ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
EA: ترجیج بخش داستانی به بتل رویال دلیل فروش ضعیف BFV
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4548110" data-attributes="member: 97585"><p>متاسفانه شما بحث رو مثل همیشه مرتبط کردید به مسله بخش داستانی در مقابل بخش مولتی پلیر انلاین، ولی مسله اینکه EA حتی توبازیهای ورزشی ش هم بخش داستانی اورده. تمام نسخه های بتفیلد این نسل همه بخش داستانی داشتند، توجه ای که NFS این نسل روی بخش داستانی داشت هیچکدوم از نسخه های قدیمی نداشتند (به جز MW2004)، تایتان فال به عنوان یک فرانچایز تمام انلاین بخش داستانی بهش اضافه میشه. بازیهایی مثل Mirror Edge و ME:A هم به عنوان فقط سینگل پلیر بودند این نسل، حتی بتلفرانت 2 هم به واسطه گوش دادن به نقد و درخواست فن ها بخش داستانی بهش اضافه شد </p><p></p><p>مشخصا مشکل EA بود و نبود بخش داستانی نیست. بحث کیفیت نهایی محصول هاست. مشکل اینکه میخواد با تک فرانچایزها چند نوع مخاطب رو جذب کنه و AAA های خلق کرده که به چند هدف به صورت ناقص رسیدند (نمونه بارز اخیرش BFV که اصل مشکلاتش در همون بخش مولتی پلیر هست)</p><p></p><p><strong>کمپانی EA چه در ساخت بازیهای مولتی پلیر و چه داستانی دیگه یک کمپانی خلاق نیست</strong>. افرادی مثل کیسی هادسن اونجا قدرتی برای مانور ندارند. همین که میگن باید بتل رویال اضافه میکردیم (به عنوان دنباله روی بازیهای موفق بازار) نشون میده EA چه در بخش سینگل و چه مولتی عقب افتاده</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4548110, member: 97585"] متاسفانه شما بحث رو مثل همیشه مرتبط کردید به مسله بخش داستانی در مقابل بخش مولتی پلیر انلاین، ولی مسله اینکه EA حتی توبازیهای ورزشی ش هم بخش داستانی اورده. تمام نسخه های بتفیلد این نسل همه بخش داستانی داشتند، توجه ای که NFS این نسل روی بخش داستانی داشت هیچکدوم از نسخه های قدیمی نداشتند (به جز MW2004)، تایتان فال به عنوان یک فرانچایز تمام انلاین بخش داستانی بهش اضافه میشه. بازیهایی مثل Mirror Edge و ME:A هم به عنوان فقط سینگل پلیر بودند این نسل، حتی بتلفرانت 2 هم به واسطه گوش دادن به نقد و درخواست فن ها بخش داستانی بهش اضافه شد مشخصا مشکل EA بود و نبود بخش داستانی نیست. بحث کیفیت نهایی محصول هاست. مشکل اینکه میخواد با تک فرانچایزها چند نوع مخاطب رو جذب کنه و AAA های خلق کرده که به چند هدف به صورت ناقص رسیدند (نمونه بارز اخیرش BFV که اصل مشکلاتش در همون بخش مولتی پلیر هست) [B]کمپانی EA چه در ساخت بازیهای مولتی پلیر و چه داستانی دیگه یک کمپانی خلاق نیست[/B]. افرادی مثل کیسی هادسن اونجا قدرتی برای مانور ندارند. همین که میگن باید بتل رویال اضافه میکردیم (به عنوان دنباله روی بازیهای موفق بازار) نشون میده EA چه در بخش سینگل و چه مولتی عقب افتاده [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
EA: ترجیج بخش داستانی به بتل رویال دلیل فروش ضعیف BFV
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft