ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
E3 2009 | Project Natal را بیشتر بشناسیم
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="snake_pianist" data-source="post: 707890" data-attributes="member: 15396"><p>بابا شماها اصلا متوجه حرف من نشدين ، من اصلا منظورم اين نبود كه Milo ده هزار دلار خرج داره ، قطعا خرج زيادي در بر خواهد داشت ، منظور من اين بود كه اگه ما يه مقدار قابل توجهي براي ساختن يه چيزي هزينه كرده باشيم ، از اون كار سود خوبي ببريم ، نه اينكه فقط حمالي كنيم . </p><p></p><p>منظورم اينه كه Milo و Natal روي هم رفته قطعا وقت و هزينه زيادي براي مايكروسافت خواهد داشت و زمان مشخص ميكنه كه به همون اندازه سود خواهد برد يا نه .</p><p></p><p>اما در مورد كيلزون : من اصلا نمي خوام براي اثبات خودم حرف الكي و بيخود بزنم ، من خودم فن كيلزون ام چيزي كه مشخص بود اين بود كه سوني مجبور بود براي اثبات حرف خودش وقت و پول زيادي رو خرج كيلزون كنه ، نزديك 4 سال وقت برد تا اين بازي ساخته بشه و بياد توي بازار اما قطعا اون فروشي رو كه انتظارش رو داشت بهش نرسيد . </p><p></p><p>بزارين يه جور ديگه بگم : سود فروش كيلزون براي سوني شايد مثل سود فروش بازي مثل رزيدنت 5 كپكام باشه كه فكر نكنم اينجوري باشه اما سوال من اينه ، آيا هزينه ساخت و توليد اين دو تا بازي اندازه هم بوده ؟!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snake_pianist, post: 707890, member: 15396"] بابا شماها اصلا متوجه حرف من نشدين ، من اصلا منظورم اين نبود كه Milo ده هزار دلار خرج داره ، قطعا خرج زيادي در بر خواهد داشت ، منظور من اين بود كه اگه ما يه مقدار قابل توجهي براي ساختن يه چيزي هزينه كرده باشيم ، از اون كار سود خوبي ببريم ، نه اينكه فقط حمالي كنيم . منظورم اينه كه Milo و Natal روي هم رفته قطعا وقت و هزينه زيادي براي مايكروسافت خواهد داشت و زمان مشخص ميكنه كه به همون اندازه سود خواهد برد يا نه . اما در مورد كيلزون : من اصلا نمي خوام براي اثبات خودم حرف الكي و بيخود بزنم ، من خودم فن كيلزون ام چيزي كه مشخص بود اين بود كه سوني مجبور بود براي اثبات حرف خودش وقت و پول زيادي رو خرج كيلزون كنه ، نزديك 4 سال وقت برد تا اين بازي ساخته بشه و بياد توي بازار اما قطعا اون فروشي رو كه انتظارش رو داشت بهش نرسيد . بزارين يه جور ديگه بگم : سود فروش كيلزون براي سوني شايد مثل سود فروش بازي مثل رزيدنت 5 كپكام باشه كه فكر نكنم اينجوري باشه اما سوال من اينه ، آيا هزينه ساخت و توليد اين دو تا بازي اندازه هم بوده ؟!!! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
E3 2009 | Project Natal را بیشتر بشناسیم
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft