E3 2010 | Kane & Lynch 2: Dog Days E3 2010 Impression

  • Thread starter Thread starter MANIX
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

MANIX

کاربر سایت
چرا بازی های IO همیشه مورد توجه سینما بوده اند ؟ جواب ساده است چون IO می داند چطور شخصیت هایی خلق کند که تمام ویژگی های یک شخصیت سینمایی را داشته باشد و نتیجه آن مردی خوش تیپ و خون سرد است که در ظاهری روبات مانند به دنبال رستگاری می گردد و رده هایی از انسانیت را در خود می بیند؛ درست است در مورد Agent 47 صحبت می کنیم . IO بعد از مامور کچل ما سراغ دو کرکتر جدید به نام Kane و Lynch رفت؛ شخصیت هایی که دقیقا از روی نوع روابط بین کرکترهای فیلم های مایکل مان ساخته شده بودند. شخصیت هایی که نه ناجی بشریت هستند و نه ابرقهرمان هایی که حساب آدم بدها را برسند و در دیگر سو شخصیت هایی نیستند که همانند یک تبهکار کثیف بی دلیل آدم بکشند.



Kane & Lynch: Dead Men دنیای خاکستری ما را به تصویر کشید. IO نشان داد مرز بین یک آدم خوب و بد بودن بسیار باریک است و گاهی به اجبار باید روی این خط باریک بایستیم و نه سفید باشیم و نه سیاه.


1_3.jpg

در Dog Days ماجرا در شانگهای اتفاق می افتد. Lynch دوباره دچار دردسر شده (مگر می شود Lynch در جایی باشد و آنجا سالم بماند ؟) و برای کمک ، به دوست قدیمی خود یعنی Kane زنگ می زند. Lynch از او می خواهد که به شانگهای آمده و او را در یک مورد کوچک کمک کند. Kane که حال زندگی خوب و ساکتی دارد برای تفریح هم که شده به شانگهای می آید ، ولی هیچ چیز آن طور که به نظر می رسد نیست.در Dog Days ماجرای کوچک Lynch به روزهای سگی برای این دو تبدیل می شود که دو نفره شانگهای را به نابودی می کشند. حال پلیس شانگهای ، یاکوزا و دو آدم کش که یکی از آنها روانی و البته کچل و دیگری دارای صورتی زخمی است که اصلا اعصاب درست و حسابی ندارد به جان هم افتادند.


2_4.jpg

در نسخه دوم بسیاری از نواقص قبل رفع شده . سنگر گیری ها با دکمه A انجام می شود . کنترل و تیراندازی خیلی راحت تر و البته جذاب تر شده است. این بار بر خلاف قبل که با Kane بازی را دنبال می کردیم با Lynch به دنبال همسرش می گردیم . کمی مشکل در انیمیشن و حرکت بعضی شخصیت ها دیده می شود و هوش مصنوعی NPC ها زیاد جالب نیست که IO قول داده تا زمان عرضه تمام این مشکلات رفع خواهد شد.

گرافیک Dog Days خیلی عجیب و جدید است، یک فیل.ت...رینگ جالب روی صفحه وجود دارد که باعث شده تصویر همانند برنامه ضبط شده از موبایل و یا دوربین دستی باشد. نورهای شدید دارای رد بلندی هستند که به علت کیفیت پایین این جور دوربین ها به وجود می آیند که البته در DD خیلی زیبا و واقعی کار شده. رنگ ها همه به تیره مایل هستند و حتی رنگ های روشن دارای پیکسل های درشت تر است که بعضی اوقات با نورهای دیگر قاطی می شود ، این قابلیت ها ضعف گرافیکی نیست بلکه خاصیت مستند مانند DD است. بعضی اوقات پیکسل ها درشت تر می شوند و انگار صفحه شترنجی می شود که خیلی واقعی و جالب است. صحنه های خشن و سک...س همانند اخبار شترنجی شده هستند و وقتی کسی را Headshot می کنید دقیقا مثل فیلم های سانسور شده کمی شترنجی می شوند.


Blur جالبی هم در بعضی صحنه ها وجود دارد و Draw to Distance بازی هم با به تصویر کشیدن آسمان خراش های شانگهای خیلی دیدنی و پر زرق و برق است. متاسفانه بعضی بافت ها و جزئیات خوب کار نشده. مدل موی Lynch هنوز جای کار دارد و چهره بعضی کرکترها خیلی بی روح است. فیزیک DD خیلی نسبت به قبل پیشرفت داشته و بیشتر اجسام موجود در محیط قابل تخریب هستند.


3_3.jpg


صداگذاری هم در پیرو همین سبک گرافیکی متفاوت و خیلی نوآورانه کار شده. صداها همه از یک کانال صوتی پخش می شوند و حتی بعضی اوقات با هم تداخل پیدا می کنند. صداهای دور دست خیلی محو و صداهای نزدیک و گوش خراش دارای خش هستند. هیچ موسیقی در بازی وجود ندارد و DD کاملا شما را غرق جو طبیعی خود می کند. البته بعضی آهنگ ها از رادیو ها و یا برنامه ها تلوزیونی اطراف شنیده می شود.

در نمایش E3 بازی خوبی را دیدیم که مهم تر از آن شخصیت پردازی Kane و Lynch است که نسبت به قبل خیلی بهتر شده و گیم پلی اگرچه حرف جدیدی برای گفتن ندارد ولی بازهم با عنوانی شبیه به عناوین مایکل مان و دزد و پلیس بازی های او رو به رو هستیم.
 
  • Like
Reactions: maapor and FaRd!N
دستت درد نکنه ، خوب نوشته بودی تا آخرشو خوندم (از این بازی بدم میاد :دی من کچلم تو مودار 2:روزهای سگی!)
کی میخوان Hitman 5 بسازن؟ :دی

حالا حالا ها نمی سازن به نظرم این کار ساختشو شروع کردن ولی به صورت پنهانی می سازن چون تو شایعات قبلا خوندم ولی این بازی هم شاید بهتر از بازی قبل باشه البته بازی قبلی داستان خیلی جالبی داشت و اتفاقا فروش زیادی داشت فقط مشکل گیم پلی بود در کل به بازی قبلی ظلم کردن خیلی خوب بود حداقل از بازی بی سر ته که می سازن و خیلی طرفدار داره بهتر بود :d
 
تيم كوچكي چندين سال هست كه مشغول ساخت Hitman 5 است. بعد از Dog Days احتمالا تمام تيم سراغ اين بازي ميرند. حتي بازيگر Motion-Capture ه Agent 47 هم انتخاب كردند كه اين طور كه بوش مياد چيز فوق العاده اي خواهد شد و احتمال ميره فيلم Hitman 2 از روي نسخه 5 و هم زمان با بازي عرضه بشه كه اگر اينطور باشه اولين فيلمي هست كه به طور هم زمان با بازي عرضه مي شود و اقتباسي خواهد بود.
 
شماره اول هم من خیلی منتظرش بودم ولی به قدری گیمپلی اعصاب خورد کن بود نتونستم تا اخرش تحمل کنم ! این شماره بنظر میاد نه تنها اون مشکلو رعف کرده، نکات قوت رو هم قوی تر کرده ! خلاصه یکی از most wanted های امسالمه !
 
شماره اول هم من خیلی منتظرش بودم ولی به قدری گیمپلی اعصاب خورد کن بود نتونستم تا اخرش تحمل کنم ! این شماره بنظر میاد نه تنها اون مشکلو رعف کرده، نکات قوت رو هم قوی تر کرده ! خلاصه یکی از most wanted های امسالمه !
به خاطر اینکه IO روی روایت سینمایی داستان و شخصیت پردازی کرکتر ها وقت گذاشته بود . البته نمیشه از کوچیک بودن تیم IO و زمان ساخت نسبتا کم بازی هم چشم پوشی کرد .
گیم پلی بازی که بد نبود :d فقط باگ زیاد داشت :d
با این حال Dead Men برای من از هر نظر یکی از بهترین تجربه های این نسل بود . دقیقا در مورد برطرف کردن باگ های بازی و کارکردن روی گیم پلی بازی باهات موافقم ! هر تریلری که ازش منتشر میشه پیشرفت رو نشون میده .

حمید جان ممنون بابت این Impression عالی .
 
این بار بر خلاف قبل که با Kane بازی را دنبال می کردیم با Lynch به دنبال همسرش می گردیم
تو Dead Men یکی از افراد گروه گفتش که لینچ روانی زن خودشو کشته ولی لینچ تکذیب میکردش. الان چطوری دنبال زنش میگرده؟!
ولی جدا از گیم پلی قسمت اول بازی جو و داستان منحصر به فرد و خاصی داشت.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or