بازي هاي Open-world و اكشن هاي عظيم ،از جمله ژانر هايي هستند كه EA games هنوز به آن وارد نشده اما اين موضع در حال تغيير است.
EA به مانند ناشران بزرگ ديگر همچون UBISOFT ، Warner و Take-Two سري بازي هاي اكشن بزرگي ندارد. كارنامه كاري EA با بازي هاي شوتر ، Racing ، ورزشي و پروژه هاي كوچكتر ديگر پر شده است اما هيچ بازي خاصي به مانند GTA ، AC يا BATMAN در ليست كارهاي خود ندارد.
آقاي پاتريك سودرلند معاونت اجرايي EA در مصاحبه ايي با IGN اعلام نمود :
پس از اين صحبت ، IGN بلافاصله در مورد استوديو تازه تاسيس خانوم Jade Raymond - فرد با تجربه در ساخت بازي هاي Open-world كه به تازگي از UBISOFT جدا شده است و به EA پيوسته - و درباره اين كه آيا شروع اين حركت با اين همكاري در ارتباط است پرسيد اما آقاي سودرلند با طفره رفتن از تاييد اين موضوع خاطر نشان كرد كه براي ساخت چنين بازي هايي EA به افراد درست و با تجربه نيازمند است.
با توجه به همكاري Visceral در پروژه STAR WARS خانم Amy Hennig ، همين حالا هم EA در حال ساخت IP هاي جديد اين چنيني است ، كه به نظر مي رسد اين اولين پروژه با توجه به سمت و سوي جديد تصميم گيري شده خواهد بود .
منبع
EA به مانند ناشران بزرگ ديگر همچون UBISOFT ، Warner و Take-Two سري بازي هاي اكشن بزرگي ندارد. كارنامه كاري EA با بازي هاي شوتر ، Racing ، ورزشي و پروژه هاي كوچكتر ديگر پر شده است اما هيچ بازي خاصي به مانند GTA ، AC يا BATMAN در ليست كارهاي خود ندارد.
آقاي پاتريك سودرلند معاونت اجرايي EA در مصاحبه ايي با IGN اعلام نمود :
اگر نگاهي به بزرگترين قسمت صنعت بازي هاي رايانه ايي ، يعني بخش اكشن ، نگاهي بيندازيم در مي يابيم كه ما سهم زيادي در آن نداريم . EA به ساخت بازي هاي بزرگي مانند AC ، BATMAN ، GTA يا بازي هاي عظيمي به مانند آن ها شناخته شده نيست.
استراتژي ما اين است به سمت اين بخش از بازي هاي رايانه ايي حركت كنيم تا بتوانيم براي گيمر ها تجربه ايي خلق كنيم كه ديگران نتوانسته اند.
پس از اين صحبت ، IGN بلافاصله در مورد استوديو تازه تاسيس خانوم Jade Raymond - فرد با تجربه در ساخت بازي هاي Open-world كه به تازگي از UBISOFT جدا شده است و به EA پيوسته - و درباره اين كه آيا شروع اين حركت با اين همكاري در ارتباط است پرسيد اما آقاي سودرلند با طفره رفتن از تاييد اين موضوع خاطر نشان كرد كه براي ساخت چنين بازي هايي EA به افراد درست و با تجربه نيازمند است.
شما به يك سرگروه و افرادي نيازمنديد كه اين كار را در گذشته به بهترين نحو انجام داده باشند. افرادي كه جاه طلبي هاي بزرگي براي ساخت يك IP جديد در خود دارند ، ما به چنين افرادي نيازمنديم. ما IP هاي جديد زيادي تا به امروز ساخته ايم اما ميخواهيم پول خود را روي IP هاي جديد سرمايه گذاري كنيم
با توجه به همكاري Visceral در پروژه STAR WARS خانم Amy Hennig ، همين حالا هم EA در حال ساخت IP هاي جديد اين چنيني است ، كه به نظر مي رسد اين اولين پروژه با توجه به سمت و سوي جديد تصميم گيري شده خواهد بود .
منبع
آخرین ویرایش: