ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Dragon Age : Inquisition | PC [پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Mystic" data-source="post: 3594299" data-attributes="member: 112245"><p>اوّل از همه بهتره بدونید که این بازی مثل سری Elder Scroll یا Fallout نیست که هر کسی رو که دلتون خواست بکشید ( در بازی Oblivion حتّی Martin Septim رو هم می تونستید با سوء استفاده از یک باگ بکشید چه برسد به NPC های دیگر ). در این بازی تمامی NPC ها اسکریپت شده اند پس در نتیجه توقّع خیلی بیجایی از این بازی دارید. مطمئناً اگر شخصیت های NPC پس از برخورد به مرکب شما به زمین می افتادند و به راه خودشون ادامه می دادند شما در این تاپیک می گفتید که پس چرا دعوا و مبارزه نمیشود. تنها دلیل این وضع هم مقایسه های بیجا با بازی هایی مانند Skyrim و ... است که بین بازیکنان باب شده است. به احتمال زیاد در Witcher 3 هم همین وضع رو مشاهده می کنید.</p><p>دوّم اینکه اتّفاقاً تنها بخشی از داستان که به اون ایراد وارد شده همین انتخاب های بازیکن است که اصلاً تاثیری حماسی در مقایسه با تم اصلی داستان ندارد. ( برای مقایسه بازی Mass Effect 3 را از همین شرکت با دو انتخاب متفاوت Wrex و Wreav انجام بدهید تا متوجّه تفاوت تاثیر انتخاب در داستان بشوید )</p><p>سوّم اینکه منظور شما از تم داستانی قابل انعطاف چیست؟ سری AC با وجود اینکه دنیایی خیالی رو تصویر می کند امّا درون آن از شخصیّت های واقعی استفاده میشود و سعی میشود که بازی از نوعی شباهت و دقّت تاریخی (Historical Accuracy) پیروی کند. نکند شما انتظار داشتید که در Unity با ماکسیمیلیان روبسپیر و Templar ها متحد شوید و ناپلئون رو بکشید؟ یا مثلاً در AC 2 بین دکترین ماکیاولی و مدیچی یکی را برمی گزیدیم؟</p><p></p><p>و امّا جواب سوالاتون :</p><p>1- این سوال بارها در انجمن پرسیده شده و بارها هم پاسخ داده شده که بازی تقابل کلیشه ای بین خوب و بد نیست. هرکدام از گروه های Templar یا Mage ها دلایل خودشان را برای جنگیدن دارند که بستگی به باور های شما دارد. Mage ها از طرفی به دنبال آزادی خودشان هستند و Templar ها آن ها را خطری برای آرامش مردم بی گناه می دانند.</p><p>2- یک Amulet در اوّل بازی از Blacksmith ها می توان خریداری کرد که Ability های شما را تغییر می دهد.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mystic, post: 3594299, member: 112245"] اوّل از همه بهتره بدونید که این بازی مثل سری Elder Scroll یا Fallout نیست که هر کسی رو که دلتون خواست بکشید ( در بازی Oblivion حتّی Martin Septim رو هم می تونستید با سوء استفاده از یک باگ بکشید چه برسد به NPC های دیگر ). در این بازی تمامی NPC ها اسکریپت شده اند پس در نتیجه توقّع خیلی بیجایی از این بازی دارید. مطمئناً اگر شخصیت های NPC پس از برخورد به مرکب شما به زمین می افتادند و به راه خودشون ادامه می دادند شما در این تاپیک می گفتید که پس چرا دعوا و مبارزه نمیشود. تنها دلیل این وضع هم مقایسه های بیجا با بازی هایی مانند Skyrim و ... است که بین بازیکنان باب شده است. به احتمال زیاد در Witcher 3 هم همین وضع رو مشاهده می کنید. دوّم اینکه اتّفاقاً تنها بخشی از داستان که به اون ایراد وارد شده همین انتخاب های بازیکن است که اصلاً تاثیری حماسی در مقایسه با تم اصلی داستان ندارد. ( برای مقایسه بازی Mass Effect 3 را از همین شرکت با دو انتخاب متفاوت Wrex و Wreav انجام بدهید تا متوجّه تفاوت تاثیر انتخاب در داستان بشوید ) سوّم اینکه منظور شما از تم داستانی قابل انعطاف چیست؟ سری AC با وجود اینکه دنیایی خیالی رو تصویر می کند امّا درون آن از شخصیّت های واقعی استفاده میشود و سعی میشود که بازی از نوعی شباهت و دقّت تاریخی (Historical Accuracy) پیروی کند. نکند شما انتظار داشتید که در Unity با ماکسیمیلیان روبسپیر و Templar ها متحد شوید و ناپلئون رو بکشید؟ یا مثلاً در AC 2 بین دکترین ماکیاولی و مدیچی یکی را برمی گزیدیم؟ و امّا جواب سوالاتون : 1- این سوال بارها در انجمن پرسیده شده و بارها هم پاسخ داده شده که بازی تقابل کلیشه ای بین خوب و بد نیست. هرکدام از گروه های Templar یا Mage ها دلایل خودشان را برای جنگیدن دارند که بستگی به باور های شما دارد. Mage ها از طرفی به دنبال آزادی خودشان هستند و Templar ها آن ها را خطری برای آرامش مردم بی گناه می دانند. 2- یک Amulet در اوّل بازی از Blacksmith ها می توان خریداری کرد که Ability های شما را تغییر می دهد. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Dragon Age : Inquisition | PC [پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft