ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
تکنولوژی و سخت افزار
کارت گرافیک
DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.[ پست اول تاپیک حتماً خوانده ]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="LiviNG D3AD" data-source="post: 3855064" data-attributes="member: 30435"><p>الان بحث Async Compute در فرومها و سایتهای بازی خیلی زیاد شده. حتی تستهایی رو هم بر مبنای DX12 برای تست پرفورمنس پردازشهای گرافیکی، Compute و Async Compute انجام دادن و چیزی که تا الان مشاهده کردن این هست که روی GPUهای انویدیا (حتی Maxwell 2) روند انجام محاسبات و Taskها سریالی هست و قابلیت انجام این عملیات بطور موازی رو ندارن. در واقع GCN از این نظر خیلی جلوتر از Maxwell 2 هست.</p><p></p><p>اینکه بنچمارک روی DX12 کمتر میشه هم شاید دلیلش این باشه که اولاً حتی همین ورژن از بازی رو یک ماه قبل از عرضهاش بخوبی برای DX11 بهینه کردن (پردازشهای سریالی) و روی DX12 هم باز بخاطر طراحی سخت افزاری (GPUهای Nvidia) محاسبات رو سریالی انجام میده با این تفاوت که دیگه بهینه سازیها در سطح درایور خود انویدیا نیستن (روی DX12 اهمیت درایورها خیلی کمتر از DX11 هست و اصل کار بهینه سازی رو باید روی انجینها و کد نویسی خود بازیها انجام بدن) و انجین بازی باید برای کارتهای انویدیا بهینه شده باشه. پس طبیعی هست که بهینه سازیهای خود Nvidia روی درایورهای DX11 <strong>کمی </strong>بهتر از بهینه سازیهای بازیساز روی انجینهای تحت DX12 باشه. البته این احتمال هم هست که باز بتونن انجین بازی رو برای GPUهای Nvidia بهتر هم بکنن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LiviNG D3AD, post: 3855064, member: 30435"] الان بحث Async Compute در فرومها و سایتهای بازی خیلی زیاد شده. حتی تستهایی رو هم بر مبنای DX12 برای تست پرفورمنس پردازشهای گرافیکی، Compute و Async Compute انجام دادن و چیزی که تا الان مشاهده کردن این هست که روی GPUهای انویدیا (حتی Maxwell 2) روند انجام محاسبات و Taskها سریالی هست و قابلیت انجام این عملیات بطور موازی رو ندارن. در واقع GCN از این نظر خیلی جلوتر از Maxwell 2 هست. اینکه بنچمارک روی DX12 کمتر میشه هم شاید دلیلش این باشه که اولاً حتی همین ورژن از بازی رو یک ماه قبل از عرضهاش بخوبی برای DX11 بهینه کردن (پردازشهای سریالی) و روی DX12 هم باز بخاطر طراحی سخت افزاری (GPUهای Nvidia) محاسبات رو سریالی انجام میده با این تفاوت که دیگه بهینه سازیها در سطح درایور خود انویدیا نیستن (روی DX12 اهمیت درایورها خیلی کمتر از DX11 هست و اصل کار بهینه سازی رو باید روی انجینها و کد نویسی خود بازیها انجام بدن) و انجین بازی باید برای کارتهای انویدیا بهینه شده باشه. پس طبیعی هست که بهینه سازیهای خود Nvidia روی درایورهای DX11 [B]کمی [/B]بهتر از بهینه سازیهای بازیساز روی انجینهای تحت DX12 باشه. البته این احتمال هم هست که باز بتونن انجین بازی رو برای GPUهای Nvidia بهتر هم بکنن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
تکنولوژی و سخت افزار
کارت گرافیک
DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.[ پست اول تاپیک حتماً خوانده ]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft