ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Durango vs Orbis، مقاله تحلیلی سایت Eurogamer
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="r0ss0neri" data-source="post: 2479176" data-attributes="member: 35389"><p>خیلی عالی ، ممنون .</p><p>بشدت مقاله ارزشمندی بود و کلی از خوندنش لذت بردم . خیلی دوست زودتر ببینم دست پخت بازیساز ها روی این کنسول ها چه شکلی میشه .</p><p>اما ماکان ، CES امسال اصلا 3D دیگه شور و شعف قبل رو نداشت ، تقریبا داره فراموش میشه گویا ، بنظر من اون 32ترافلاپس برای همون روزولوشن 4K هست ، البته فقط برای فیلم .</p><p>چون سونی روی دوربین های 4K هم داره بخوبی سرمایه گذاری میکنه و میخواد این 4K بنظرم یک قابلیت انحصاری کنسولش تو نسل بعد باشه ، البته بازم میگم برای پخش فیلم .</p><p>همونطوری که این نسل بلو-ری رو آورد.</p><p></p><p>منظور این بود که اون 50% بصورت حساب کتاب ریاضی قویتر محسوب میشه اما هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن .</p><p>چون هر کدوم ویژگی خودشون رو دارن ، باید دید سازنده ها چیکار میکنن .</p><p>مثلا توی Orbis اون 4 CU که برای توابع درنظر گرفته شده میتونه خیلی کارایی داشته باشه ، به این صورت که توابعی که استفاده زیادی ازشون میشه رو سازنده ها میتونن به این 4 واحد بسپارن و هر بار فقط اون ها رو فراخوانی کنند .</p><p>واسه Durango هم ، ادرس دهی مستقیم روی GPU و همینطور استفاده از توابع DX11 برتری بود .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="r0ss0neri, post: 2479176, member: 35389"] خیلی عالی ، ممنون . بشدت مقاله ارزشمندی بود و کلی از خوندنش لذت بردم . خیلی دوست زودتر ببینم دست پخت بازیساز ها روی این کنسول ها چه شکلی میشه . اما ماکان ، CES امسال اصلا 3D دیگه شور و شعف قبل رو نداشت ، تقریبا داره فراموش میشه گویا ، بنظر من اون 32ترافلاپس برای همون روزولوشن 4K هست ، البته فقط برای فیلم . چون سونی روی دوربین های 4K هم داره بخوبی سرمایه گذاری میکنه و میخواد این 4K بنظرم یک قابلیت انحصاری کنسولش تو نسل بعد باشه ، البته بازم میگم برای پخش فیلم . همونطوری که این نسل بلو-ری رو آورد. منظور این بود که اون 50% بصورت حساب کتاب ریاضی قویتر محسوب میشه اما هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن . چون هر کدوم ویژگی خودشون رو دارن ، باید دید سازنده ها چیکار میکنن . مثلا توی Orbis اون 4 CU که برای توابع درنظر گرفته شده میتونه خیلی کارایی داشته باشه ، به این صورت که توابعی که استفاده زیادی ازشون میشه رو سازنده ها میتونن به این 4 واحد بسپارن و هر بار فقط اون ها رو فراخوانی کنند . واسه Durango هم ، ادرس دهی مستقیم روی GPU و همینطور استفاده از توابع DX11 برتری بود . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Durango vs Orbis، مقاله تحلیلی سایت Eurogamer
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft