![ea582.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fpclab.pl%2Fzdjecia%2Fartykuly%2Fblind%2F2015%2F02%2Feagrytrudne%2Fea582.jpg&hash=c30f120d76eb5adf1707ea993f7c2632)
Hilleman بیان کرد:"
Hilleman همچنین درمورد ریمیک Shadow of Mordor که مدیر طراحی بازی Michael de Plater بوده بیان کرد:"بازی های ما هنوز هم برای یادگیری توسط گیمران بسیار دشوار هستند, یک بازیکن به طور متوسط 2 ساعت زمان صرف می کند تا چگونگی انجام یک بازی را یادبگیرد. درخواست برای صرف 2 ساعت زمان برای برخی مشتریان ما در این زمان یک خانواده معمولی با یک زندگی معمولی برای کسی که 2 ساعت زمان پیدا میکنند و برروی چگونه یادگیری یک بازی ویدئویی تمرکز دارد این تقاضا زیادی برای ما به آنان است."
بیشتر بازی ها یا بهتر بگویم همه بازی ها الان سبک RPG را دارا هستند, شما نمیتوانید یک بازی را بدون امکان پیشرفت در بازی و مراحل و کسب XP نمی سازید, من فکر میکنم همه بازی ها به سمت اجتماعی شدن می روند... و بازیی منتشر می شود که ایده خوبی داشته باشد."
منبع