدی هست که در بررسی های تکنیکی مشهود باشه ولی در عمل تفاوت زیاد نیس.</p><p>......</p><p>کلا گرافیک مرحله ی اخر به دلیل بسته بودن فضا ، چیز متفاوتی بود و یه سرو گردن از بقیه مراحل بیشتر بود.</p><p>طوری که اگه کرایتک یه بازی میساخت که کلا تو محیط های بسته باشه (مثل dead space 1 ) میتونست یه عنوان خیلی شاخ حتی برای نسل بعد هم باشه.خیلی شاخ منظورمه(بهتر از بازی هایی که برای نسل بعد تا حالا معرفی شدن)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="danial.wwf, post: 2512756, member: 46996"] باید این حقیقت رو قبول کرد که این بازی دیگه نهایت قدرت کنسول های فعلی هست.هم ps3 هم xbox360 حتی انحصاری هاشون هم با اختلاف زیادی از این بازی عقب ترند.اصلا هدف کرایتک هم تعیین معیار جدیدی برای گرافیک کنسولی بود که موفق هم شد.چون مانور کرایتک همیشه روی گرافیک بود. کرای انجین هم کشخصه که روی 360 سازگار تره و احتمالا همین نتیجه رو واسه sniper ghost worrior هم شاهد هستیم. البته اختلاف فقط در حدی هست که در بررسی های تکنیکی مشهود باشه ولی در عمل تفاوت زیاد نیس. ...... کلا گرافیک مرحله ی اخر به دلیل بسته بودن فضا ، چیز متفاوتی بود و یه سرو گردن از بقیه مراحل بیشتر بود. طوری که اگه کرایتک یه بازی میساخت که کلا تو محیط های بسته باشه (مثل dead space 1 ) میتونست یه عنوان خیلی شاخ حتی برای نسل بعد هم باشه.خیلی شاخ منظورمه(بهتر از بازی هایی که برای نسل بعد تا حالا معرفی شدن) [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
Eurogamer و مقایسه Crysis 3 بر روی PS3 و X360
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft